Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Wat is poker?

50 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
9,107 Weergaven
markvolendam
Poker Player

Ok als je het niet serieus wil nemen dan moet je t zelf weten.

Einde discussie.

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited Topicstarter
Iamallsuited
Poker Player

Iemand nog actief op Pokerstrategy van een 5 jaar geleden? Ik zie onmybike live en online shinen :) goed gedaan!!

Zoals in jullie thread kunnen lezen had ik het best moeilijk en ben ik uiteindelijk gestopt om poker uit mijn systeem te krijgen. Op wat enkele live cash games en kleine toernooien na heb ik ook niet gespeeld. Helaas is variance hoog als je niet veel speelt dus daar was ik ook klaar mee.

Inmiddels ga ik bijna samenwonen, hebben we ons huis laten bouwen, heb ik nog steeds een full time baan en ben ik bezig aan mijn laatste weken als student (naast werk)

Ik ben de tijd en energie die ik eerst in pokeren en voetballen stopte gaan gebruiken voor werk en studie. Dat heeft mij veel gebracht!

Maar nu,
Ik volg de poker wereld nog steeds, kijk graag live streams en vind de strategie achter het “kaartspelletje” nog steeds fascinerend.
Wellicht als we straks zijn verhuisd kan ik misschien weer eens iets proberen in de avonduren.

Mochten er nog leden van toen actief zijn, let me know!!

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Tja ....

Ik ben pas weg wanneer het forum stopt, denk ik :D

Welkom terug! :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik ben nog steeds actief, maar het is inderdaad vrij rustig met af en toe een verdwaalde Rus ertussen door die graag een speciaal account wil hebben :fouet:

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited
Poker Player

Gaaf, diehards... _drink:

Waar zijn jullie tegenwoordig wel actief? wellicht wel leuk om te contacten en kan ik ook eens wat vragen stellen indien nodig.
Ik hoorde dat Discord vrij actief is voor poker fora/communities?

Als ik een plan heb zal ik dat nog wel delen, een blog bijhouden vind ik leuk en het helpt mij ook stappen te zetten.
Ik vrees dat er wel veel veranderd is en zal zeker het eea moeten bijspijkeren voordat ik weer begin op stars... ik weet helemaal niets meer van openingranges, stats gebruiken van de hud, ICM etc etc...

Wel weer leuk om terug bij af te zijn.
Enfin, ik hoor het wel.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik moet het zelf voornamelijk van het Engelse forum hebben momenteel, maar het zou leuk zijn als het hier weer wat meer leven in de brouwerij zou komen. Al wordt dat heel lastig met praktisch geen actieve leden op met namen de hand discussie forums.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Eigenlijk denk ik dat jij best een goede Nederlandse MTT-coach zou zijn, SDK. Je draait erg mooi in die freelancers en komt vaak heel ver.

Doe je toch iets goed, volgens mij ;)

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited
Poker Player

Spelen jullie zelf ook nog? En hoe zit het met studiemateriaal hier is dat nog up to date?

Zou graag het eea willen oppakken dus dan moeten er eerst video’s en artikelen bekeken worden :)

Ik zal ook wel een kijkje nemen op de Engelse site, ik denk dat het lastig wordt om deze actief te maken als er praktisch weinig mensen actief zijn.
Hoe is dat eigenlijk gekomen? Weinig animo onder de Nederlands?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

RRRRIGGGGEDDD AHHHH

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het Nederlandse pokermateriaal is wel vrij veel niet meer up-to-date, maar je kunt het voor de basis denk ik nog vrij goed gebruiken.

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Eigenlijk denk ik dat jij best een goede Nederlandse MTT-coach zou zijn, SDK. Je draait erg mooi in die freelancers en komt vaak heel ver.

Doe je toch iets goed, volgens mij ;)

Coach zelf zijn lijkt me niks, maar ik post wel vrij veel op de Engelse handdiscussieforums nu de Nederlandse variant op gebloed is.

Beantwoorden
Citeren