Ga naar het forum
knocked out a pro :...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] knocked out a pro :)

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
459 Weergaven
Ownerizor
PokerStrategist

Hallo, Ownerizor,

Onze felicitaties voor het uitschakelen van Christian Kruel in het toernooi:

$18,500 Rush Guar (Rebuy) (189297992)

Er is een bounty van $2.00 toegevoegd aan uw Full Tilt Poker-account.

Naast het prijzengeld van de bounty hebt u ook een T-shirt verdiend als herinnering aan deze prestatie. U ontvangt een tweede e-mailbericht waarmee u dit shirt kunt claimen en uw verzendgegevens kunt bevestigen.

---------------------------------------------------------------------------------------
Vraagje, weet iemand hoe de shirts van FTP vallen? Normaal draag ik L maar zou ik nu een XL moeten bestellen?
Cheers!

6 reacties
Qubie
Oldschool Grinder

heheh, nice one

Ja ik heb ook zo'n t-shirt thuis liggen, best wel lelijk, grote champagne fles en een vis op de voorkant. Maar toch iets om trots op te zijn :)

Oh en ik heb maat M/L (zit er tussen in) en heb een M en past prima dus zou gewoon voor L gaan als je dat normaal draagt.

Ownerizor Topicstarter
Ownerizor
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Twisted2304
Ja ik heb ook zo'n t-shirt thuis liggen, best wel lelijk, grote champagne fles en een vis op de voorkant. Maar toch iets om trots op te zijn :)

Oh en ik heb maat M/L (zit er tussen in) en hebeen M en past prima dus zou gewoon voor L gaan als je dat normaal draagt.

tnx :)
achja het gaat meer om het idee toch!

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

nice _cool:

Hoe ging het toernooi verder? Naast de bounty en het t-shirt nog een mooie prijs kunnen winnen?

Ownerizor Topicstarter
Ownerizor
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
nice _cool:

Hoe ging het toernooi verder? Naast de bounty en het t-shirt nog een mooie prijs kunnen winnen?

$30 gewonnen.. won elke flip totdat ik AK kreeg in de BB en de nr1 pushte all in, ik stond 30ste ofzo.. ik insta callde (turbo+rush = slechte combo).
maarja $30 en een gratis t shirt, niets mis mee :D

dustje
Elite Grinder

great succes