Ga naar het forum
Start a same Thread...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Start a same Thread again..

14 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
712 Weergaven
Briathos
PokerStrategist

okee dames en heren,

Ik ben letterlijk op full tilt gegaan...
Volgens mij is de kans wat ik de afgelopen maand heb meegemaakt(volgens mijn Wiskunde B diplomat) kleiner dan de kans dat ik 2x de staatsloterij win..

nee even serieus..
ik heb met het start kapitaal van full tilt + een deposit van 80 me bankroll binnen 2 weken opgecricket naar 700 toen even paar dagen rust.. daarna heel actief gespeeld.. maar ik dacht even dat ik met een beetje ongeluk zat omdat ik constant met mijn AA AK KK QQ van ALLES verloor en dan niet 1 of 2 keer maar (bijgehouden) 15x op een avond VS. 1x winnen met AK.. en zo verloor ik in 3 dagen ongeveer 600.. kun je toevallig al je handen terug kijken? ik wil graag alles posten omdat het gewoon te sick was.. hem ook veel op internet gezocht en op het forum hier en zie dat moderators gewoon zeggen dat full tilt rigged is!? hoe kan hij dan op deze site gepromote worden!? ook maakt iedereen hetzelfde mee eerst kleine deposit dan kei veel winnen( 2% die dan uitbetaald) daarna alles weer verliezen en maar bij blijven storten..

Ik zie echt overal staan dat dit het meest op full tilt gebeurt. alles wordt gewoon gekraakt..

Kan iemand hier Serieus op in gaan want ben echt helemaal gek geworden en wil graag tips voor een pokersite die wel gewoon normaal draait of is het overal zo?

gr,
Marc( met een 2 gekneusde vingers)

13 reacties
Lamapalooza
PokerStrategist

Full Tilt is niet rigged, niets is rigged, behalve dan Cereus netwerk een tijdje geleden. Het is normaal dat dat je overkomt, gebeurt met iedereen. Ik speel op stars en krijg ook vaak beats, maar dat hoort er gewoon bij. AK gemakkelijker wegleggen is iets dat je verliezen op korte termijn veel kan beperken, zo heb ik het toch gedaan. Als je op de micro limits niet hit leg je ze weg en bespaar je veel geld.

Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

naja kijk het kan wel eens gebeuren dat je een streakje hebt van 4-5 handen die gebeat worden maar dit sloeg echt alles ik verloor gewoon bijna alle goede handen terwijl ik 9/10 voor stond.. vaak met kansen van <2% en dat dan zovaak achter elkaar.. echt ziek gewoon.. ik wil ook graag mijn hand geschiedenis terug vinden of iets dan kan ik die 1 outer forum even helemaal plat bombarderen.

dustje
Elite Grinder

waarom speel je dan ook 50$ dolar toernooien en 60 dollar toernooien en 100 dollar toernooien? lijkt me meer tilt dan wat anders

overigens ben ik het wel met je eens dat FTP rigged is

Thormtos91
Oldschool Grinder

je zei serieus, dus als het je niet bevalt heb je het zelf op je afgeroepen :)

95% van de mensen verliest met poker. Denk je dat de meeste mensen de 'schuld' bij zichzelf leggen en zeggen 'ik heb gewoon niet goed gespeeld'.

Of dat ze (misschien ergens iets gelezen over rigged sites) een makkelijkere uitweg kiezen en zich lekker op de site afreageren. Hun ego blijft intact en zo kun je genoeg sites vinden waar ze het hebben over rigged sites. Hier valt het over het algemeen wel mee omdat er veel winnende spelers spelen.

Een moderator zal dat hier niet zeggen denk ik, waarschijnlijk dat het een (misschien niet zo duidelijke) sarcastische opmerking was.

Als je holdem manager/poker tracker koopt (of gratis elephant gebruikt) kan je je handen invoeren en dan laat hij zelf zien hoeveel 'pech'je hebt gehad, d.m.v. de EV-lijn. Ik denk dat je er nog van opkijkt.

just my 2 cents :P

Arjon
Oldschool Grinder

Waar hebben die moderators dan verteld dat het rigged is, kun je eventueel linken naar de betreffende thread?

