Ga naar het forum
PS freeroll at Part...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PS freeroll at PartyPoker, iemand transfer?

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
237 Weergaven
Otto1964
Oldschool Grinder

Hoi,

Ik heb een bankroll op PartyPoker nodig. Kan iemand mij 5 dollar storten? Ik kan terug betalen (of eerst betalen :P) op FullTilt, Titan of 888.com.

Ik heb namelijk geen zin om geld te storten maar wil wel graag meedoen aan de PS freeroll vanavond.

Mijn account name op Party poker is OWilgenhof

5 reacties
Chivaz1
Elite Grinder

sure, op titan terug aub; chivazz1.

*edit*
Hmz, gaat niet zomaar, dus kun je beter nog even aan iemand anders vragen die dit al heeft gedaan.

DOCUMENT REQUEST

In order to use the inter-account transfer and gift certificate features, simply upload a copy of your government issued ID and a proof of address, either a utility bill or bank statement dated within the last 3 months.

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Otto1964
Hoi,

Ik heb een bankroll op PartyPoker nodig. Kan iemand mij 5 dollar storten? Ik kan terug betalen (of eerst betalen :P) op FullTilt, Titan of 888.com.

Ik heb namelijk geen zin om geld te storten maar wil wel graag meedoen aan de PS freeroll vanavond.

het is een freeroll
je hoeft alleen een via ps gemaakt pp account

geen geld nodig

Otto1964 Topicstarter
Otto1964
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door Otto1964
Hoi,

het is een freeroll
je hoeft alleen een via ps gemaakt pp account

geen geld nodig

Ik hoor andere geluiden, oder andere van Lanfear

Poefters
PokerStrategist

Je moet jou real money account al geactiveerd hebben dus maw ooit al eens wat geld op gestort hebben ongeacht de grootte en jouw partypokeraccount moet getracked zijn met pokerstrategy, dus de software moet gedownload zijn via pokerstrategy samen met de marketingscode...

voor zover ik het begrijpen heb toch nu toe eh....

Ik kan zelf niet spelen want mijn account is niet getrackt en er staat geen geld op...

grtz

Otto1964 Topicstarter
Otto1964
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Poefters
Je moet jou real money account al geactiveerd hebben dus maw ooit al eens wat geld op gestort hebben ongeacht de grootte en jouw partypokeraccount moet getracked zijn met pokerstrategy, dus de software moet gedownload zijn via pokerstrategy samen met de marketingscode...

voor zover ik het begrijpen heb toch nu toe eh....

Ik kan zelf niet spelen want mijn account is niet getrackt en er staat geen geld op...

grtz

OK bedankt voor de moeite.
Dus ik moet eerst zelf storten voor iemand naar mij kan transferren... Omslachtig, maar oke het is niet anders.