Gek genoeg heb ik in de 2.70 KO geen enkel probleem
Blinds 4 levels omhoog, dit is belachelijk. Ik ga mijn buy-in terug eisen.
Edit: En het staat weer vast. Ongelovelijk dit..
Van 75bb naar 15bb in 2 handen, wat een bullshit.
Zal vooral te maken hebben dat er meer toernooien dan anders meer dan 30k spelers hebben en dan hebben de kleine toernooien er minder last van waarschijnlijk.
zal zijn door seating enzo
als je al geregged bent in de SM en je shipped nog ee nquali, dan krijg je toch gewoon 215 T$ ? right ???
Ok, ik ben net geregged voor de 11 dollar feeder, wie weet doe ik toch nog mee. Sats werden niks iig.
haha net 2de hand gespeeld, wel allebei gewonnen, maar blinds gaan wel gewoon omhoog
Oorspronkelijk gepost door duvel666
zal zijn door seating enzoals je al geregged bent in de SM en je shipped nog ee nquali, dan krijg je toch gewoon 215 T$ ? right ???
Klopt inderdaad.
Ben benieuwd of Stars de SM nu gaat verplaatsen. Een boel spelers zullen vinden dat ze geen eerlijke kans hebben gekregen om deze sat te spelen.
3 handen gespeeld en gebust, AT vs AT en 95o, AT hit flush, 95 hit fullhouse.
Ik ga stars mailen, dit is oplichterij.
Storm lijkt terug in orde en runt weer vlot. Wel 2 blindlevels weg en dat is al zo'n crapshoot.
Hmm, eigenlijk is dit best kut georganiseerd als de servers nu al door de knietjes gaan.
Kan ook dat iemand een bad beat kreeg een als wraak een server gesloopt heeft. Je weet het niet he.
Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Kan ook dat iemand een bad beat kreeg een als wraak een server gesloopt heeft. Je weet het niet he.
Iemand Robbie gezien?
Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
Hmm, eigenlijk is dit best kut georganiseerd als de servers nu al door de knietjes gaan.
Inderdaad. Had PokerStars wel moeten zien aankomen met de Milestone en Sunday Million promotie rond dezelfde tijd.