Ga naar het forum
ik voel me hulpeloo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ik voel me hulpeloos

37 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,247 Weergaven

Ik verlies elke keer als ik speel meerdere malen m'n buy-in. Ik ben een paar weken geleden begonnen met online poker en heb veel gelezen en video's gekeken. Ik post m'n handen en ik laat de handjudges losgaan op m'n handjes, maar ik blijf maar verliezen! Ik krijg best wel vaak suckouts. Ik call all-ins met goede kaarten terwijl een fish een set of een flush heeft gekregen, met kaarten die je absoluut niet mee zou moeten openen!

Mijn startkapitaaltje is nu onder de 25 dollar gekomen!

Kan er niet iemand meekijken o.i.d, om me een draai om m'n oren te geven als ik de fout inga?

36 reacties

Je moet niet denken dat jij altijd degene bent die pech heeft maar vooral aan je spel werken. Vind het ook goed dat je vraagt of er iemand mee wil kijken. Blijf gewoon werken aan je spel en het zal goed komen! Als je je aan BRM houdt tenminste.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Natuurlijk, ik zit op de allerlaagste limiet en word vaak gecalld door mensen met bagger kaarten, die op de river zelfs winnen!

Bestaat die mogelijkheid trouwens, om iemand mee te laten kijken? Zal ik een korte sessie opnemen of wilt iemand als personal coach fungeren?

Groetjes!

Ja hoor dat is een mogelijkheid. Welke variant speel je?

ik merk ook wel op lagere limieten dat iedereen gewoon een calling station is...

dat kan inderdaad wel eens super irritant zijn.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De allerlaagste op FTP, NL2

En ik speel BSS, aangezien dat niet echt meer gaat op FTP (behalve shallow tables maar die zijn echt dramatisch).

Hoe zie je dat voor je, zou je het liefst live willen meekijken (skype en share screen) of zal ik m'n sessie opnemen?

Groeten

Zelf ben ik geen No Limit speler dus je zult dan een van de NL spelers moeten vragen,....

ik begin me ook echt hulpeloos te voelen.

Ik speel precies volgens de regels van pokerstrategy omdat ik het respecteer dat ze mij geld hebben gegeven.

Speel alleen top notch handen, maar het maakt bij de low stakes echt niet uit wat ik raise, altijd callt er wel iemand.

net weer met QQ raise 4 keer de blind, callt weer iemand. flop is 2 2 7, ik raise.. pot size hij callt, turn is een 10 ik raise 3/4 pot hij gaat all in.

en natturlijk heeft hij 92 offsuit

daarna volgende pot qk op de button, flop 2 pair en er valt ook een 7 na een reraise van een minraise.

meneer callt en callt, turn is een 8 en river weer een 7, u raad het al, een k7

AA is 5 handen daarvoor gekraakt door TT (all in preflop)

en zelfs AK is gekilled door 5 8 (straight op river terwijl ik top pair had)

mijn bankroll gaat gestaag naar beneden sta nu al op 41 euro.

EN IK SPEEL ZO TIGHT EN AGGRESSIVE MAAR ELKE KEER ALS IK AL EEN HAND HEB RAAK IK MIJN BUY IN ZO'N BEETJE KWIJT.

pak ik weer een paar kleine potjes, om daarna met 85/15% ALLES WEER KWIJT TE RAKEN.

misschien maar weer terug naar sit and goes, maar ben bijna zover om te zeggen dat 888 rigged is.

I can handle a bad beat maar dit is ridicuul

nog zo'n lekker

KK

RAISE voor mij, ik reraise naar 24 cent

hij called

wat zien we op de flop? A klein, klein

meneer gaat all in.

tja....

ik word hier echt moedeloos van. het heeft zo geen nu tight te spelen.

nog maar eentje (zien jullie de grote afstand tussen de tijden?)

Raise in early position met QQ

2 callers.

Dry flop alles onder 8

Meneer gaat all in, ik call

hij showt 10 J MOOI denk ik maar nee de turn en straight zorgen voor een straight

en aas queen wordt gebeat door Q3

flop een queen

en daarna komt er een 3

en dan de river blanco

ik stop ermee

bedankt maar adios

Sjors777
Oldschool Grinder

hmm mischien kan ik je wel helpen? Heb je mikogo?

99 gaat op smaal blind all in met 1 euro
ik heb AK

geen erge beat maar natuurlijk win ik niet.
Lijkt wel om me te pesten

GEEF HEM VEEEL GOEDE KAARTEN

maar laat hem verliezen!!!
YEAH BABY

trouwens speel 4 tafels tegelijk he, vandaar al die handen.

Maar het multitablen is geen issue. Ik wacht gewoon netjes op goede hadnen in goede posities. Maar waar ik normaal gesproken blij moet zijn met deze donks, donken ze me eruit

en dat programma heb ik niet? geen idee zelfs wat het is.

Bankroll nu 37.

zo jammer dat elephant niet werkt met 888 EV zou nu rond de + 20 moeten zijn, jammer genoeg is het - 15 geworden. en voor de 2NL tafels is dat HEUL VEUL

Lamapalooza
PokerStrategist

Ik wil wel eens meekijken, maar heb geen mic. Dus communicatie zal via chat moeten gebeuren.

Sjors777
Oldschool Grinder

dan kan ik meekijken op je scherm. Probeer vooral leaks uit je spel te halen. Hecht bijvoorbeeld niet te veel waarde aan small pocket pairs preeflop. Call alleen met de juiste odds en raise vanuit positie. Hou je verder aan de chart en speel tagish. Dan komt het wel goed denk:)

ok maar ik ben er even klaar mee voor vandaag.

gister 2 keer unlucky met SnG voor de bubble (zie mijn welkomstpost) en nu dit bij de cashtables.

Downswing wil ik dit niet noemen trouwens, dit is gewoon absurd.

Oorspronkelijk gepost door martojo124
ok maar ik ben er even klaar mee voor vandaag.

gister 2 keer unlucky met SnG voor de bubble (zie mijn welkomstpost) en nu dit bij de cashtables.

Downswing wil ik dit niet noemen trouwens, dit is gewoon absurd.

ik doe niet anders, small pockets call ik of ik doe de 20 regel.

op de button raise ik etc. alles zo als het staat in het handboek.

ik speelde vroeger iets minder tight maar het maakt hier allemaal niets meer uit.

Ook alle maar dan ook ALLE Cbets worden gecalled dus daar durf ik ook niet meer aan te doen, alleen als er nog gechecked naar mij wordt op de turn en er ligt een facecard.

padrino69
PokerStrategist

op lange termijn zal je in de situaties die je schetst wel als winnaar uit de bus komen. Volgens wat ik lees run je gewoon slecht. That's poker :rolleyes:

ik ken het "that's poker" verhaal wel. Maar dit is zoals ik zei gewoon ridicuul.

ik speel ongeveer een uurtje fold veeeel handen wachten op goede handen in goede positie.

Krijg je eindelijk die hot streak kwa handen en ik heb geen één pot gewonnen

AA, AK, AQ, QQ en als je dan ziet waar die donks mee calles het is zo bizar.