Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Tragisch

261 Berichten
58 Gebruikers
0 Reacties
21 K Weergaven
Darqmuse

Hoi allemaal :(

Moet je nou kijken wat een bad luck ik heb gehad.

Alles op alles gezet. Poker software gekocht. 425 euro voor bankroll geinvesteerd en moet je die bergdaling zien.

Elke keer als ik iets won viel ik weer twee keer zo hard naar beneden. Het meeste heb ik verloren met Aces en Kings.

Beantwoorden
Citeren
260 reacties
onmybike

Graph ziet er niet uit als een van een winstgevende speler.

EDIT: alles op alles gezet? ja joh ? hoeveel handen heb je dan al gepost in het handbeoordelings forum? waarom heb je dan geen silver op deze site gekocht? waarom verlies je dan eerst je geld en gaat dan klagen ipv gewoon op NL2 beginnen en langzaam opbouwen?

Beantwoorden
Citeren
onmybike

Oorspronkelijk gepost door Darqmuse
Hoi allemaal :(

Moet je nou kijken wat een bad luck ik heb gehad.

Alles op alles gezet. Poker software gekocht. 425 euro voor bankroll geinvesteerd en moet je die bergdaling zien.

Elke keer als ik iets won viel ik weer twee keer zo hard naar beneden. Het meeste heb ik verloren met Aces en Kings.

sorry hoor mij vrij triest allemaal.
Dit schrijf je in een andere thread

I'm unemployed trying to become a professional poker player for the past 3 years. It's not that I don't want to work.. I cannot work so poker is about the only option I have. I stayed with your site for all these years regardless of the rakeback

lol daarnaast kun je wel een BR hebben maar als je niet weet hoe je er mee om moet gaan. ooit van BRM gehoord? las dat je NL50 speelde en ik zie ook dat je grafiek laat zien dat je op limits heb gepeeld waar je niet de BR voor had (en vrijwel zeker niet de skill). Je kunt jezelf wel een spiegel voor gaan houden dat je proffesional poker wil gaan spelen enzo maar dit betekend iets anders dan beetje gamblen en als het niet loopt hoe je denkt zeggen dat je bad luck hebt en dat het aan het rakeback systeem van de site ligt. Met de informatie die ik heb van je en zie kan ik tot geen andere conclusie komen dat je je niet onderscheid van een verliesgevende pokerspeler.

Beantwoorden
Citeren

ik vind het wel een nice graph :D

je kunt wel goed zien dat daar van die bad beats like AA en KK tussen zitten ja, anders was die vast de lucht in gegaan

Beantwoorden
Citeren
onmybike

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
ik vind het wel een nice graph :D

je kunt wel goed zien dat daar van die bad beats like AA en KK tussen zitten ja, anders was die vast de lucht in gegaan

:coolface:

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse

Wow wat zijn jullie een stelletje aasgieren zeg.

Ik hoef me maar ff zwak op te stellen en happen maar.

Ik heb verschillende dingen meegemaakt.

Van 170 dollar 3500 dollar gemaakt in no time.

Van 3,51 dollar 2500 dollar gemaakt.

Van 425 euro niks gemaakt..

Het is niet skill gast. Het is een gokspel die je een klein beetje kunt sturen soms.. Soms pakt het goed uit en andere keren pakt het slecht uit zelfs als je er heel goed voor staat.

Hoe goed je ook bent je kunt echt hele lange downswings hebben.

Kijk maar naar spelers als Daniel Negreanu op high stakes poker.. Of kijk naar Tom Dwan.. Miljoenen heeft ie verloren voordat ie de beste van de wereld werd.

In plaats van dat jullie nou het forum sieren met het geven van advies of een vorm van peptalk om me te helpen.

Nee. Het enige wat ik hier zie is natrappen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Ik denk dat je grootste bad luck ligt in het denken dat je poker 'wel even verslaat'.

De graph duidt niet op bad luck, maar op bad play.

Waarom begin je niet gewoon met $50 op de onderste limieten en werkt jezelf dan omhoog? Scheelt je een hoop geld en geeft bovendien veel meer kans van slagen, zeker wanneer je de moeite neemt om de artikelen eens goed door te nemen.

Succes!

Beantwoorden
Citeren

Van 170 dollar 3500 dollar gemaakt in no time.

Van 3,51 dollar 2500 dollar gemaakt.

