Ga naar het forum
WSOP ticket gewonne...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WSOP ticket gewonnen!

53 Berichten
36 Gebruikers
0 Reacties
2,926 Weergaven
jessie35555
Oldschool Grinder

Gisteravond heb ik bij Pacific via een qualifier een ticket gewonnen voor het WSOP #54 side event ter waarde van $5000 (hotel en reiskosten inbegrepen, het toernooi is $1000). Ik ben er uiteraard heel blij mee, maar ik vind het ook wel spannend en ben op zoek naar tips en ervaringen over hoe dit allemaal te regelen. Ik zou bijv. het liefst mijn vriend meenemen en er nog een kort tripje aan vastplakken, maar weet niet of dit kan.
Uiteraard is het een hele mooie kans, maar ik wil niet in allerlei 'beginners' valkuilen stappen en uiteindelijk een ervaring rijker maar een illusie armer te zijn. :)

Iemand tips/advies?

52 reacties
Jonkie76
PokerStrategist

Ik heb geen tips voor je, maar bij deze wil ik je wel van harte feliciteren met je ticket! Hopelijk heb je daar straks ontzettend veel plezier ! Zal wel lukken denk ik.

LiquidCity
PokerStrategist

Wow!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd zeg!!!!!! :D

Angstzweet
PokerStrategist

Gefeliciteerd!

Wow nice Jessie, nu nog ff dat event shippen :D

verder qua tips niet veel te zeggen, enkel dat je moet opletten voor 'The Vegas Fever'!

Nox

DeKuip
Elite Grinder

Geen idee of het mogelijk is, maar je moet altijd overwegen om het ticket in te wisselen voor geld (en eventueel uitcashen). Het is natuurlijk super om WSOP Side Event te kunnen spelen en daar te zijn, maar je moet je afvragen of je in een $1000 BI toernooi mee wil doen en niet bijvoorbeeld iets anders leuks van het geld wil doen.

Als je het ticket niet in kan wisselen is het natuurlijk een eenvoudige zaak en moet je gewoon héél erg veel plezier hebben daar en geen al te hoge verwachtingen van jezelf hebben mbt het toernooi zelf.

In ieder geval gefeliciteerd!!! :)

Nivlem
Oldschool Grinder

Wauw! Dat zijn nog eens prijzen.. Gefeliciteerd jessie!

Wat DeKuip zegt klopt, soms is het mogelijk om het gewonnen bedrag gewoon in $ op je account te krijgen, daar zou je vervolgens ook een hoop andere leuke dingen van kunnen doen. Uiteraard is het wel de droom van elke poker speler om een keer een WSOP event te spelen dus ik zou het volledig snappen als je dat gewoon doet :D. Of je er een vakantie aan kan plakken weet ik zo niet, daarvoor kun je het beste even Pacific benaderen..

Nogmaals, gefeliciteerd :D.

Als je hem gaat spelen: lees Harrington on Holdem!

En geniet gewoon van je vakantie.

Let wel op:

Tjoeny
PokerStrategist

Congrats!!!
Bokkie heeft e.a. hebben vast wel tips voor je ;)

Twisted1984
Elite Grinder

Het is sowieso wel leuk om es Vegas te zien en je kan altijd wat winnen in zo'n WSOP event ;). Zo'n $1000 toernooi zal een goede structuur hebben en vol met donks. Als je hoog eindigt ben je wel gelijk op de richter van de blauwe brigade, maar goed dan moet je ff betalen en hou je er evengoed een mooi bedrag aan over.

Ik zou gewoon even Pacific mailen naar wat info en of je überhaupt je vriend mag meenemen. Zal er wel op neerkomen dat hij zelf de vlucht moet boeken maar je krijgt waarschijnlijk toch een eigen kamer met een mooi tweepersoonsbed dus dat zal wel goed zitten.

Ik zou zeggen; gewoon lekker heengaan, meedoen aan het toernooi en daar mooi die resorts gaan bekijken en (stilletjes) lachen om dikke Amerikanen aan de slots en een Cirque du Soleil show ofzo meepakken. Oh en neem een foto van een hamburgertent die 'Fatburger' heet want dat vond ik echt fucking grappig.

Samwise90
PokerStrategist

plezier hebben!

Gratz! Prachtige ship! Have fun als je besluit richting Vegas af te reizen!

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Wow very nice!

Dat wordt zeker een mooie ervaring, zonder dat je er al te veel voor hoeft te investeren!

Laat ons zeker even weten waar je uiteindelijk voor gaat kiezen.
Een paar pics van Celebrities zijn natuurlijk altijd mooi _biggrin:

Natuurlijk ook niet vergeten dit succes HIER te posten ;)

Very nice

Geniet er gewoon lekker van dus veel plezier en heel veel succes _cool:

_cool: :f_cool: _cool:

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Wow nice ship!!!!!

Veel succes en ship ze in Las Vegas.

samni
PokerStrategist

Nice one. Veel succes en vooral veel plezier in Las Vegas. Gratis tripje zou ik toch niet afslaan. Als je het kan inruilen voor geld zou ik een heel moeilijke beslissing hebben denk ik.

Wow, nice ship! :D

Zou inderdaad overwegen wat voor jou belangrijker is: De ervaring om naar Vegas te gaan en een groot toernooi te spelen, of het geld (als dat dus kan) om daar in eigen land de nodige leuke dingen mee te doen. :)

jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Bedankt iedereen! :D Waarschijnlijk kan ik het niet inwisselen voor geld, dat staat in de voorwaarden, maar dat zou ik nog altijd kunnen proberen natuurlijk. Als we gaan dan zou dit onze zomervakantie worden. We hebben nog niets geboekt en mijn vakantieperiode is nog niet aangevraagd, dus het zou in principe kunnen.

Het idee is om dan ongeveer 3 weken te gaan en er een trip naar Yellowstone National Park bij te doen. En misschien nog andere dingen te bekijken. Aangezien de vliegkosten al betaald worden en een deel van de verblijfkosten zou dit een goedkope manier zijn om een keer naar de Verenigde Staten te gaan.

Het toernooi kan 4 dagen duren, hangt af van hoe ver ik kom natuurlijk, dat zal voor mijn vriend wat minder leuk zijn misschien, maar waarschijnlijk is er genoeg te doen en hij zou eventueel ook nog wat later kunnen komen.

Ik heb ook nog niks van Pacific gehoord, dus wil ook even afwachten, ik geloof het pas als ik het in de mail bevestigd krijg. Mijn naam staat ook nog niet bij de lijst met winnaars op de promotie-pagina. Als ik meer weet van de kant va Pacific, dan wordt het ook weer makkelijker plannen.

Congratz :D