ik speel in zutphen, geloof niet dat er n=meer mensen van hier spelen of wel?
Na 3 toernooien sta ik nu 8ste in het eind klassement met 75 punte.
ronde 1 : 7e - Eerste live ervaring.
ronde 2 : 12e
ronde 3 : 4e
Er doen zoon 70 spelers meer op deze locatie. Ik zelf vind het niet zo erg slecht gaan voor mijn eerste live toernooi.
Maar het niveau is bij 90% van de deelnemers idd om te huilen.
Ik speel in de luifel in poeldijk btw.
ben net in het derde toernooi 3de geworden
en ik sta nu 1ste in het classement
so good so far
Hmm dacht tot nu toe dat PKVN de toernooien goed organiseerde, maar daar kom ik nu wel ff op terug.
Mijn locatie heeft halverwege de 3e speelavond besloten dat er meer speelavonden moeten komen. In plaats van 5 avonden worden er nu 8 gehouden. Heel lekker wanneer je na 3 avonden 80 punten hebt verzameld en 1e staat in een opgeschoond klassement zonder de weekwinnaars. Eerst waren er 3 plaatsen voor de playoff te verdienen voor degenen die het meeste punten hadden na de weekwinnaars, maar nu geen enkele meer
Ik stuur hier een mail over naar de pkvn redactie, krijg ik doodleuk dit terug:
"Een locatie mag beslissen om nog 3 extra avond in te lassen. Zo blijft het spannend voor alle spelers en hebben meer mensen pokerplezier."
Leuk dat het spannend is voor de andere spelers, maar mijn kansen op de playoff zijn een stuk gedaald! Nu moet ik een toernooi winnen om me te plaatsen voor de playoff (of 2e eindigen als iemand al een ronde gewonnen heeft) of me rechtstreeks zien te plaatsen voor de regiofinales...
Zo.. Ben door als 2e in het algemeen klassement.... Op naar Rotterdam dan....
Eens zien hoe het daar zal gaan...
zo net weer terug en met deze score sta ik momenteel op 1ste plaats in het klassent
2 X 1ste 200p
1 X 3de 60p
1 X 5de 40P
plus een paak keer geen punten
dus 5 wedstrijden bij mekaar opgeteld 305 P
volgende week nog 1 te gaan
ziet er goed uit dat ik door gaat maar hoop nog nergens op ( wil niet graag iets jinxen)
maare so far so good
zo ben net terug van de laaste keer spelen......
en ik ben zo wie zo door naar rotterdam
wie van jullie is er nog meer door.
greets Sscavenger
Bij mij is het toch nog redelijk goed gekomen. Uiteindelijk op onderling resultaat 3e geworden (zij was een keer 4e geworden en ik 2x 5e).
Nu mag ik het komende donderdag nog eens proberen in de playoff. Maar Sit & Go ligt me meer dan multitable en ik ken de meeste tegenstanders wel een beetje nu. Ik geef mezelf meer dan 20% kans
Edit: De sit & go is inmiddels gespeeld, heb het 3.5 uur lang volgehouden zonder een enkel paar gedeeld te krijgen en mijn handen als AK (tegen flush) en AQ (K en Q op de flop) werden gekraakt. Oftewel ben 4e geworden in de sit & go en dus niet door naar Rotterdam...
Mensen hoe ging het in Rotterdam? Ben wel benieuwd welke pokerstrateeg het verste gekomen is en hoe het niveau daar was!