Ga naar het forum
winst na 2000 sit&g...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] winst na 2000 sit&go's!

20 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
2,089 Weergaven
Timmaywin

Jawel, onderstaande grafiek geeft het heuglijke moment weer, eindelijk weer winst na het spelen van ruim 2000 sit&go's!

De grafiek beslaat een periode van het begin van mijn poker carrière tot nu!
(ra, ra vanaf welk moment heb ik een account aangemaakt hier bij Pokerstrategy???)

Toch wel even genieten! En blij dat het dipje na 1800 sit&go's goed is gekomen ;)

Keep them coming!

19 reacties

Shit zeg $1000 profit over 750 games. Wat speel je? En was die -1000 een downswing of gewoon lekker gambl0rz BIs erin rammen?

dejoere

ge zijt wel nen doorzetter moek zeggen :P

Timmaywin Topicstarter
Timmaywin

@xXShinryuuXx

Vanaf 1250 games ben ik serieus gaan spelen en heb ik vooral 9man KO sng's van $6.75 gespeeld, vanaf +/- 1700 games in de grafiek ben ik $13,50 gaan spelen, toen kwam er een flinke downswing en ben ik weer $6,75 gaan spelen.

@dejoere

Never give up! :D

Cognitief

Oorspronkelijk gepost door Timmaywin

@dejoere

Never give up! :D

Timmaywin Topicstarter
Timmaywin
Copymeistrr

En vanaf het nieuwste snijpunt met x-as mag je de grafiek omdraaien en dat stijgend deel nemen.

Nice hoor om zo terug te keren! :D

Goed gedaan , ik ben trots op je!!
een VOORBEELD voor alle huilerds !

Timmaywin Topicstarter
Timmaywin

@copymeister: yup, ben zeker van plan de grafiek in deze stijgende lijn door te zetten!

@Erdnase26: thanks, maar heb zelf ook wat afgehuild in het verleden hoor. Bij mij was dat vooral een gebrek aan pokerervaring en wellicht te hoge verwachtingen, sooner or later, time will tell!

It's all part of the game!

TheErwin

Ben ook beetje met sng's aan het klote nu, was het rush poker even zat mijn zijn ingebakken bad beats en suckouts :P Maar moet de smaak nog even goed te pakken krijgen met de sng's, nog wat meer artikelen lezen enzo en dan hoop ik dat ik ook zo'n lijntje krijg :P

Chivaz1

true comeback kid! nice graph! keep it up :)

quintonio

en dan blijkt het toch geen slechte investering geweest te zijn :P

Proficiat !

Timmaywin Topicstarter
Timmaywin

Mooie prestatie man! Terecht dat je wat extra aandacht hebt gekregen in het nieuws ;)

Soulsword208

Zieke comeback, nu inderdaad een gespiegelde graph laten zien (Maar niet weer terugvallen na 1250 games :P)

Nivlem

Nice graph! Respect ook! :) Bekijk je ook veel video's/coachings sinds die tijd?

LiquidCity

Goed gedaan Tim;).

Nice, nu kan je eindelijk profit gaan maken. Succes

Timmaywin Topicstarter
Timmaywin

Bedankt voor de complimenten!

Momenteel speel ik gemiddeld 25 sng's per week, dus ik doe rustig aan. Tussendoor kijk ik wat video's hier en ik heb zeker nog niet ALLE artikelen doorgenomen.

Het volgen van een coaching is ook alweer een aantal weken geleden, gaan we binnenkort maar weer eens doen!

Titangizmo

Nice job. Bewijst nog maar eens dat poker geen kansspel is. Je steekt tyd in vid's, artikels en coachings en dat brengt op. Proficiat met je doorzettingsvermogen idd!