Kan je niet even skype downloaden? Of iets van msn? Want zonder dat is het echt lastig!
wiola01 meld zich met msn wiola01@live.nl
peerke01 meld zich met msn: peerke01@live.com
savond, vanaf een uur of 8, kan bijna altijd voor beiden, ook doordeweek meestal wel.
Ownerizor? Heb je al Skype? Is zo aangemaakt!
Voeg me a.u.b. toe als je Skype hebt: Xpload1989
torodeboro geef dan even je msn of voeg tobias_dekker@live.nl toe;) Dan spreek ik je daar verder! Ik vind maandag avond wel een goede avond om een potje te schaken! Weet niet of jij dan kan?

RealPecunia vs Sander92
Sander92 wins
Was een leuke match. Beiden wat grove fouten gemaakt, maargoed dat maakt niet zo uit, het gaat om de fun.
Oorspronkelijk gepost door jarusso
@wiola leef je nog ?????Ik wil schaken !
![]()
hoi hoi, jazeker.
namens wiola, wanneer zou je kunnen/willen?
Bump.
Hier en daar moeten denk ik nog wat gegevens uitgewisseld worden en matches afgesproken worden. Pls act asap
Bump.
Hoe loopt het hier?
Moeten nog redelijk wat matches gespeeld worden! Laten we proberen zsm nog zoveel mogelijk af te werken, anders gaat het straks stilvallen
Desnoods kunnen we enkele mensen die nog niet gereageerd hadden proberen persoonlijk te benaderen.
Als je nog moet spelen, of wacht op je tegenstander, reageer aub
Dan gaan we proberen zoveel mogelijk matches nog te laten spelen en iedereen die niet reageert zal dan helaas een reglementaire nul krijgen, anders duurt het te lang.
Zou jij aub een beetje willen volgen/coördineren of dit goed verloopt Zazizo?
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Bump.Hoe loopt het hier?
Moeten nog redelijk wat matches gespeeld worden! Laten we proberen zsm nog zoveel mogelijk af te werken, anders gaat het straks stilvallen
![]()
Desnoods kunnen we enkele mensen die nog niet gereageerd hadden proberen persoonlijk te benaderen.
Als je nog moet spelen, of wacht op je tegenstander, reageer aub
![]()
Dan gaan we proberen zoveel mogelijk matches nog te laten spelen en iedereen die niet reageert zal dan helaas een reglementaire nul krijgen, anders duurt het te lang.Zou jij aub een beetje willen volgen/coördineren of dit goed verloopt Zazizo?
![]()
xpload en ik spelen morgenavond
Oorspronkelijk gepost door Ownerizor
xpload en ik spelen morgenavond![]()
Gaat dit nog door?
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Oorspronkelijk gepost door Ownerizor
xpload en ik spelen morgenavond![]()
Gaat dit nog door?
![]()
denk t niet
neem jij anders de winst maar.. (ik weet niet tot wanneer we mogen spelen??)
Geen idee.
Heb je inmiddels al Skype? Is veel makkelijker om onze match te plannen.
Zojuist tegen tobiasdekker gespeeld. Die heeft me even flink vernederd :(.
Nee maar was leuk om weer een keer te schaken, hij heeft 2-0 gewonnen.