ok laat maar, ik stop met zeuren, hoort bij het spelletje, maar leuk is het niet natuurlijk niet als je monsters worden afbetaald met badbeats
oh je bedoelt de odds, bij de handen
(ik had de post net aangepst voordat je reageerde)
maar luister vriend, ik heb nu wel 5 monsterhanden met bad beats op rij verloren, en of je dan met 10% of 50% voorstaat, in dit geval lijkt het wel of 5% genoeg is voor villain om te winnen
En het mooiste aan dit forum is eigenlijk dat je nooit kan overbrengen welke frustraties zich opstapelen tijdens een pokersessie en het waarschijnlijk alleen als klagen overkomt, tja daarom zal ik hier in ieder geval nooit meer wat posten
VIJF HANDEN OMG?
okéy sorry
ja 't is gewoon dat je je beklag hier doet tegen een hoop mensen die altijd zo'n dinge meemaken
en velen onder ons hebben ook nog vrienden/kennissen waar ze EV-en-variance-gezeik van moeten verdragen
Het enige wat fijn is aan deze klaagmuur is de mogelijkheid om toch even je frustraties te uiten, maar zoals je zelf al aangeeft, iedereen hier maakt het mee.
Vandaar dat ik de keuze maak om te stoppen met klagen, het alternatief zou stoppen met poker moeten zijn lol
Maar dank dat je me even herrinnert aan het feit dat iedereen hier van die periodes doormaakt (en dat 5 op rij misschien nog wel meevalt
Niks mis met ff klagen, daar is de klaagmuur voor, dat iedereen het hier wel eens meemaakt, of nog erger, doet daar niet echt toe. Sterker nog, juist wij herkennen het klote gevoel van machteloosheid..
Succes man..
Klagen mag hier inderdaad altijd en door iedereen, zelfs al betreft het 1 hand of het verlies van 10 cent
Het gaat er ook niet om of anderen er op zitten te wachten, maar dat de original poster even stoom kan afblazen
Succes bij je volgende sessies Timmaywin, hopelijk daarbij wat meer geluk ^^
zei ik nooit meer wat posten?
Deze kan ik jullie niet onthouden!
Ik zit toch wel in een downswing hoor, want ik kan niet winnen ookal sta ik pre-flop postflop en op de turn dik voor....
Het gevoel hebben dat je al een paar sessies minimaal een full house moet hitten om te winnen...en dat dat gevoel ook nog terecht is want de straten en flush bad beats vliegen om je oren...leuk
Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.10 BB (9 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com
Button ($4)
SB ($7.55)
BB ($5.15)
UTG ($4)
UTG+1 ($4.99)
Hero (MP1) ($10)
MP2 ($9.50)
MP3 ($29.78)
CO ($12.70)
Preflop: Hero is MP1 with 6
, 6
2 folds, Hero bets $0.30, 2 folds, CO calls $0.30, 2 folds, BB calls $0.20
Flop: ($0.95) 7
, A
, 6
(3 players)
BB bets $0.95, Hero calls $0.95, CO calls $0.95
Turn: ($3.80) 9
(3 players)
BB bets $3.90 (All-In), Hero calls $3.90, CO raises to $11.45 (All-In), Hero calls $4.85 (All-In)
River: ($25.20) 2
(3 players, 3 all-in)
Total pot: $25.20 | Rake: $1.68
Results:
BB had 9
, A
(two pair, Aces and nines).
Hero had 6
, 6
(three of a kind, sixes).
CO had A
, Q
(flush, Ace high).
Outcome: CO won $23.52
Anders wil ik hier wel even een discussie starten:
mijn grootste algemene ergernis op NL10 is voor mij het feit dat de meeste spelers echt te passief zijn.
Dan kom je daar vrolijk aan met je agressieve speelstijl met als gevolg dat je monsters gewoon niet worden afbetaald.
Als je raised dan folden ze, als je slowplayed krijg je een suckout beat...WTF
Op het moment dat je AA of KK hebt in de BB wordt de handel naar je toe gefold.
