Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Oorspronkelijk gepost door haveau
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Oorspronkelijk gepost door haveau
Ja mezmy ik weet het, maar soms heb je toch dat gevoel dat je moet callen
Stom ja, maarja zo leer je hé.
& ook bedankt voor het zowat enige zinnige antwoord
Al de ander:
als je niks zinnig weet, zwijg dan gewoon.
Want ik heb al door dat iedereen hier denkt dat ze door een paar artikeltjes gelezen te hebben al direct pro zijn.
calimero1981
Nivlem
Alecos89
Jullie dus
IMO heb ik gezwegen, en niets gezegd......
Als je niets te zeggen hebt, zwijg dan,
ipv hopeloos je post count naar boven te krijgen
Ok, als je t echt zo graag weten wilt en me ertoe zet: Leer eens hoe je een hand convert, plaats de hand in het daarvoor bestemde forum, vraag hoe je de hand gespeeld hebt (beide handen is nog beter). Plaats daar dan je reads e.d. bij en vraag om er door een handjugje naar te laten kijken. Als dan blijkt dat je dat hand optimaal gespeeld hebt, ga dan eens overwegen om je hand hier in het downswingforum te plaatsen.
Heb je er ooit weleens over nagedacht wat een downswing is?? Vraag het anders Joshua even of Sonic/Timothy/Helemaalnicks. Die kunnen het wel uitleggen....
Maar mijn oprechte vraag is nu: Wat wil je ermee bereiken de hand hier te zetten? Wil je medelijden?? Of wil je horen wat je goed en fout doet??
Anyway, het is altijd mijn bedoeling mensen te helpen hier, maar soms snappen mensen dat niet helemaal of willen dat niet snappen.....
En voor zover ik de AQ hand kan beoordelen....
Je reraise is veel te hoog, waarom?
Je denkt dat je callen kan door je read, dit pakt verkeerd uit, je zat ernaast en was al beat. Maar realiseer je wel dat je hier met je AQ bijna niets verslaat???
De QQ hand is ook een marginale call, de A zit dik in zijn range. De call is dus achteaf verkeerd en dit heeft NIKS met een downswing oid te maken.
Bedankt voor de al ietswat nuttigere post
Onder downswing versta ik gewoon bad luck
hij flopped een straight?
Oké de all in call was misschien dom ja, dat zie ik ondertussen ook in.
En voor de Q-Q:
Normaal leg ik bij een raise boven de 0.16 in early position mijn Q-Q direct opzij,
maar als je net vet gelucked bent, wil je gewoon je geld terug en speel je gewoon dom (alle ik dan toch)
Een lichte vorm van tilt zou ik het noemen, en op zo'n momenten ben je er gewoon niet bij als anders.
Edit: ja sorry, van dat hand converten weet ik niets, daarom dat ik het zo post
Waar vind ik uitleg hierover?