Ik weet niet wat het is de laatste tijd...Ik kan niet meer winnen...iedere keer mijn geld er goed in en toch verliezen.
IK BEN HET ECHT HELEMAAL ZAT!
ALS IK ZELFS MET POCKET KINGS VERLIES VAN 36O DAN HOUDT HET GEWOON OP VIND IK, VROLIJK RUNNER RUNNER FULL HOUSE...WTF!
Vraag me alsjeblieft om handen te posten, want jullie zeggen toch wel weer, ja over de lange termijn maak je winst, ja bad beats zijn een onderdeel van poker, bladiebladiebla.
Luister, van de 20 keer dat je all-in bent met een betere hand en er daarvan 18 verliezen....echt niet leuk
5 keer op rij worden gecallt door een hand met een lagere kicker kaart die pairt,
KA tegen pocket 22-99 all-in, verliezen....
Zelf 99-QQ all-in tegen KA, verliezen....
Echt waar, klote geluk bij poker
En als ik dan merk dat ik mijn spel verslechter door mijn ergernis op de lange termijn, kan ik alleen maar concluderen dat het dom geluk is van mijn tegenspelers, wat ik maar niet schijn te hebben, zelf een 3 outer hitten? vergeet het maar! OESD en flushdraw hebben tegen top pair? Komt niet aan...
trips AAA op de flop? Verliezen van een flsuh...enz...enz...enz
Ik speel nogsteeds op dezelfde manier als de afgelopen 3 maanden, maar de afgelopen week speel ik met verlies omdat de bad beats geoon 80% van de keren aankomen!
@#$(%&!@#$!&@_$(%&!$&(!_($&%_!(#&$_%(!&#_$%&!
zo dat is eruit