Oorspronkelijk gepost door thoka1
Inderdaad wat een beschuldigingen. Ik ben inderdaad 18 en ik laat op een forum niet mijn beste spelling zien. Zeker op dit moment niet aangezien ik heel opgefokt was. Op die opgefokte momenten typ ik zeer snel. Bovendien ga ik op een forum geen academisch taalgebruik hanteren. Ik lees op het internet wel ergere teksen dan mijn taal.
Je hebt wel een feit dat ik mijn vorige berichten aan een vrij snel tempo heb getypt en dat de zinsbouw, de grammatica en de inhoud niet van de hoogste kwaliteit, ik ben hier dan ook geen wetenschappelijk artikel, of dergelijke aan het schrijven.
Ik zag deze draad als een soort chattopic omdat ik me even moest "uitlaten". Nu ben ik terug wat afgekoeld.
Als mijn taal niet goed genoeg is, mijn excuses hiervoor dan. Ik zal de volgende keer wel wat betere taal hanteren als dat nodig blijkt te zijn.
Lol, denk je dat ik dan academische taal van je vraag? Natuurlijk niet, dat doet niemand en dat is ook logisch. Gewoon correct nederlands is goed genoeg.
Zo kom je al snel van
Ik stond vanavond op 62 dollar, nu terug op 38, simpele reden, ik was deze avond al 4 dollar verloren dus stond op 58. Ik word altijd erg gefrustreerd met als ik gevolg ik 20 dollar buy in heb gedaan met BB 1 dollar.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL DOMMMMMMMMM want natuurlijk alles kwijt.
hoe leer je omgaan mer verlies? Ik kon het gwn niet laten echt stom stom stom stom stom. Ik denk trouwens dak er gewoon mee stop nu, want 20 dollar haal ik noooooooooooit meer op op NL5 das gewoon niet te doen, ik verlies meestal enz
Hoe leer ik me beheersen of wat zijn jullie middelkes daarvoor?
grts
in
Hey,
Ik ben vandaag al veel down, waardoor ik een beetje ben beginnen tilten en met 20$ aan 1 tafel ben gaan zitten. Zeer dom van me want ik ben alles kwijtgespeeld.
Hoe gaan jullie om met verlies? Ik kon het echt niet laten om te gokken. Ik denk dat ik er gewoon mee stop.
Iemand tricks of tips?
Thx!
En ja, je was op tilt, dus dan doe je zo'n dingen. Maar wacht dan even voor je op "submit post" drukt en maak er op z'n minst iets van waarvoor mensen je gaan respecteren en niet gaan denken "what the fuck is dit voor een minderjarige donkey".