Grootste probleem is straks dat de mensen die de feeder winnen niet meer mee kunnen doen met de SM...
Er zijn nu 4 handen gespeeld en het is al pauze. Blinds op 100/200 met een begin stack van 1500...
k dacht dat alles terug vastzat maar 't is gewoon break ...
stars gaat met fameuze compensaties mogen komen lijkt me,
ze gaan een wereld van kritiek over zich heen krijgen
Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
Grootste probleem is straks dat de mensen die de feeder winnen niet meer mee kunnen doen met de SM...
Dat zal wel meevallen, want er is 3 uur laat registratie bij de Sunday Million. Dan moet de satalite wel erg lang duren.
Oorspronkelijk gepost door Nuk3F4rt
Ook 356k man online nu, wat is normaal zondag rond deze tijd?
Denk rond de 250k is het normaal.
Oorspronkelijk gepost door heijnster
Ze verplaatsen dit toernooi maar naar volgende week, ik sta echt hard op tilt nu.
why?
je lag er toch uit zei je
Wat raar dat de blinds overal wel omhoog zijn? Je zou denken dat ook dat 'bevriest'?
hmm... Ik zal vanavond Sunday million spelen, voor het eerste keer. Ik heb een staking deal met husng.com en ik ben verrast dat ze vandaag ons toelaten om Sunday Million te spelen met zijn geld.
Aan die 10th Anniversary van 2011 deden toch zo'n 60K spelers mee al ik het mij goed herinner. Kan me niet voorstellen dat de servers toen veel minder belast waren dan nu.
Zit wel echt te twijfelen nu om te unreggen, volgende toernooi is om half negen, dus nog ff denken.
Oorspronkelijk gepost door benjamin04
Oorspronkelijk gepost door heijnster
Ze verplaatsen dit toernooi maar naar volgende week, ik sta echt hard op tilt nu.why?
je lag er toch uit zei je
Dat heeft er niks mee te maken, het gaat erom dat Stars hier niet op voorbereid was en de spelers er nu de dupe van zijn.
Dat ik eruit lig is poker zelf, heeft niets met de servers te maken.
Dit is echt waanzin... 100/200... heb 1 hand geopend dus heb net iets meer chips dan de meesten maar het is complete waanzin
Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Zit wel echt te twijfelen nu om te unreggen, volgende toernooi is om half negen, dus nog ff denken.
Ik ook. Kan altijd nog later reggen als die wel goed blijkt te lopen.