Ga naar het forum
Mooie spot om een t...

Meldingen
Alles wissen

Mooie spot om een timing-tell te ontmaskeren

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
508 Weergaven
Frietje1986
PokerStrategist

Poker Stars, $0.02/$0.05 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BTN): $9.57 (191.4 bb)
SB: $12.64 (252.8 bb)
BB: $7.65 (153 bb)
UTG: $2.23 (44.6 bb)
MP: $9.27 (185.4 bb)
CO: $8 (160 bb)

Preflop: Hero is BTN with 8 :diamond: A :spade:
3 folds, Hero raises to $0.15, SB calls $0.13, BB folds

Flop: ($0.35) 9 :club: K :club: 3 :spade: (2 players)
SB checks, Hero bets $0.17, SB calls $0.17

Turn: ($0.69) 8 :heart: (2 players)
SB checks, Hero checks

River: ($0.69) 2 :club: (2 players)
SB instabets $0.30, Hero raises to $1.10, SB folds

Results: $1.29 pot ($0.05 rake)
Final Board: 9 :club: K :club: 3 :spade: 8 :heart: 2 :club:
Hero mucked 8 :diamond: A :spade: and won $1.24 ($0.62 net)
SB mucked and lost (-$0.62 net)

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Sokzel
Poker Player

Waarom call je niet gewoon

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Wat ik me afvraag waarom zou dit timing tell moeten zijn? Hij kan hier imo prima een flush gehit hebben dus waarom idd raisen?

Heb dat ook zo vaak dat ik snel bet wil ik niks mee zeggen :P.

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986 Topicstarter
Frietje1986
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Wat ik me afvraag waarom zou dit timing tell moeten zijn? Hij kan hier imo prima een flush gehit hebben dus waarom idd raisen?

Als hij hier flush heeft, dan denkt ie over het algemeen wel langer na over het bedrag dat ie wil gaan betten. Insta halve pot is i.m.o. altijd een bluff of een blockbet met een hand met redelijke SD-value. En de spot is natuurlijk ideaal om te bluffraisen, omdat ik makkelijk een flush in mijn range heb zitten gezien het verloop vd hand ... Dacht ik zo.

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Frietje1986

Als hij hier flush heeft, dan denkt ie over het algemeen wel langer na over het bedrag dat ie wil gaan betten. Insta halve pot is i.m.o. altijd een bluff of een blockbet met een hand met redelijke SD-value. En de spot is natuurlijk ideaal om te bluffraisen, omdat ik makkelijk een flush in mijn range heb zitten gezien het verloop vd hand ... Dacht ik zo.

leuke manier van denken maar dnno of dit werkt op NL5 waar de meeste toch random op knopjes lopen te drukken

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Dat wil zeggen dat jij zijn bluff-range al beat, door te raisen krijg je eigenlijk alleen maar calls van betere handen en folds van slechtere handen, dus je bereikt er helemaal niks mee. Daarom kun je net zo goed callen, dan hou je ook de kosten laag als hij per ongeluk wel een value-hand heeft hier.

Als je geen pair had gehad en je was er zeker van dat hij aan het bluffen is, dan kun je wel raisen omdat je geen showdown value hebt. Nu heeft het gewoon weinig zin.

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986 Topicstarter
Frietje1986
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DeKuip

Dat wil zeggen dat jij zijn bluff-range al beat, door te raisen krijg je eigenlijk alleen maar calls van betere handen en folds van slechtere handen, dus je bereikt er helemaal niks mee. Daarom kun je net zo goed callen, dan hou je ook de kosten laag als hij per ongeluk wel een value-hand heeft hier.

Als je geen pair had gehad en je was er zeker van dat hij aan het bluffen is, dan kun je wel raisen omdat je geen showdown value hebt. Nu heeft het gewoon weinig zin.

Daar zit wat in. Maar als hij de flop x/c speelt, dan is op de river een groot deel van zijn blockbet range Kx, 9x, TT, JJ, en die kan ik laten folden als ik raise. Juist omdat hij de flop x/c speelt, denk ik dat hij geen air heeft. Miss 66-77, QJ, QT, JT die ik zou kunnen bluffcatchen, maar die handen zouden geregeld de flop x/r spelen. Hij kan hier natuurlijk ook A :club: hebben die ik beat, maar dan denkt ie meestal ook wat langer na. Ik zie hem hier ook niet funky 3bet bluffen met A :club:

Interessante discussie

Beantwoorden
Citeren