Ga naar het forum
SSS levert geen res...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] SSS levert geen resultaat op

21 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,513 Weergaven

Ik speel nu al enkele weken de SSS met de 50 dollar waarmee ik begonnen ben en ik heb nog slechts 26 dollar over...

Hopelijk snel beterschap :P

20 reacties
Jayrikh
Oldschool Grinder

handen posten waarmee je verliest! misschien heb je wel een huge leak..
en video's kijken

succes

blowkonijn
Oldschool Grinder

sss levert echt wel resultaat op :D :D :D

Ik weet zeker dat SSS winstgevend te spelen is, alleen lukt het me zelf laatste tijd ook niet zo, helaas... Maar het ligt zeker niet aan de strategie, dus ik zou gaan zoeken naar leaks in je eigen spel. Haal er iemand bij om je te helpen, post handen, volg coachings, kijk video's, etc etc... zoveel manieren om aan je spel te werken.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik zal er zeker aan werken en meer handen op het forum posten! Ik hoop dat ik op die manier ook weer winst kan maken...

Het probleem is nu dat ik met mijn 26 dollar maar 13 buy-ins meer heb voor NL10 en dat je op NL4 minstens 50 big blinds moet inkopen...

Dusja ik speel nog steeds op NL10 en hopelijk snel weer omhoog!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ook vanavond loopt het weer slecht... Ik hou me nochtans aan de strategie.

Nauwelijks goeie handen en als ik er al eens krijg, kan ik er niets meer mee doen dan de blinds stealen X(

speel je op titan? Daar loopt het vaak best klote om SSS te spelen op NL10...!
Ik geraakte op titan nooit verder dan break even, terwijl ik op andere software dikke winst maakte...

caroline29632
BlackMember

Ik had dat met Party, op full tilt ging het wel veel beter. Weinig Shortstacks, kan je ook spelen op NL2 en NL5...

murderdrug
PokerStrategist

De sss werkt wel degelijk, downswings zijn normaal.
toch is het eigenaardig dat die bij jou zo lang duurt
Ik heb weinig weet van de cashtables op titan, maar weet wel dat als je mt cashgames doet op pokerstars dat je zowieso winst maakt.
Misschien van pokerclient veranderen ?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is op PartyPoker... Daar hebi k mijn bonus van 50 dollar ontvangen, waar helaas niet veel meer van overschiet.

caroline29632
BlackMember

Daar had ik ook veel problemen om winst te maken. Ik heb toen ondekt dat tafel keuze zeker heel belangrijk is. (niet teveel shortstacks) Ik deed hetvolgende: ik zet me op de wachtlijsten van heel veel tafels, vooral degene met veel players per flop. Dan als ik op de tafel kon, telde ik de shortstacks: als meer dan 2, gwn niet aan de tafel gaan. Het kan dus wel even een tijd duren eerdat je een geschikte tafel hebt, maar het loont zeker!
Veel succes verder!

Eurnt
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Daar had ik ook veel problemen om winst te maken. Ik heb toen ondekt dat tafel keuze zeker heel belangrijk is. (niet teveel shortstacks) Ik deed hetvolgende: ik zet me op de wachtlijsten van heel veel tafels, vooral degene met veel players per flop. Dan als ik op de tafel kon, telde ik de shortstacks: als meer dan 2, gwn niet aan de tafel gaan. Het kan dus wel even een tijd duren eerdat je een geschikte tafel hebt, maar het loont zeker!
Veel succes verder!

De tafels op partypoker zitten helemaal vol met SSS, het is een kwestie van ermee leren omgaan vind ik. Speel zelf 25NL en daar is het een wonder als er minder dan 4 zitten met SSS. Maar ik denk dat je er op moet aanpassen want je weer ongeveer hun strategie.

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Eurnt

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Veel succes verder!

De tafels op partypoker zitten helemaal vol met SSS, het is een kwestie van ermee leren omgaan vind ik. Speel zelf 25NL en daar is het een wonder als er minder dan 4 zitten met SSS. Maar ik denk dat je er op moet aanpassen want je weer ongeveer hun strategie.

Ja kan ook natuurlijk, daar is zelfs een artikel over. Denk er wel aan dat niet elke Shortstack SSS speelt.

Is het mogelijk dat het op Mansion ook van dat is? Niet zo superveel tafels open en er zitten ook altijd wel 2 of meer shortstackers aan tafel, dus niet veel het ideale scenario. Ook als ik uren speelde had ik dan soms een winst van 1 euro, en ook soms verlies van 6 euro, ik kreeg het niet winstgevend gespeeld of het was net break-even.

