Ga naar het forum
Voetbal Promotie - ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voetbal Promotie - WK2010

10 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
719 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hallo allemaal,

Dit jaar organiseren we een poule voor de aankomende wereldkampioenschappen voetbal. Wie wordt wereldkampioen? Wat zullen de uitslagen van de wedstrijden zijn?

Hier kun je inzetten op elke afzonderlijke wedstrijd.

Beantwoord de vragen en voorspel de uitslagen om zoveel mogelijk punten te verzamelen. Probeer bij de beste 150 spelers te eindigen om één van de volgende prijzen te winnen.

• Plaats 1-3: Chip set in een aluminium koffer met opdruk + hoody (je kunt in onze shop kiezen uit 3 verschillende hoodies).
  • Plaats 4-20: Card deck bundel + hoody (je kunt in onze shop kiezen uit 3 verschillende hoodies).
  • Plaats 21-40: Hoody (je kunt in onze shop kiezen uit 3 verschillende hoodies).
  • Plaats 41-150: T-shirts (je kunt kiezen uit het rode of zwarte PS.com shirt of het pocket rockets shirt).

Tevens zullen we de top 20 uitnodigen voor een $1.000 freeroll op William Hill.

Let op: We gebruiken een applicatie van Kicktipp.de. Helaas gebruiken ze Duitse woorden om de regels uit te leggen, zelfs in de Engelstalige versie (bijvoorbeeld 0 Min Vorlaufzeit). Het is technisch gezien niet mogelijk om deze woorden in de applicatie zelf te veranderen. Onze excuses voor de ongemakken die hiervan het gevolg kunnen zijn.

We hebben ook een korte handleiding voor deze promotie gemaakt. Daarin vind je meer over de puntentelling en hoe je jouw voorspellingen kunt invullen en bijhouden.

Bekijk nu de promotie-pagina en vul jouw voorspellingen in:

9 reacties

Wanneer moeten we dit uiterlijk ingevuld hebben?

Arjon
Oldschool Grinder

In de handleiding staat het volgende over de deadline:

Deadline invoeren resultaten: 0 minuten voor aanvang van de wedstrijd. Je kunt dus tot het laatste moment nog resultaten invoeren.

Dus tot het allerlaatste moment is dat nog mogelijk :)

Okeuh.
Bedankt voor het lezen van de handleiding voor me. Handig die mods :)

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door eruk
Okeuh.
Bedankt voor het lezen van de handleiding voor me. Handig die mods :)

moeten ze ook je voorspellingen invullen ? _biggrin:

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Doe naast de pool van onze community ook mee aan deze actie zojuist de vragen beantwoord en de resultaten voor de eerste ronde ingevuld.

btw Eruk: almighty kent een goede random generator misschien kun je vragen of hij je die ook wilt geven _cool:

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
btw Eruk: almighty kent een goede random generator misschien kun je vragen of hij je die ook wilt geven _cool:

Het erge is is dat zijn random nummer generator waarschijnlijk ook nog beter is dan mijn voetbalkennis :f_mad:

Kunnen we naast deze prijzen ook een prijzenpot maken met bijv. 5 of 10 dollar inleg?

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Even voor duidelijkheid er lopen nu 2 pools: 1 voor heel PS en 1 voor onze community. Ik zie nu namelijk mensen die wel in deze meedoen en niet in die van onze community.

Voor die van onze community zie deze thread.

Misschien dat eventuele inzetten makkelijker in de NL pool gedaan kunnen worden. Zeg dit niet omdat ik dit zelf heb opgezet (of wel een beetje _cool: ) maar omdat daar in 1 oogopslag de precieze stand is op te halen van de leden van onze community.

Hier ook maar even een bolletje. Niet vergeten deze dingen.