En meer van dat soort shit, graag jullie commentaar
Oorspronkelijk gepost door Timmaywin
Anders wil ik hier wel even een discussie starten:
mijn grootste algemene ergernis op NL10 is voor mij het feit dat de meeste spelers echt te passief zijn.Dan kom je daar vrolijk aan met je agressieve speelstijl met als gevolg dat je monsters gewoon niet worden afbetaald.
Als je raised dan folden ze, als je slowplayed krijg je een suckout beat...WTF
Op het moment dat je AA of KK hebt in de BB wordt de handel naar je toe gefold.
En meer van dat soort shit, graag jullie commentaar
1. draai meer volume
2. je moet niet boos zijn op de fish omdat ze fish zijn, je moet je aanpassen. Als je vaak folds krijgt, kan je wat lichter raisen (opletten als je actie krijgt dan!!)
3. echt, echt, meer volume draaien
OK IK NEEM HET TERUG... ZELFS EEN FULL HOUSE IS NIET GOED GENOEG OM TE WINNEN...
zie hier:
Full Tilt No-Limit Hold'em, 3.3 Tournament, 25/50 Blinds (9 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com
Button (t1480)
Hero (SB) (t1040)
BB (t1500)
UTG (t1890)
UTG+1 (t1700)
MP1 (t1565)
MP2 (t1460)
MP3 (t1500)
CO (t3465)
Hero's M: 13.87
Preflop: Hero is SB with J
, J
4 folds, MP3 calls t50, 2 folds, Hero bets t200, 1 fold, MP3 calls t150
Flop: (t450) 8
, 2
, 8
(2 players)
Hero bets t350, MP3 calls t350
Turn: (t1150) J
(2 players)
Hero checks, MP3 bets t500, Hero calls t490 (All-In)
River: (t2130) 8
(2 players, 1 all-in)
Total pot: t2130
Results:
Hero had J
, J
(full house, Jacks over eights).
MP3 had 8
, 9
(four of a kind, eights).
Outcome: MP3 won t2130
ten eerste dat die flapdrol mijn 4BB called met zijn o zo mooie suited connectors...dan het domme geluk dat hij een set hit op de flop, dan lijkt het tij toch te keren, maar nee hoor, meneer hit zijn 1 outer
minder klagen meer spelen. Het viel mij ook al op dat je bij de fishleague klaagde dat je geen Ax-cards had gekregen toen je eruit vloog.
Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
minder klagen meer spelen. Het viel mij ook al op dat je bij de fishleague klaagde dat je geen Ax-cards had gekregen toen je eruit vloog.
ja ik ben een echte klager, beoordeel me vooral op het feit dat je een keer bij mij aan tafel hebt gezeten lol
Okay normaal post ik hier niet maar ik wil je toch iets proberen uit te leggen. Je post bijvoorbeeld die 3way all in met Pocket 66. Ooit over nagedacht hoevaak je die hand daar nog verliest. Indien je dat niet gedaan hebt zal ik het je vertellen. Je verliest daar nog ongeveer 26% van de tijd. Dus ongeveer 1 op de 4 keer verlies je daar. Dus dat noem ik geen badbeat dat noem ik gewoon jammer. De mensen hier hebben het al eens gezegd maar je moet hier tegen kunnen en als je er niet tegen kan dan kan je serieus beter je geld uitcashen. Ik weet dat dit een klaagmuur is en dat je het recht hebt om te klagen maar dat is gewoon mijn advies.
Iedereen die volume speelt kent de variance. Je speelstijl bepaald ook hoe variance gevoelig je spel is. Als jij een agro lag speler bent die FD shoved op flops etc dan zal je grotere swings kennen als iemand die dat niet doet. Maar door er boos op te worden beinvloed je spel alleen maar nadelig, en als je met de mindset aan tafel gaat zitten ik moet een FH hitten om te winnen daar ga je ook niet beter van spelen.