Danku Pokerstars
Uploaded with ImageShack.us
Gelukkig een paar handen ervoor een allin verloren, dus had al wat vpp's verzameld
Overigens heb ik wel eens een aantal tafels geopend waar die milestone hand werd gedeeld. Zag toch zeer regelmatig nog mensen folden of de hand normaal uitspelen...
Maar volgens mij verdien je door all-in te gaan al meer terug dan je verliest? Omdat je profit van die hand bepaald wordt door een standaard bedrag + een zeker bedrag voor elke VPP ofzo?
Klopt idd, hoeveel $ je wint is afhankelijk van de hoeveelheid VPPs die je aan die tafel hebt verdiend. Als je all in gaat genereer je meer VPPs en die zijn meer waard dan die $10!
Daar komt nog bij dat de winnaar van de hand zijn prijs verdubbelt wordt. Dus all in gaan is hoe dan ook +EV..
En de 50$ niet vergeten die je won met een hand waarmee je normaal niet zo apeshit zou doen
Het is nu wel gekkenwerk aan de tafels. Hele lange wachtlijsten op NL5 SH op Stars, iedereen wil zoveel mogelijk tafels voor hand 75.000.000.000 zeker?
Op een $1/$2 tafel. Fixed Limit.
Ineens zijn de wachtlijsten op NL5 weg
Iedereen vertrekt, lol.
Edit: FL.
Is ook niet echt nodig imo :P. Milestone hand op fixed is raar.
Ik had ook nog ff snel 20 tafeltjes geopend uiteindelijk, maar helaas.
Het is niet zo dat je meer vpp krijgt door all in te gaan bij een milestone hand.
Het word berekend aan de hand van de 50 VORIGE handen gespeeld.
Dus de milestone hand telt niet mee voor de vpp.
All in gaan heeft dus geen zin.
Folden daarentegen ook niet aangezien de winnaar van de hand zijn prijs verdubbeld.
Dus zelfs 7 2 kan hier gespeeld worden.
Ideale situatie is de pot klein houden maar toch tot de showdown meekunnen.
Voorbeeld: je gaat all in op nl25
je "verliest" de milestone hand maar wint wel 250$ door de promotie. Als je niet all in was
maar 5$ in de pot had zitten zou je nu nog steeds 270$ hebben.
Door je all in heb je maar 250$.
Andere zaak is als je de hand wint uiteraard. stel dat er 5 man called met 25$.
Dan heb je dus de pot ter waarde van 150$ + (250$ x 2)
het is maar wat je zelf wil investeren.
Ik zou zelf nooit de eerste zijn die all in gaat in zo'n hand..
Zou wel callen met ATC obv