Van 425 euro niks gemaakt..

nice gedaan eigenlijk. dan heb je van $173.51, 6000$ gemaakt.
dan kan die 425€ toch eigenlijk niet veel schelen.
pak de volgende 500€ die downswing moet ooit is eindigen.
ik denk dat je de variance beat, ga ervoor :)

Beantwoorden
Citeren

Het kan nooit kwaad om kritisch naar je eigen spel te kijken, zelfs de beste spelers blijven leren. Handen post ik hier niet vanwege dat idd tokkie-achtige uitlachgehalte, maar er zijn vast genoeg sites waar men je goed advies kan geven over bijvoorbeeld azen en koningen die je eigenlijk had moeten folden als je laat zien hoe je die handen speelt:). En de artikelen en video's hier zijn heel leerzaam!

Beantwoorden
Citeren
wendyX

:facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Varune

Hoelang geleden heb je die profits gemaakt? Lijkt me ook aardig veel luck en geen BRM bij geweest, want niet veel mensen maken die bedragen zonder proper BRM en zonder massive luck.
Want de games zijn dermate tougher geworden. Want eerlijk gezegd, aan die graph te zien zoals Zeezout zegt beat je de game niet op nl50.

ps: Dwan had al miljoenen gemaakt, voordat hij ze verloor.
en weer won
en weer verloor
en weer terug won :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door MissBurns
Het kan nooit kwaad om kritisch naar je eigen spel te kijken, zelfs de beste spelers blijven leren. Handen post ik hier niet vanwege dat idd tokkie-achtige uitlachgehalte, maar er zijn vast genoeg sites waar men je goed advies kan geven over bijvoorbeeld azen en koningen die je eigenlijk had moeten folden als je laat zien hoe je die handen speelt:). En de artikelen en video's hier zijn heel leerzaam!

snap niet goed waarom je hier geen handen kan posten hoor, ik ben nu bijna een jaar aan mijn game aan het werken hier en heb echt het meest geleerd van handen posten op het handbeoordelingsforum hier.

dus :D kom gezellig langs, je handen worden echt wel serieus bekeken en beoordeeld, we zitten hier immers om beter te worden in poker :)

Beantwoorden
Citeren
Varune

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby

snap niet goed waarom je hier geen handen kan posten hoor, ik ben nu bijna een jaar aan mijn game aan het werken hier en heb echt het meest geleerd van handen posten op het handbeoordelingsforum hier.

dus :D kom gezellig langs, je handen worden echt wel serieus bekeken en beoordeeld, we zitten hier immers om beter te worden in poker :)

dit.

Zijn idd handen die af en toe gepost worden waar heel lacherig over word gedaan omdat het grote rookie mistakes zijn die dan worden gemaakt. Maar als je niet over deze 'sociale barriere' zet met handen posten o.a. Dan behoud je deze rookie mistakes en kom je nooit verder dan de micro's.

Beantwoorden
Citeren
onmybike

Wow wat zijn jullie een stelletje aasgieren zeg.

Het is niet skill gast. Het is een gokspel die je een klein beetje kunt sturen soms.. Soms pakt het goed uit en andere keren pakt het slecht uit zelfs als je er heel goed voor staat.

Hoe goed je ook bent je kunt echt hele lange downswings hebben.

Kijk maar naar spelers als Daniel Negreanu op high stakes poker.. Of kijk naar Tom Dwan.. Miljoenen heeft ie verloren voordat ie de beste van de wereld werd.

In plaats van dat jullie nou het forum sieren met het geven van advies of een vorm van peptalk om me te helpen.

Nee. Het enige wat ik hier zie is natrappen.

Ok Heb je wel een punt natuurlijk. Ik had het duidelijk mis, heb je gewoon welleens he zie je ook welleens in poker soms hit je en soms ben je kaartdood 50/50. Waarschijnlijk maak je nu ongeveer hetzelfde mee als Tom dwan je zult toch eerst veel moeten verliezen voordat het goed zal gaan. Advies is natuurlijk op zo'n vlak lastig te geven want het is toch maar een gokspel en ja eigenlijk heb je niks zelf in de hand de kaarten doen het werk voor je. Opsich zou een goed idee kunnen zijn om te kijken hoe je er financieel voor staat en of je nog geld kan lenen bij de bank of vrienden die je dan kan investeren in je BR en zo wat meer shotjes nemen tot het wel zich "uitwerkt".

