Hee allemaal!
Zojuist is de inschrijving voor het derde seizoen van Pokerkampioen van Nederland geopend, wie gaat er mee doen? en natuurlijk waar? (!)
mvg
Tjoeny
Hee allemaal!
Zojuist is de inschrijving voor het derde seizoen van Pokerkampioen van Nederland geopend, wie gaat er mee doen? en natuurlijk waar? (!)
mvg
Tjoeny
Wij gaan met ons vaste pokerclubje een mooie plekje uitzoeken in Apeldoorn
Maar de keuze is echt moeilijk, vorig jaar maar 2 kroegen, nu gewoon 11 locaties, niet normaal...
Mijn stekkie van vorig jaar is er niet meer, dus ik moet nog eventjes kiezen.
Kijken waar ik veel spelers zie waar ik vorig jaar ook tegen gespeeld heb.
Ik heb nu wat meer MTT ervaring, dus hoop verder te komen dan mijn plaatsje 7 van de 54 vorig jaar, want toen had ik alleen maar ervaring met online low-buyin SNG's.
Wordt in ieder geval het warme zuiden in Bergen op Zoom
nja, ik heb nu een locatie, letterlijk recht aan de overkant. Zal toch maar meedoen denk k...
Ikzelf moet nog even uitzoeken waar ik ga meedoen, hangt er vanaf op welke dag het is...
Tjah student worden is niet makkelijk
ik heb het 1e jaar meegedaan, niveau om te huilen en een tempo om bij in coma te raken
maar ik wens iedereen veel plezier
ik weet nog niet of ik meedoe.
hangt voor een deel af van welke lokatie (lees welke avond) uiteindelijk gaan meedoen.
en verder had ik vorig jaar problemen met het concept freeroll en na de 1e break crapshoot.
als ik dan geen redelijke stack had gooide ik het er graag licht in omdat het toch niks kost.
Oorspronkelijk gepost door anunaki
ik heb het 1e jaar meegedaan, niveau om te huilen en een tempo om bij in coma te rakenmaar ik wens iedereen veel plezier
Idem.
Maar doe echt puur en alleen mee voor de gezelligheid
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Wij gaan met ons vaste pokerclubje een mooie plekje uitzoeken in Apeldoorn![]()
Maar de keuze is echt moeilijk, vorig jaar maar 2 kroegen, nu gewoon 11 locaties, niet normaal...
Het feit dat de Kampioen van seizoen 1 Monte Carlo heeft geluckboxed speelt hier misschien in mee?
Ik ga ook live spelen in Maastricht
Lkker gezellig verder geen verwachtings patroon
gewoon spelen en winnen ♠_biggrin:
ik denk dat ik ook wel mee ga doen.
weet alleen nog niet waar het word geleen of maastricht.
Wie help me de beslissing te maken
Remmetje laat maar weten waar
misschien pak ik maastricht ook wel (als het doordeweeks is
)
Oh nou eh leuk
Dichtstbijzijnde is 5KM, 1 aanmelding -_- de volgende is 15KM verderop pff.
ik hbe me bij deze ook ingeschreven vooor de voor rondes in geleen.
dus als er meer daar komen spelen LAAT JE HOREN
U gaat 8 toernooien spelen bij:
Zalencentrum Wieleman
Zondag 2
dorpsstraat 116931 BA, westervoort
Tel. 0263118285
8 avonden? fuckin' hell.
Maar goed, ze brengen de drank aan tafel.
En als er geen ruk aan is, dan spelen ze die andere 7 avonden maar met 79 ipv 80 man.