okee dames en heren,
Ik ben letterlijk op full tilt gegaan...
Volgens mij is de kans wat ik de afgelopen maand heb meegemaakt(volgens mijn Wiskunde B diplomat) kleiner dan de kans dat ik 2x de staatsloterij win..
nee even serieus..
ik heb met het start kapitaal van full tilt + een deposit van 80 me bankroll binnen 2 weken opgecricket naar 700 toen even paar dagen rust.. daarna heel actief gespeeld.. maar ik dacht even dat ik met een beetje ongeluk zat omdat ik constant met mijn AA AK KK QQ van ALLES verloor en dan niet 1 of 2 keer maar (bijgehouden) 15x op een avond VS. 1x winnen met AK.. en zo verloor ik in 3 dagen ongeveer 600.. kun je toevallig al je handen terug kijken? ik wil graag alles posten omdat het gewoon te sick was.. hem ook veel op internet gezocht en op het forum hier en zie dat moderators gewoon zeggen dat full tilt rigged is!? hoe kan hij dan op deze site gepromote worden!? ook maakt iedereen hetzelfde mee eerst kleine deposit dan kei veel winnen( 2% die dan uitbetaald) daarna alles weer verliezen en maar bij blijven storten..
Ik zie echt overal staan dat dit het meest op full tilt gebeurt. alles wordt gewoon gekraakt..
Kan iemand hier Serieus op in gaan want ben echt helemaal gek geworden en wil graag tips voor een pokersite die wel gewoon normaal draait of is het overal zo?
gr,
Marc( met een 2 gekneusde vingers)