Gefeliciteerd Walrus! Kan in ieder geval wel zeggen dat dit een van mijn langste last longer bets was
Oorspronkelijk gepost door Kidd0Beatrix
Wie hebben nu eigenlijk gewonnen?
Ben ook benieuwd! Duurt precies een beetje lang
Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
Oorspronkelijk gepost door Kidd0Beatrix
Wie hebben nu eigenlijk gewonnen?Ben ook benieuwd! Duurt precies een beetje lang
![]()
Ik heb dit even intern gebumpt en waarschijnlijk zal samni dit zodra hij tijd heeft bekend maken.
Denk dat hij extra wacht nu om de spanning op te bouwen.
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
waarom doe ik ook mee, altijd kansloos in de storm![]()
jij moest sws niet meedoen in last longers hahahaha
Inderdaad, want de resultaten van de $2,20 MTT moet hij al weten. Aangezien het toernooi al verdwenen is op de PokerStars client.
seg, genant is dat niemand hier even zegt dat w4lusk4ne en Kidd0Beatrix hebben gewonnen. (Kbedoel Kidd0 was in low 850 ongeveer, en W4lr4kske is volgens OPR niet eens ITM beland? )
Je kan zo'n dingen altijd opzoeken op OPR. (Heeft mij 2min gekost)
PS. Wat een community feeling. (Je gaat me toch niet zeggen, dat niemand weet hoe je zo iets kunt opzoeken? Geen goesting om de moeite te doen, mja da wel. En dat zal ni beter worden door al die werkgroepjes. Je kan nog zoveel bespreken, ... Als er geen mensen genoeg zijn die wat moeite willen doen, dan ... )
Ik weet alleen dat ik niet itm zat in de low en 450e werd in de high. Ik heb nog nooit OPR gebruikt.
En ik verwacht gewoon dat wie iets organiseert dat dan ook netjes afwerkt. Openingspost gelezen?
Was ook niet op jouw bedoeld ofzo, gewoon in het algemeen.
Tis al wel duidelijk dat Samni op moment van spelen niet aanwezig was. En dan lijkt het mij beter dat iemand binnen de community het overneemt.
En ivm opzoeken, ook niet tov jouw, maar in het algemeen. Er zijn er zovelen die klagen dat de feeling hier niet meer is wat hij geweest was. Maar dan vind ik het raar, dat er op een dag tijd geen fatsoenlijk antwoord kan gegeven worden over een simpele vraag die 2 min. opzoekingswerk vergt. (Anders moet Samni het ook doen)
Oorspronkelijk gepost door samni
Maak vanavond of ten laatste morgen alles in orde.
Vooral genant dat niemand dit heeft gelezen. Winnaars zijn uitbetaald. Het waren voor zover ik alle nicknames goed gekoppeld heb met de screennames idd Kiddobeatrix (7$ voor de lo-bet) en Walkrusk4ne (20$ voor de hi bet).
Moest het idd ook allemaal opzoeken en ik ken niet iedereens nickname dus kost me eerst al tijd om dat allemaal uit te vissen. Dan moet ik idd opzoeken wie het langst erin heeft gezeten, ...
Ben wat minder aanwezig geweest de laatste dagen maar heb altijd gepost wanneer ik ten laatste alles in orde maakte. Tot noch toe heb ik me altijd aan die deadlines gehouden. Als je echt geen dag langer op die paar $ kan wachten, lijkt me niet dat je comform BRM aan de bet hebt meegedaan in the first place.
Verder had idd niemand het hoeven over te nemen wcgrutto. Ik had gezegd intern dat ik het maandag of dinsdag wel in orde ging maken en het is nu dinsdag geworden omdat ik irl met redelijk veel zaken bezig ben die net iets belangrijker zijn dan dit.
@ SDK: for the record: je kan alle tourneylobbies forever opvragen bij Pokerstars dus dat was sowieso geen probleem geweest.
Lief dat je me geld gegeven hebt. Maar ik heb zeker niet gewonnen. Toen ik eruit vloog zat Lexxxion nog in het toernooi.
Zal ik naar hem doorboeken?
Mocht ik alle pokerstars nicknames kennen van iedereen die hier mee gedaan heeft zou ik dat met veel plezier doen. Dan moet iedereen natuurlijk zijn nickname vrijgeven
Oorspronkelijk gepost door Krulle37
reageer es niet allemaal zo autistisch om enkele $
Waar is die censuur politie.
(Want nu gaan al die autisten hier zich weer aangevallen voelen.)