Ga naar het forum
Homegame Midden-Lim...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Homegame Midden-Limburg 5/10 NL

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
371 Weergaven

Het lijkt me leuk om ook eens een homegame met wat hogere stakes te organiseren. Hiervoor wil ik even peilen of er interesse voor is. Ik ben van plan om een 5/10 NL game te organiseren. Andere stakes is eventueel ook mogelijk op verzoek.

Even alles op een rijtje:

Wat: No limit homegame 5/10
Min Buyin: 500
Max buyin: 2500
Rake: 5%, 20 cap
Straddle mogelijk
Deal it twice etc. mogelijk
Vaste dealer
Pokertafel
Plastic Copag kaarten
Dit alles in een klein cafeetje zonder andere gasten. Alleen spelers, dealer en barpersoneel.

Heb je hier interesse in? Laat het dan even weten. Wat vinden jullie de beste dag en tijd? Ik zat te denken aan een zondag van bijvoorbeeld 16:00 tot 3:00 o.i.d. Willen de eventuele spelers andere dagen/tijden, dan is dit ook mogelijk. Laat even weten als je hier interesse in hebt.

5 reacties
RobbieV
Oldschool Grinder

word ik dan overvallen of komt de fiscus langs?

Yoghi
BlackMember

Je moet wel opletten met veiligheid etc. Als er 25k in die zaal zit is het wel leuk voor sommige mensen om eens langs te gaan.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik snap wat jullie bedoelen. De locatie wordt enkel bekend gemaakt aan de spelers en wanneer er gespeeld wordt gaat de deur op slot. Eventueel zou ik ook een beveiligingsman kunnen regelen, maar dat heeft invloed op de sfeer vind ik zelf. Het geld ligt tijdens het spelen in een kluis.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ook lagere stakes mogelijk. Welke stakes zien jullie graag en FR of SH? Eventueel ook PLO.

200NL(2-2 blinds)
Rake: 5%
Cap: 10
Min buyin: 100
Max buyin: 500

denk dat je als bronze member met 88 posts niet veel mensen zal krijgen op die homegame van je