Oorspronkelijk gepost door samni
Oorspronkelijk gepost door samni
Maak vanavond of ten laatste morgen alles in orde.
Vooral genant dat niemand dit heeft gelezen. Winnaars zijn uitbetaald. Het waren voor zover ik alle nicknames goed gekoppeld heb met de screennames idd Kiddobeatrix (7$ voor de lo-bet) en Walkrusk4ne (20$ voor de hi bet).
Moest het idd ook allemaal opzoeken en ik ken niet iedereens nickname dus kost me eerst al tijd om dat allemaal uit te vissen. Dan moet ik idd opzoeken wie het langst erin heeft gezeten, ...
Ben wat minder aanwezig geweest de laatste dagen maar heb altijd gepost wanneer ik ten laatste alles in orde maakte. Tot noch toe heb ik me altijd aan die deadlines gehouden. Als je echt geen dag langer op die paar $ kan wachten, lijkt me niet dat je comform BRM aan de bet hebt meegedaan in the first place.
Verder had idd niemand het hoeven over te nemen wcgrutto. Ik had gezegd intern dat ik het maandag of dinsdag wel in orde ging maken en het is nu dinsdag geworden omdat ik irl met redelijk veel zaken bezig ben die net iets belangrijker zijn dan dit.
@ SDK: for the record: je kan alle tourneylobbies forever opvragen bij Pokerstars dus dat was sowieso geen probleem geweest.
Niks mis met de roll en/of brm.
Ik hecht ook geen waarde aan die 20$.
In OP stond duidelijk: zondag als iedereen gebust is of maandag.
Als ik dinsdag dan nog steeds niet weet wie er gewonnen heeft vind ik dat vervelend.
Dat is geen drama hé maar wel vervelend. Dat heet slowrollen