Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Fkn DONKEYS

27 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
2,001 Weergaven
darko163

Nou jongens, ik vind inderdaad dat als je een hand verliest (of je die nu goed speelt of niet) dat je dat hier wel even kwijt kan...daarom is het toch ook een downswing hoekje?
Ik vind dus ook niet dat er gelijk kritiek geleverd moet worden. De tip die jullie geven om de hand in het forum te zetten is natuurlijk wel waardevol.

Wat betreft het volgende:
E

n voor de Q-Q:
Normaal leg ik bij een raise boven de 0.16 in early position mijn Q-Q direct opzij,
maar als je net vet gelucked bent, wil je gewoon je geld terug en speel je gewoon dom (alle ik dan toch)
Een lichte vorm van tilt zou ik het noemen, en op zo'n momenten ben je er gewoon niet bij als anders.

==> ik denk dat je QQ folden tegen 1 raise wel erg tight is. Zeker op de limit 0.2/0.4. Als je kijkt naar de starting hand chart is QQ altijd een raise (als je dan natuurlijk gereraist wordt moet je uitkijken).

haveau Topicstarter
haveau

Oorspronkelijk gepost door darko163
Nou jongens, ik vind inderdaad dat als je een hand verliest (of je die nu goed speelt of niet) dat je dat hier wel even kwijt kan...daarom is het toch ook een downswing hoekje?
Ik vind dus ook niet dat er gelijk kritiek geleverd moet worden. De tip die jullie geven om de hand in het forum te zetten is natuurlijk wel waardevol.

Wat betreft het volgende:
E

n voor de Q-Q:
Normaal leg ik bij een raise boven de 0.16 in early position mijn Q-Q direct opzij,
maar als je net vet gelucked bent, wil je gewoon je geld terug en speel je gewoon dom (alle ik dan toch)
Een lichte vorm van tilt zou ik het noemen, en op zo'n momenten ben je er gewoon niet bij als anders.

==> ik denk dat je QQ folden tegen 1 raise wel erg tight is. Zeker op de limit 0.2/0.4. Als je kijkt naar de starting hand chart is QQ altijd een raise (als je dan natuurlijk gereraist wordt moet je uitkijken).

Ja weet ik wel hoor, hangt natuurlijk ook af of er veel mensen callen of niet.
Maar ik denk door gewoon slechte ervaringen met deze kaarten, dat ik bang heb om ze te spelen.
Een raise van 0.16 zal ik waarschijnlijk nog wel callen, een reraise niet meer.
Hangt natuurlijk ook af wat voor tegenstanders je hebt. ^^

superjunk

Hoe post en Converteer ik een hand

Ziet er wat professioneler uit pro`s

hai havo, beter reraise je QQ 90% van de tijd. Callen is nog steeds behoorlijk weak. Verder, trek je niet zoveel aan van forumjunkies, die heb je overal.

selgae

Sluit me aan aan hier boven. En ja is downswinghoekje dus laat hem lekker posten en zijn gal kwijt raken. ;)

haveau Topicstarter
haveau

Bedankt voor de tips ;)

& ik speel Q-Q meestal wel zwak inderdaad.
Tijdens een cash game dan toch, bij een sitngo speel ik ze meestal wel goed uit,
met zoiezo een raise préflop.

DeKuip

Ik denk dat dit topic toch wel nuttig bleek te zijn achteraf :)
Voortaan gewoon deze handen in de handbeoordelings-sectie posten en je krijgt hetzelfde (of beter!) resultaat en het is beter voor je bloeddruk ;)

Natuurlijk kun je hier wel blijven posten, maar als je handen speelt die niet correct zijn gespeeld (naar de mening van anderen), dan zal de feedback vaak iets anders zijn dan dat je ze post in het handbeoordelings-forum.