Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Grrrr Idioten

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
604 Weergaven
Titangizmo

Al 2 sessies na elkaar....
een uur goed poker spelen en je opwerken naar 100bb = $10 en dan...

Idioten gaan all-in met A7o of A9s preflop.
Ik met QQ en een keer KK...

RARA!!! A op flop!!!!

Weet dat het variance is maar toch maar direct afsluiten en sessie stoppen... Als ik tegen AKs of QQ+ uitkom is dat variance maar tegen die kaarten...

Hehe hier klagen lucht toch al beetje op.

8 reacties

Zo ben ik ook broke gegaan. Ik heb alleen zelf niet de moed om opnieuw te beginnen. Hopelijk houd jij je wel aan een goed bankroll management, want dan is het allemaal niet zo erg. Ik was te enthousiast en te vol van mezelf. Ik denk nog steeds dat ik wel beter ben dan de gemiddelde NL200 speler, maar door gebrek aan bankroll management dus toch alles verloren :f_cry:

@ zeros, bankroll gebust en als nieuwe hobby het geven van lame commentaar op de klaagmuurverhalen?

Nox

Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus
@ zeros, bankroll gebust en als nieuwe hobby het geven van lame commentaar op de klaagmuurverhalen?

Nox

Hehe. Ik bemerkte ook een zeker patroon... :f_biggrin:

DOyouDARE

tja tiltting is zwaar vervelend :P

Nox

Ik mag niks over bankroll vertellen ivm advocaat/belastingtechnisch :O
Verder, zit je er mee ?
Ps. het is zeross

Oorspronkelijk gepost door zeross

Nox

Ik mag niks over bankroll vertellen ivm advocaat/belastingtechnisch :O
Verder, zit je er mee ?
Ps. het is zeross

Nee, merkte zo maar ff iets op en dacht: "mmm, wat heerlijk sfeerbevorderend"

Nox

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door zeross
Zo ben ik ook broke gegaan. Ik heb alleen zelf niet de moed om opnieuw te beginnen. Hopelijk houd jij je wel aan een goed bankroll management, want dan is het allemaal niet zo erg. Ik was te enthousiast en te vol van mezelf. Ik denk nog steeds dat ik wel beter ben dan de gemiddelde NL200 speler, maar door gebrek aan bankroll management dus toch alles verloren :f_cry:

Ja inderdaad. Bankroll management is het allerbelangrijkste.

Als je op dergelijke limieten hebt gespeeld, zou je ook kunnen proberen om met een kleine storting weer onderaan te beginnen. Zorg er alleen voor dat je niet weer te snel te hoog gaat spelen!

hahahaha dit kan ik wel waarderen lanfear :P
Hij is grappig =D

Alleen denk ik neit dat je de rechten van admin zijnde mag gebruiken om users post te editen. 2 times in a row atm