Daarom heb ik nu een limiet lager geschakeld 5NL en ik speel m'n eigen spel, maar met alle kennis uit de SSS, AJ etc... niet meer raisen in vroege positie en weten wanneer die weg te gooien. Ik lees nog veel artikelen en kijk dan hoe het toe te passen is in mijn spel. Ik speelde al poker voor pokerstrategy en kende 'gewoon' de basisdingen, maar de SSS heeft mijn spel echt een niveau hoger getilt, alleen speel ik hem dus niet, maar meng het in mijn game. Ik starte met 39€, zakte naar 20€ o.a. met SSS, met eigen spel en door een handje hier te posten haalde ik daarna een leak uit mijn spel en sta nu op 52 en dat houd ik onder controle.

Is dat een goede manier van werken, of zie ik het volledig verkeerd?

Ik ben er van overtuigd dat de SSS helpt, zeeer zeker, maar ik geniet van hoe het nu gaat en hoop dat ik niet heel mijn BR op het spel zet? ik luister echt naar nieuwe info en pas die ook toe en verbeter zo m'n spel.

blowkonijn
Oldschool Grinder

Hey auron, je kan t beste gewoon kijken of je goed gespeeld hebt. Als dat t geval is, maakt t resultaat niet uit. Uiteindelijk kom je toch wel op winst uit. Ik was, tot sindskort, ook resultaat gericht bezig. Dat werkt alleen niet en is zeer tiltopwekkend wanneer t naar beneden gaat. Kijk gewoon na een sessie, naar de handen die van betekenis waren. Zijn ze goed gespeeld, maar toch verloren? Dan is t niet erg, op de lange duur zal die speelwijze je uiteindelijk winst op gaan brengen. Speel je ze echter niet goed, dan zal t veel verlies op den duur veroorzaken. Ik weet dat t verleidelijk is om toch ff andere dingen dan sss aan je spel toe te voegen (en ook al bracht t je nu wel winst op), maar uiteindelijk zal je er verlies door maken. Post anders die handen, die je anders dan sss speelt, ff in t forum. Dan weet je namelijk direkt of t goed gespeelde handen zijn. Veel succes toegewenst :D

bedankt voor de reactie blowkonijn, ik zal in de toekomst proberen meer handen te posten. Wel jammer dat er geen forum waar je gewoon handen post, er is het SSS of BSS gedeelte :p. Vorige keer werd ik naar het BSS gedeelte verwezen.

Maar ik ga de verschillende artikelen nog eens doorlezen en ik hang net onder de silver status, dus na de examens of tijdens de examens ga ik nog meer artikelen hebben als ik silver ben.

Arjon
Oldschool Grinder

Ik blijf als kleine bankroll speler toch telkens weer terugkomen bij de SSS. Soms raak je verveeld, ga je onrustig spelen en dan lijkt geen enkele strategie meer te werken, maar op de lange termijn lijkt SSS me toch wel winstgevend.

Vraagje nog: naast 1/2c tafeltjes, 6 max, wil ik ook nog wel eens 2/5c, 6 max spelen. Heeft het echter zin om op Stars daar met het minimum van 2 dollar te gaan zitten, of moet je voor jezelf de minimum buy-in op zo'n tafel gewoon hoger leggen? Hoewel 2 dollar al 40 BB's is, vind ik het toch niet zo lekker spelen. Iemand tips?

ik zou nooit met het minimum gaan zitten op een 6max tafel
Je zit daar veel te vaak in de blinds....
6max is naar mijn idee altijd BSS :)

Arjon
Oldschool Grinder

Ja idd, dus als SSS speler kan ik beter de 9/10 players tafels gaan opzoeken. Heb ik eerlijk gezegd nog amper geprobeerd, hoewel 't best logisch is. Dat gaan we maar eens veranderen dan ;)

blowkonijn
Oldschool Grinder

Denk niet dat t verstandig is om sss op 6maxtafels te spelen, volgens mij is dat ook niet winstgevend. Zoals ook in de sss staat beschreven, moet je bij te weinig spelers van tafel. En dat is dus al automatisch t geval bij 6maxtafels. Als je je verveelt, kun je altijd nog meer tafels opengooien. Zorg dan wel dat je sss goed onder de knie hebt, anders help je je br de vernieling in.