Ga naar het forum
we zitten weer in e...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] we zitten weer in een downswing :)

63 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
2,757 Weergaven

Titan Poker "TURBO" Ingalls 0.25/0.50, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker
Visit Hand HQ to purchase hand histories from a range of sites, game types and levels.

saw flop | saw showdown

Button SirLix ($23.66)
SB 4AGE ($29.94)
BB didimf ($10.00)
UTG kharoon ($11.22)
UTG+1 FrCyrilMcDuff ($75.13)
MP rickross19 ($5.40)
CO-1 juupke12345 ($10.00)
CO Pause4age ($79.66)

Preflop: , kharoon raises to 1.00, 2 folds, juupke12345 calls 0.50, 3 folds, didimf raises to 3.00, kharoon calls 2.00, juupke12345 calls 2.00.

Flop (9.75) 3♦ J♥ J♠
didimf checks, kharoon bets 2.00, juupke12345 raises to 7.00, didimf moves all-in for 7.00, 1 fold.

Turn (25.75) K♥

River (25.75) T♥

didimf shows J♣ A♣
juupke12345 shows 3♠ 3♥

juupke12345 wins 25.75 with A full house, Threes and Jacks

Zo gaat het al een ganse periode. Vrij triest momenteel. Ik snap niet waarom mensen preflop met pocket 3's zo'n raise durven callen :/

62 reacties
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Misschien omdat ze Titan kennen...

_mad:

Op Mansion is het al niet anders....

WPTRay
Poker Player

Downswing bla bla..

Niet om de TO af te zeiken, maar volgens mij is het een goed idee om iedere nieuwe member een "the Poker mindset" cadeau te doen ;)

Oorspronkelijk gepost door WPTRay
Downswing bla bla..

Niet om de TO af te zeiken, maar volgens mij is het een goed idee om iedere nieuwe member een "the Poker mindset" cadeau te doen ;)

Agree

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nee maar het is gewoon triest..
Wat nu standaard is, is dat wanneer ik bv een 2 pair flop, de andere nog wint met een runner runner flush etc. Gewoon te belachelijk voor woorden.

Pinowww
Elite Grinder

Je hebt de hand slecht gespeeld en kon niet meer weggooien op de flop.
Het was gewoon je eigen schuld. Gewoon zwaar slecht gespeeld die hand en dit is het resultaat. Deepstacks gaan zowiezo niet folden met die idiote reraise size als er nog meer deepstacks zitten. Maar om in die spot te raisen was zowiezo niet slim.

In welke SSS staat eigenlijk dat je die hand zo moet spelen?
Karma......

Welke idioot maakt zo een raise met AJ daar?

uh, omdat we een minraise zien als een call misschien ???

Nouja speel zelf geen SSS, nooit gedaan ook. Maar ik kan me niet voorstellen dat het na een raise, welliswaar een minraise, met daarop nog een caller profitabel is AJ te raisen.

HannesNL
Elite Grinder

1 verloren hand wordt al gezien als downswong?

Pinowww
Elite Grinder

Kom op nou, hij speelde die AJ zo idioot, alsie daar won was meer onterecht geweest

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Pinowww
Je hebt de hand slecht gespeeld en kon niet meer weggooien op de flop.
Het was gewoon je eigen schuld. Gewoon zwaar slecht gespeeld die hand en dit is het resultaat. Deepstacks gaan zowiezo niet folden met die idiote reraise size als er nog meer deepstacks zitten. Maar om in die spot te raisen was zowiezo niet slim.

In welke SSS staat eigenlijk dat je die hand zo moet spelen?
Karma......

Eum.. deepstacks.. die andere had ook maar zelf de minimum buyin, dus kijk eerst ff juist vooraleer ge zo reageert. Ik heb AJ, de flop is 3JJ.. wie gaat er daar folden? Pocket 3's na zulke raise lijken mij onwaarschijnlijk, maar ja op titan kan alles. En uhm, wie zegt dat ik volgens SSS speel :/

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Alecos89
Welke idioot maakt zo een raise met AJ daar?

1: pas uw taalgebruik al maar aan.
2: als men gewoon naar 1$ raiset dan staan de andere ook niet sterk
3: ik zat op de big blind

Geef aub nuttige commentaar, anders heb ik er liever geen ok?

raymond20001
PokerStrategist

zo`n hand moet je gewoon folden, na twee niet-limpers, als er na jou nog meer callers komen, heb je een waardeloze hand

DeKuip
Elite Grinder

Als je SSS zou spelen zou ik hem preflop shoven.
Maar je geeft aan dat je dat niet doet, dus kan ik er verder vrij weinig over zeggen, alles behalve mezelf afvragen wat je dan eigenlijk wel speelt.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Okay, die raise met AJ was fout, maar kom op folks, hou het prettig....

We moeten allemaal steeds bijleren ;)

raymond20001
PokerStrategist

callen met suited connectors en lage paartjes (in dit geval discutable) en shoven met premiums (JJ+, AK)

we zitten weer in een downswing

Ik zit ook 38x per sessie in een downswing ... en als ik geluk heb, 45x in een upswing!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het gaat niet om die ene hand.. Het gaat gewoon om het feit dat de voorbije weken altijd zo gaan.

Oorspronkelijk gepost door didimf
Het gaat niet om die ene hand.. Het gaat gewoon om het feit dat de voorbije weken altijd zo gaan.

Ja, goed, dat kan. Maarja, echte downswings zijn zeldzaam, tenzij je nog fouten maakt, dan lijken ze regelmatiger voor te komen, maar zijn het dan dus niet echt.

Maargoed, je zegt geen SSS te spelen? Maar je hebt een halve stack. Is dat een eigen strategie? In dat geval zou ik je toch aanraden te kiezen tussen SSS en BSS, en die strategie uitpluizen en je daar in verdiepen. Lijkt me niet verstandig om in het wilde weg wat te proberen, want je bent geloof ik de enige die zo'n tussenweg speelt. Dan kunnen wij je handen ook niet echt goed beoordelen.