Ga naar het forum
snelste toernooi ex...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] snelste toernooi exit?

17 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
502 Weergaven
Anraxas
PokerStrategist

total playing time: about 30sec
hoort niet echt bij de klaagmuur want voel er mij nie slecht bij ofzo, maar wist nie waar het anders te zetten :) mss bij de succesverhalen aangezien het toch een hele prestatie is :f_cool:

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$5.00+$0.50

Stacks:
UTG vasyaman00 (3,000)
UTG+1 karvaranne (3,000)
MP1 sev-kur (3,000)
MP2 AmelBosna (3,000)
MP3 realjobu (3,000)
CO iamsam668 (3,000)
BTN porrjente (3,000)
SB bearcat54 (3,000)
BB Hero (3,000)

Blinds: 10/20

Pre-Flop: (30, 9 players) Hero is BB 8♥ 8♦
2 folds, sev-kur calls 20, 1 fold, realjobu raises to 60, iamsam668 calls 60, 2 folds, Hero calls 40, sev-kur calls 40

Flop: 8♠ 4♣ K♣ (250, 4 players)
Hero bets 140, sev-kur calls 140, realjobu raises to 620, 1 fold, Hero raises to 1,360, sev-kur folds, realjobu goes all-in 2,940, Hero goes all-in 1,580

Turn: 10:club: (6,270, 2 players, 2 all-in)

River: 3♥ (6,270, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: 6,270
Hero shows three of a kind, Eights
8♥ 8♦
realjobu shows three of a kind, Kings
K♥ K♠

realjobu wins 6,270 (net +3,270)

Hero lost 3,000
sev-kur lost 200
iamsam668 lost 60

heel even gedacht dat die pocket K's had, maar kans is zo klein dat ik wel moest callen.

16 reacties
dustje
Elite Grinder

ik zou wel folden in ieder geval,

je hebt een mooie stack in het begin van het tornooi die je nog niet op het spel wil zetten. De kans op KK is anmelijk best groot.

grpeten

Nivlem
Oldschool Grinder

Lijkt mij juist wel een vrij gemakkelijke call. Zo veel spelers denken hier met AK/KQ of wat flush kaarten broke te kunnen gaan. Ik zou hier zelf iig mijn 88 niet weg leggen.

hier fold ik ook nooit of te nimmer een set hoor...
de kans op set under set is al zo klein dat je d'r gwn geen rekening mee mag houden imo en in 5$ MTT's is dit meestal echt een easy double up tegen AK, FD, KQ en andere crap handen...

Nox

dustje
Elite Grinder

het blijkt dus dat ie KK heeft, dus ik denk wel dat ik gelijk heb ;)

Sailer85
PokerStrategist

mooi gevalletje van resultaat poker

Easy broke hier. Bovendien heb je een leuke stack als je wint en dat geeft je een betere kans om het ver te gaan schoppen. En als je verliest dan heb je tenminste niet uren gespeeld voor een bubble of een miniem prijsje.

Samwise90
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door RealPecunia
En als je verliest dan heb je tenminste niet uren gespeeld voor een bubble of een miniem prijsje.

\

Jij moet zeker geen MTT speler worden :tongue:

HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door dustje

je hebt een mooie stack in het begin van het tornooi die je nog niet op het spel wil zetten. De kans op KK is anmelijk best groot.

grpeten

Lol

$5,50 toernooi en je geeft villain credits.

raymond20001
PokerStrategist

grpeten

+1

dustje
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door HannesNL

grpeten

Lol

De buy in heeft hier niets mee van doen. Je hebt ook zeer goede regulars op de 5 dollar toernooien. Ik ben misschien van oorsprong een cashgamer, maar deze hand lijkt me vrij straightforward.

Je loopt hier echt zo vaak in de nuts dat is gewoon een gegeven. Een goede speler moet ook handen kunnen folden. Ik heb dit al eens eeerder aangetoond met interessante berekeningen maar ga ik niet nu nog eens doen.

groeten

Anraxas Topicstarter
Anraxas
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door HannesNL

grpeten

Lol

De buy in heeft hier niets mee van doen. Je hebt ook zeer goede regulars op de 5 dollar toernooien. Ik ben misschien van oorsprong een cashgamer, maar deze hand lijkt me vrij straightforward.

Je loopt hier echt zo vaak in de nuts dat is gewoon een gegeven. Een goede speler moet ook handen kunnen folden. Ik heb dit al eens eeerder aangetoond met interessante berekeningen maar ga ik niet nu nog eens doen.

groeten

had niet verwacht dat er enige discussie over deze hand zou bestaan indien ik deze zou posten, maar aangezien deze er toch is zal ik maar mijn uitgebreidere mening geven.

Ik ben er volledig mee akkoord dat deze hand zeer straightforward is. Het is zonder enige twijfel een insta call in mijn mening. Zijn er goede regs op deze limieten? natuurlijk. Zijn deze in de meerderheid? absoluut niet!!!
Denk dat 9 op de 10 op deze limieten absolute fish is en ik dus veel meer kans heb om tegen een fish te zitten dan tegen een goede reg.
En ja in dit geval heeft hij nu toevallig een hogere set, maar ik kan u zonder problemen 30handen tonen waarin hetzelfde voorkomt waarin de andere ofwel nt flushdraw heeft, lagere set, double pair of gewoon overpair. Moest ik alle handen nagaan waarin deze situatie zich heeft voorgedaan, zal ik veel meer handen gewonnen hebben dan verloren.

mss zal ik deze hand eens in het hand beoordelings forum zetten, alhoewel ik eigenlijk weinig twijfel heb over de juiste handeling.

marcelhermus
Oldschool Grinder

eazy game stnd broke.

dustje :f_love:

Benjike316
PokerStrategist

Ik heb het ooit in minder dan 30 seconden geflikt :D

dustje
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Benjike316

had je de all in situatie kunnen vermijden net als in deze situatie?

raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Benjike316

freeroll? iedereen ging direct all in?

Benjike316
PokerStrategist

Nee, was een $1 MTT, ik had azen of koningen, weet het niet precies meer, en zat ergens in late positie. UTG shovde en iedereen fold, ik call ofc en hij maakte een beter hand. :D Het ging allemaal snel dus ik denk wel dat het binnen de dertig seconden was :D