Nivlem
Oldschool Grinder

Hey Briathos,

Jammer dat het niet meer zo wil lukken. Echter is het niet verstandig om de schuld er van enkel aan de pokersite te geven.

Ik denk dat Thormtos alles wel ongeveer gezegd heeft.

In short:

- FTP is niet rigged
- Poker is een spel waar veel variantie in zit
- Bijna elke speler overschat zijn eigen poker skill
- Beginners maken vaak nog meer fouten zonder het zelf door te hebben
- Mensen geven van nature over slechte dingen vaak externe factoren de schuld

De enige manier om een goede poker speler met een goede mindset te worden is door je

- Aan BRM te houden ( zo overleef je de variantie)
- Altijd naar je gemaakte beslissingen te kijken ipv naar de uitkomst
- Continu bezig zijn met het verbeteren van je spel.
- Vragen stellen aan mensen die al langer spelen ( waar je nu een goed begin mee hebt gemaakt)

Op onze website bieden we je eigenlijk alles om jou te helpen een succesvolle speler te worden.

Zo hebben we artikelen, video's coachings en handbeoordelingen op ons forum

Ik hoop dat je jezelf kunt herpakken en alle adviezen ten harte neemt. Het zal je namelijk erg veel helpen.

Succes met alles en mocht je ergens hulp bij kunnen gebruiken, laat het dan gewoon op het forum horen. We hebben meer dan genoeg leden die je graag een handje zullen helpen!

Melvin

Oorspronkelijk gepost door Briathos

ik heb met het start kapitaal van full tilt + een deposit van 80 me bankroll binnen 2 weken opgecricket naar 700

En al die tijd hebben andere gedacht MAN!!! wanneer win ik nou eens
Got my point?

Het is noraal om de bat beats te zien die je ontvangt en te vergeten welke je uitdeelt.

Sharkking89
PokerStrategist

laughing out loud :O

raymond20001
PokerStrategist

wat als je een flinke ship had gemaakt??

Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

Ja ik wou ook graag serieus genomen worden omdat ik begrijp als jullie afentoe ziek worden van dat gewhine maar moest het er even uit gooien..

Ik geef eerlijk toe dat ik niet altijd even wijs heb gespeeld en de schuld ook bij mezelf moet leggen.. Ik studeer zelf marketing dus zou moeten weten dat het Full tilt geen drol uitmaakt wie er wint ze hebben die rakes toch al. Het feit dat er hier toch veel winnende spelers zijn motiveert mij alleen maar om meer mijn best te gaan doen.

Ik ben nu over de helft voor de Elephant licentie dus even doorsparen nog en dan schaf ik die zeker aan.

Thanks thorm.

Ik denk niet maar weet wel zeker dat ik de afgelopen tijd mijn pokerskill zwaar overschat heb. Het is ook bijna onmogelijk dat ik 2 maanden actief poker speel en meteen pro ben.. Maar toen ik mijn Ships zag dacht ik daar anders over..

De tips die je geeft Melvin moet ik me zeker aan houden. Mijn probleem is echter dat ik veels te snel op tilt raak. Ik kan niet precies uit rekenen hoeveel % win kans ik heb maar wel ongeveer. Als deze boven de 95 is en ik verlies deze gemiddeld 5/10x ben ik zwaar op tilt.

Heeft iemand tips om dit op te lossen?
Ik vergeet zelf inderdaad vaak de bad beats die ik zelf uitdeel maar om hier aan terug te denken helpt niet om mijn tilt weg te krijgen:P

Mijn plan nu is om 20 dagen niet met echt geld te spelen. Ik wil me focussen op de stratagien die hier te vinden zijn, veel video's te kijken en coachings gaan volgen. Hierna wil ik het opnieuw proberen met hopelijk een bunch of kennis..

Iemand tips voor een goede pokersite als beginner en met welk bankroll ik zou moeten beginnen?

