Ga naar het forum
Sunday Straddle inf...

Meldingen
Alles wissen

Sunday Straddle info/rail thread

427 Berichten
75 Gebruikers
0 Reacties
20.7 K Weergaven
Jankoe

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag

Oorspronkelijk gepost door bobm78

Als iemand mee wil doen en heeft geen $1 op zijn BR, dan ben ik wel zo lief om te staken. =)

Jippie daar hoopte ik dus al op, kan ik gelukkig toch nog meedoen!!
Ghehe, just kidding, leuk initiatief van je, zal zeker wel iemand gebruik van willen maken.. (bedenk wel dat het 2$ is he)

Hihi, $2 is fine. =)

Ik misschien? =) Ik heb geen BR meer sinds full tilt poker. Dankjewel Alvast! :]

Beantwoorden
Citeren

Is goed, wel op de voorwaarde dat ik 50% van de eventuele cash krijg natuurlijk. Wat is je PokerStars screenname?

Beantwoorden
Citeren
Jankoe

Is goed, wel op de voorwaarde dat ik 50% van de eventuele cash krijg natuurlijk. Wat is je PokerStars screenname?

Natuurlijk, Mijn SN is ChongoSwagga.
Dankje:D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Nog plek voor een goede 8500 man dus als je nog mee wilt doen moet je snel zijn!!

Beantwoorden
Citeren
bobm78

Mochten er nog meer mensen zijn die graag een backing willen voor dit toernooi, dan bied ik bij deze nog max 5 backingdeals aan (1$ BI dus, en 1$ voor in de straddle pot, verdeling evt winst 50-50).
Wil je hiervoor in aanmerking komen, laat dan ff je screenname achter van pokerstars, en de reden wrm jij het wilt.

Beantwoorden
Citeren

Mochten er nog meer mensen zijn die graag een backing willen voor dit toernooi, dan bied ik bij deze nog max 5 backingdeals aan (1$ BI dus, en 1$ voor in de straddle pot, verdeling evt winst 50-50).
Wil je hiervoor in aanmerking komen, laat dan ff je screenname achter van pokerstars, en de reden wrm jij het wilt.

Lol?

Beantwoorden
Citeren

Ik Zit er nu ook in Dankzij: Winterdream

nogmaals hartelijk dank winterdream :)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Jankoe

$1 is verstuurd naar jou en naar Kaiouta, wel snel inschrijven want het zit bijna vol! Succes vanavond! ;)

Beantwoorden
Citeren
bobm78

Lol?

Bedacht me ineens dat het wel goed idee was van je, en dat we dit in het verleden wel vaker zo deden, was altijd wel iemand die het wel kon missen, en dan wat anderen hielp. Straddles gaan meestal om vrij kleine bedragen he...

Beantwoorden
Citeren

Beetje vreemd dat ik net met het idee komt en dat jij vervolgens precies het zelfde doet..

Beantwoorden
Citeren
bobm78

Beetje vreemd dat ik net met het idee komt en dat jij vervolgens precies het zelfde doet..

Jij met het idee kwam? Nee hoor, dit idee is al vrij oud, en deden we al veel vaker. Jij deed me er alleen ff aan herinneren, das alles.
Was heus niet mijn bedoeling jouw goede daad te overtreffen ofzo hoor,
kom op zeg, gaat om een heel tientje :facepalm:

Beantwoorden
Citeren

Nvm.

Beantwoorden
Citeren

Het maakt toch niet zoveel uit "wiens idee" het was, als het maar anderen helpt, toch?

Beantwoorden
Citeren
Jankoe

Oorspronkelijk gepost door Jankoe

$1 is verstuurd naar jou en naar Kaiouta, wel snel inschrijven want het zit bijna vol! Succes vanavond! ;)

Dankjewel! Ben ingeschreven.

Beantwoorden
Citeren

Lol?

Leuke actie, voor de mensen die snel zijn wil ik er ook nog we 6$ tegenaan gooien :D.

Post je nickname en ik stuur je de 2$ -> split 50/50 (buyin mag je houden ;))

Succes all!

Beantwoorden
Citeren
najtreg12

Ik doe ook mee, de $1 is overgemaakt naar Kaiouta

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas

Dit wordt ook een record van het aantal mensen wat meedoet aan de straddle _cool:

Leuk!

Beantwoorden
Citeren

1$ overgemaakt naar Kaiouta op stars. Naam: Grexnl

Beantwoorden
Citeren

En hij is vol! =D

Beantwoorden
Citeren

Wat gaat er trouwens gebeuren met de mensen die straks een ticket winnen? Er zijn namelijk nog satellites bezig..

Beantwoorden
Citeren