Ga naar het forum
Je begint de dag vo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Je begint de dag vol goede moed maar dan ...

15 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,209 Weergaven
NilsAe
PokerStrategist

Hallo mede pokerliefhebbers.
Ik ben een beginner (ik geef het zelf toe) maar toch beheers ik de BSS tamelijk goed voor de limieten waarop ik speel (0,01/0,02)
Ook in SNG's ben ik redelijk goed getraind. Vandaag speelde ik 7 SNG's (1$+0,20$) en ik cashte er 5 van waarvan ik driemaal als eerste eindigde.

Ik begon vandaag met een bankroll van 97,57$ en eindigde de dag met 33$

Nu vragen jullie jezelf onbeslist af "Hoe kan je zoveel verliezen!?"

Ik denk dat ik mentaal de badbeats niet goed kan verdragen. Eenmaal ik mijn bankroll zag zakken onder de 90$, ging ik een limiet omhoog en werd daar helemaal geowned. (0,02/0,05)

Toen ging ik tilten en ging met mijn resterende 80$ op 2 tafels van 0,25/0,50 spelen en verloor daar 60$

Dan ben ik even gestopt, wat eten, wat sporten en wat gamen.
En maar weer terug naar de 0,01/0,02 limieten voor wat serieus grindwerk.

Hebben jullie hier ook ervaring mee? :)

14 reacties

Het is mij ook zeker gebeurd, maar dan voornamelijk toen ik begon met poker, nu heb ik het redelijk onder controle.
mijn tip: gewoon stoppen als je merkt dat je begint te tilten. 4BI is easely terug te verdienen maar 30BI daar gaat vaak enige tijd overheen.

Yep.

Wat tips:

-Blijf op je limiet.
-Bouw een stop loss limiet in.
- Onthoud de signalen die je zelf geeft als je begint te tilten, als je deze dan nog is ervaart stop dan meteen.

Persoonlijk hielp bij mij het weg blijven van de no-limit cash games enorm.

NilsAe Topicstarter
NilsAe
PokerStrategist

Tjah ik zal eraan proberen werken, maar het is gewoon zo pijnlijk als je de verliezen ziet opstapelen, terwijl je het helemaal niet zelf in de hand hebt.
8/10 keren heb ik pre-flop wel de beste hand maar outfloppen ze me of hitten ze iets dergerlijks :)

krikke482
Oldschool Grinder