8-game, all star field en meest prestigieuze wsop event (1drop bitch plz)
Ik zou dit zeker wel willen zien
Waarom zenden(filmen uberhaupt) ze het niet uit?
8-game, all star field en meest prestigieuze wsop event (1drop bitch plz)
Ik zou dit zeker wel willen zien
Waarom zenden(filmen uberhaupt) ze het niet uit?
50K players championship zal als finale tafel worden uitgezonden. Big drop gaat via ESPN.. volgens mij wel hele event.
Ja je hebt gelijk alle final tables worden live gestreamed maargoed dat trek ik niet denk ik. Zal echt van de FT zelf afhangen dan of ik een beetje kijk. En ja lijkt me dat ze de Big Salmiak uitgebreid gaan cuveren idd
imo alsnog goed voor poker om de hele player championship shebeng uit te zenden online. gewoon met uitleg van de individuele spellen in video vorm er naast en competente commentatoren
In de voorbije jaren werd tijdens de finaletafel van 50k HORSE/Players Championship (vanaf 2010) uitsluitend No-Limit Hold'em gespeeld. Dit omwille van het feit dat de finaletafel op ESPN uitgezonden zou worden en men het interessant wilde maken voor het 'grote publiek'.
Men heeft geprobeerd om in 2008 de finaletafel als HORSE uit te zenden en dit had een erg negatief effect op de kijkcijfers. Ik denk wel dat er meer mensen op het forum jouw mening delen, maar PokerStrategen zijn niet vergelijkbaar met het grote publiek. Het grote publiek wil grote blufs, all-ins en sick calls zien, geen andere spelletjes waar je maar beperkt mag inzetten en die ze niet kunnen volgen.
Die lage kijkcijfers hebben tot de beslissing geleid om het in 2009 totaal niet meer uit te zenden. Dit maakte het moeilijker om aan sponsoring te geraken, waardoor heel wat pro's niet wilden spelen, wat leidde tot nog minder inschrijvingen (omdat de pro's die enkel via sponsoring willen spelen gezien worden als soft spots). Dat zie je dit jaar ook. 95 spelers in 2009, 108 dit jaar tegenover 128-148 in jaren die wel worden uitgezonden.
Men wil blijkbaar naast het Main Event slechts één event uitzenden, en dit jaar wordt dat One Drop dat, voor het grote publiek, interessanter is. Ik snap je frustratie wel, maar je moet dus gewoon online lekker meevolgen en maar denken "for the good of the game"
Edit: het feit dat het niet wordt uitgezonden, wil wel zeggen dat men dit jaar gewoon 8-game blijft spelen aan de finaletafel, dus eigenlijk kan je dat nog als voordeel zien.
Ik kijk elke ochtend ff op http://www.wsop.com/2012/live-video/default.aspx
Meestal wel een finaletafel of headsup fase aan de gang. Om 10 uur 's ochtends hier is het ongeveer 1 uur 's nachts in Vegas.