Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Geen idee.Heb je inmiddels al Skype? Is veel makkelijker om onze match te plannen.
vanavond heb ik skype! deal?
-nu bezig met installeren-
Geen idee.Heb je inmiddels al Skype? Is veel makkelijker om onze match te plannen.
Oorspronkelijk gepost door Ownerizor
![]()
![]()
mkaay kom maar!
Ben jij degene die me net heeft toegevoegd?![]()
yup
namebranding FTW!
De rondes lopen een beetje door elkaar geloof ik? Dat maakt op zich ook niet veel uit, als we over enkele weken gewoon alle partijen gespeeld hebben.
Ik moet nog tegen Jonkie76 en PieterT4 spelen. Laat anders maar even in deze thread weten wanneer ongeveer, want ik check mijn skype niet zo vaak.
Hey Real,
je moet ook nog tegen mij, al is dat inderdaad pas in de laatste ronde ♠_cool:
Anyway: Als iemand tegen mij wil spelen, laat het dan even hier weten en dan kunnen we een afspraak maken
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey Real,je moet ook nog tegen mij, al is dat inderdaad pas in de laatste ronde ♠_cool:
Anyway: Als iemand tegen mij wil spelen, laat het dan even hier weten en dan kunnen we een afspraak maken
Oh, pardon, ik had in mijn blog al gereageerd op jouw berichtje, vandaar dat ik hier even vergat om jou ook nog te noemen.
Is er iemand waar ik nog tegen moet die morgen(avond) of zondagmiddag de tijd heeft voor een potje schaken? Reageer gerust hier, dan lees ik het wel.
Ik moet nu nog tegen delorre, PrimaMike en peerkeo1.
Geloof niet dat ik jullie al op Skype heb, dus als jullie me even zouden willen toevoegen (skype = Xpload1989), dan kunnen we de komende tijd kijken of we een keer een potje kunnen spelen.
Ik moet nu nog tegen delorre, PrimaMike en peerkeo1.Geloof niet dat ik jullie al op Skype heb, dus als jullie me even zouden willen toevoegen (skype = Xpload1989), dan kunnen we de komende tijd kijken of we een keer een potje kunnen spelen.
![]()
ik heb je toegevoegd
dan kunnen we een afspraak maken
Oorspronkelijk gepost door peerke01
Ik moet nu nog tegen delorre, PrimaMike en peerkeo1.Geloof niet dat ik jullie al op Skype heb, dus als jullie me even zouden willen toevoegen (skype = Xpload1989), dan kunnen we de komende tijd kijken of we een keer een potje kunnen spelen.
![]()
ik heb je toegevoegd
dan kunnen we een afspraak maken
wat is je skype? ik moet ook tegen jou toch?
cheers!
POULE4:
1 jarusso
2 wiola01
3 TychovE
4 Antie
5 Sjors777
hallo, namens wiola01
willen de spelers uit poule 4 mij toevoegen voor een potje schaak.
skype=wioletta4036
Wie heeft er hier een tegenstander uit de eerste ronde, die zich nog niet gemeld heeft?
Ik wil namelijk graag meedoen.
Delorre en PrimaMike, als jullie dit lezen, voeg me a.u.b. even toe op Skype (Xpload1989), zodat we een potje kunnen spelen.
Ik moet nog een paar partijen spelen, dus mensen van poule 1, voeg me even toe op skype (pecunia1000). Hier reageren kan ook want normaal gesproken bekijk ik mijn skype niet zo vaak.