Thanks voor al het advies mensen

Ps.
Als ik een flinke ship had gemaakt had ik deze thread waarschijnlijk 2 weken later aangemaakt omdat ik dan ook alles verloren was:P

De link naar de thread waar ik het over had is hieronder te vinden:

Ftp Is So Rigged

Zou sarcasme kunnen zijn maar zo kwam het op mij niet over!

Groet,

Marc

Toen je het had over moderators die FTP rigged noemden had ik al een vermoeden dat ik ooit ergens die woorden in één zin heb laten vallen. Het was inderdaad sarcasme. Iedereen roept regelmatig dat Full Tilt rigged is, of PokerStars, als ze daar spelen, of eigenlijk noemt iedereen de room waar hij/zij speelt wel rigged :P Puur omdat het zo makkelijk is de schuld op 'riggedness' te schuiven natuurlijk ;).

Het was zeker niet mijn bedoeling om je echt te laten denken dat Full Tilt rigged is. Het spijt me dat je dat idee wel kreeg in die thread. Het was dus sarcastisch bedoeld.

Zoals je zelf al zegt heeft zo'n grote room er niets aan om echt vals te spelen door bepaalde mensen expres te laten verliezen. Waar winnaars zijn, zijn automatisch ook verliezers. Je hebt zelden 100% kans om te winnen in poker, en zelfs 95% tegen 5% komt vrij weinig voor. Vaak zijn het situaties waarin je ergens tussen de 30 en 70 procent kans hebt om te winnen, soms nog wat extremere situaties. Het hoort er bij dat je ook met 95% kans nog verliest, anders zou het wel 100% geweest zijn. En ja, dat die 5% kans om te verliezen een paar keer achter elkaar zou komen is ook mogelijk. Al vraag ik me af hoe zeker je er van bent dat het om situaties gaat waarin je echt 95% kans hebt de hand te winnen. Misschien overschat je die kans wel. Daarvoor is een programma als Equilator erg handig, kun je exact zien wat voor kans een hand tegen een andere hand (of groep handen) heeft.

Ik raad je aan om één variant te kiezen (No-Limit, Fixed Limit of SNG's/MTT's) en je daar op te focussen. Neem alle artikelen die je kunt lezen door, bekijk veel video's, en post ook regelmatig handen op het handbeoordelingsforum. Wie weet maak je wel fouten die je zelf niet ziet, omdat je denkt dat het zo hoort. Altijd goed om anderen naar je spel te laten kijken voor een objectieve kijk op de zaak.

Houd je vooral ook aan het bankrollmanagement, en onthoud dat je spel verbeteren belangrijker is dan snel geld verdienen. Snel geld verdienen is in poker een fabeltjes. Natuurlijk is er altijd één op de zoveel spelers die onverstandig met z'n geld omgaat, maar door het nodige geluk toch veel vaker wint dan verliest, en zo 'snel rijk wordt'. Op den duur zal deze persoon alles weer verliezen door z'n verkeerde aanpak.

Wat ook nog wel kan helpen is het hanteren van een zogenaamde stop-loss-limit. Dus als je een bepaald bedrag of een bepaald aantal buy-ins hebt verloren de sessie stoppen, of de rest van de dag niet meer spelen, om tilt te voorkomen ;) Hier lees je daar meer over.

Veel succes!

Xpload1989

Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

Kan gebeuren geen probleem!

Ik zou graag die handen terug willen zien maar heb geen idee waar ik die terug kan vinden!

MTT/SnG's lijkt mij persoonlijk het leukst. Ik wil me dus ook hierop gaan storten. Over ongeveer 20 dagen ga ik weer beginnen met poker en tot die tijd dus alleen maar strategieën door lezen. Ik heb Equilator en Elephant gedownload. Heb de Stop-loss-limit door gelezen dus ben op weg!

Alleen zou ik nog graag willen weten wat jullie verstandig vinden om mee te beginnen(bankroll). Ik ga dus MTT/SnG's spelen en ben dus redelijk een beginner.

Hoor het graag!

Thormtos91
Oldschool Grinder

voor mtt's minimaal 100x de buy-in, en voor sng's 50.

Daarbij raad ik je aan te beginnen met sng's, die zijn wat makkelijker te leren en later kun je ook mtt's erbij gaan spelen.