Beantwoorden
Citeren
onmybike

Van mij mag je alles zeggen wat je wilt hoor. Maar benoem het dan specifieker. Ik ben zelf handjugde op sit en go forum en daar worden spelers die handen posten niet uitgelachen en gaan alle handjugde met respect met iedereen om ook al is het doel natuurlijk leren en dan is duidelijk zijn ook belangrijk.

Beantwoorden
Citeren

Zie je zelf hoe je dat in één adem zegt met hoe denegrerend je op deze threadstarter reageert, onmy?

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse

Dank je voor de normale reacties nu..

Het geld dat ik verdient heb was zeg maar 2-4 jaar geleden. Toen speelde ik loose aggresive en zonder veel kennis van positie.. Maar wel kennis van psychologie. Intimidatie was mijn sterkste punt en dan bedoel ik qua aggresieve speelstijl.

Toen ben ik gaan leren volgens de regels te spelen a.k.a. tight aggresive. Maar dit lukt keer op keer niet. Het probleem waar ik tegen aanloop is dat als ik alleen maar wacht op de goede handen wil niemand die mij kent met me mee gaan als ik raise of cbet of 3bet wotever.

Ik hou ervan om een loose aggresive stijl te hebben omdat dat de enige manier is om te weten en te leren wat je tegenstander heeft als hij met je meegaat of jou 3bet. Want je weet geen fucking moer als je alleen maar je kaarten speelt. Je moet je tegenstander spelen en dat is een kwestie van je grensen verleggen. Als je alleen maar raised als je een goede hand hebt en als je dan semi bluffed ook altijd wel fold voor een 3bet.. Dan red je het toch ook niet.

Ik denk dat ik er bijna ben. Eerst speelde ik zonder regels. Toen speelde ik volgens regels die andere verzonnen hebben. En nu ga ik mijn eigen regels maken die een product zijn van wat ik geleerd heb en wat ik ervaren heb.

Ik zal wel ff een paar handen uitzoeken waar ik in een zwarte piste naar beneden ging.

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza

Toen je zei dat het een gokspel was besliste ik dit: je hoort hier niet thuis. Waarom zou je je anders ooit registreren op een site die gokkenstrategy heet?

Beantwoorden
Citeren
onmybike

Zie je zelf hoe je dat in één adem zegt met hoe denegrerend je op deze threadstarter reageert, onmy?

daar ben ik toch netjes op terug gekomen en heb daarna een post gemaakt met een normale reactie.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse

Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Toen je zei dat het een gokspel was besliste ik dit: je hoort hier niet thuis. Waarom zou je je anders ooit registreren op een site die gokkenstrategy heet?

Let me paint you a picture.

Mensen zijn 3% neanderthaler. Maar we noemen mensen homo sapiens omdat ze dat voor 97% zijn.

Om te zeggen dat poker puur skill is, is liegen tegen jezelf en anderen. Poker is voornamelijk geluk. Er is totaal geen rechtvaardigheid. Als iets goed uitpakt dan zeg je dat het skill is en als iets slecht uitpakt zeg je dat het dom is. Maar uiteindelijk.. is het voor 97% geluk hebben.. en 3% skill. Dus noem het nou maar bij het naampje.

Soms lijkt het meer skill te zijn maar dat komt gewoon omdat je zoveel geluk hebt hahahahahaha. Sorry hoor dat moest ff..

Bekijk het bijvoorbeeld zo.. Heb je een vriendin een mooi huis alles gaat goed.. Dat maakt je vrolijker.. Je geloofd dat je succesvol bent.. Je voelt je een soort supermens af en toe.. Nou.. Dat is een goede basis om succesvol te worden met poker.. Als je het geluk hebt om op die manier je gemoedstoestand volledig te verzilveren..

Nu stel je tegenovergestelde voor. Iemand wordt zijn leven lang gezien als looser.. Denk dat ook over zichzelf. Niks wil lukken. Stopt zijn laatste geld in poker en dat lukt ook niet.. Dat is nou ongeluk en dat hoort ook bij die 97%. Dat beinvloed alles.. Wie jij bent waar kom je vandaan etc.

Die geluksfaktor wordt door zo veel invloeden verhoogt...

Beantwoorden
Citeren