De uitgesprokenheid van de woorden die jij duidelijk laat zien komen er door een vorm van 'emotie'. Het is hoe ik het dus ook in het echt 'gezegd' zou hebben. maar goed, genoeg hierover.
Oorspronkelijk gepost door Deltathree
En ja, je was op tilt, dus dan doe je zo'n dingen. Maar wacht dan even voor je op "submit post" drukt en maak er op z'n minst iets van waarvoor mensen je gaan respecteren en niet gaan denken "what the fuck is dit voor een minderjarige donkey".
Het enige wat deze jongen doet is de situatie uitleggen en advies vragen. Als je blijkbaar een minderjarige donkey bent als je dat al doet, waarom is dit forum er dan nog?
ontopic: Probeer nu nog niet teveel met het geld bezig te zijn en probeer in big blinds te denken. Je doel is nu nog zo veel mogelijk over poker leren zodat je over 1 of 2 jaartjes een leuke winrate hebt op een leuk limiet. Tegen die tijd lach je om die $20 dollar die je toen eens hebt verloren. Investeren in je toekomst dus!
Ben het met Eruk eens!
Wij zijn een forum waar we elkaar helpen om beter te worden in poker. Elkaar afzeiken en afkeuren om posts zal niemand beter van worden.
OT: Ik vind het dan ook wel goed dat deze post is aangemaakt, het laat zien dat je aan een van je grootste leaks in je huidige pokergame wil werken. Het meeste is er echter al over gezegd, BRM en een goede mindset zijn zeer belangrijk om succesvol te worden in poker.
Zelfs de beste Poker spelers in de wereld verliezen wel eens een paar buyins, als Phil ivey met 1/4 van zijn bankroll aan tafel zou zitten, kan zelfs hij broke gaan door 4 handen te verliezen (iets wat super normaal is).
Probeer dus een ruim bankroll management aan te houden en als je merkt dat het verliezen van potten je emotioneel te veel beïnvloed, stop dan even met spelen en kom terug aan de tafels als je je weer beter voelt.
Nogmaals, goed dat je hier post en ik hoop dat je ook iets met het advies van alle andere spelers doet!
Hallo,
Wel een leuke thread maar om $20 te gaan riskeren omdat je $4 verloren hebt vind ik een beetje overdreven.
De meeste mensen gaan verlies draaien omdat diegene zijn of haar geduld verliezen, dit geduld moet je zolang mogelijk vast houden en wachten op de goede momenten tot je tegenstanders de fouten gaan maken. Als je geduld echt opraakt en je gaat onnodig een bet plaatsen of een raise inzetten dan ga ik altijd van tafels-switche of even wat drinken pakken.
Als je een grote pot verloren heb, dan is iedere cent die je wint weer een stapje dichterbij je optimale bankroll.
Ik zou zeggen, probeer het uit en bewaar vooral je geduld !
Roy Wijers
Groesbeek
19-11-10 (16:19)
Hoi,
Tilt blijft lastig om te verslaan (vaak nog veel lastiger dan de rest van het pokeren). Super, dat je het zelf herkent, dit betekent, dat je de wortel van het probleem al hebt.
Lees de psychologie-artikelen eens goed door.
Dit soort beats of downswings, zul je blijven tegenkomen, maar het kan ook zo zijn, dat een leak in je spel hier dan de oorzaak van is.
Probeer dan ook handen te posten, zodat je verder geholpen kan worden door de goede handbeoordelaars van hier.
Als je blijft spelen, zul je merken, dat je dit soort situaties blijft tegenkomen, maar dat je ook gaat merken, door gewoon je beste spel te blijven spelen, dit je uiteindelijk niets meer doet.
Ikzelf heb er zo'n 1,5 jaar over gedaan, om aan de variance te wennen, maar laat me hier nu niet meer door uit het veld slaan. Gebeurt dit toch, dan even een time-out en als je tot rust bent, je spel eens onder de loep nemen, desnoods met behulp van anderen.
Wat betreft deltathree: Lekker links laten liggen dit soort opmerkingen, want dit zegt meer over deltathree zelf dan over jou. Hij is hier degene die zich als een vervelend tienertje aan het gedragen is.
Oorspronkelijk gepost door 12disciples
Wat betreft deltathree: Lekker links laten liggen dit soort opmerkingen, want dit zegt meer over deltathree zelf dan over jou. Hij is hier degene die zich als een vervelend tienertje aan het gedragen is.
Lol, dit was wss mijn meest serieuze post van het laatste jaar
Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Moet je nagaan hoe kinderachtig je bent
![]()
![]()
![]()
Piemel.