Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

wtf! bwin

30 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
1,450 Weergaven
tuffnut
Oldschool Grinder

met pocket AA heb je ook de nuts preflop, maar dat zegt nog niet dat je hand uiteindelijk gaat winnen dat is wat ik ermee bedoel te zeggen. Tuurlijk heeft hij op deze street de nuts, daar kan geen speld tussen maar imo is de nuts hebben dat de volgende street(s) er niet meer toedoen maar blijkbaar is dat niet zo.

Beantwoorden
Citeren
pollentier
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door tuffnut
met pocket AA heb je ook de nuts preflop, maar dat zegt nog niet dat je hand uiteindelijk gaat winnen dat is wat ik ermee bedoel te zeggen. Tuurlijk heeft hij op deze street de nuts, daar kan geen speld tussen maar imo is de nuts hebben dat de volgende street(s) er niet meer toedoen maar blijkbaar is dat niet zo.

wel dan ben je fout

Beantwoorden
Citeren
sjengfred
Oldschool Grinder
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

Haha danku Sjengfred ;) Ik zei dus wel degelijk dat ik op de FLOP de nuts hit, natuurlijk weet ik en besef ik maar al te goed dat deze later gekraakt kan worden door een flush of full house. Maar bon, nutteloze discussie imo.

En bedankt, jullie comments hebben me helpen kalm houden bij het spel. Bad luck happens. Gisteren gewoon gestopt met pokeren omdat ik toch alleen maar domme dingen zou doen vanwege een lichte tilt. Vandaag rustig terug begonnen en 3-way potje van 195$ dollar gewonnen in één hand. Niet slecht toch voor de NL30 ;) ?

Beantwoorden
Citeren
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door sjengfred
Is idd standaard op bwin.

Wat bedoel je met "dit is standaard op Bwin"? Ik heb hier nog al verscheidene keren gelezen dat dit iets typisch is voor Bwin. Ik neem aan dat het gewoon typisch is aan poker op zich. Maar kan toch niet aan een bepaalde software liggen?

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Benji009

Wat bedoel je met "dit is standaard op Bwin"? Ik heb hier nog al verscheidene keren gelezen dat dit iets typisch is voor Bwin. Ik neem aan dat het gewoon typisch is aan poker op zich. Maar kan toch niet aan een bepaalde software liggen?

Was een grapje hoogstwaarschijnlijk. Dat andere topic zou ik ook niet doornemen. Gewoon doorgaan , spelen en niet zeuren over badbeats. Game on.

Beantwoorden
Citeren
Frisekea
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Benji009

Sommigen denken dat het doorgestoken kaart is. Dat kan je niet bewijzen.
Deze week ook slecht gerunned. Maar goed... hoort er helaas bij. Vanavond nog een sessie en als het dan tegen zit ff een weekje stoppen!

Beantwoorden
Citeren
sjengfred
Oldschool Grinder

Ja het was inderdaad niet geheel serieus bedoeld. Maar ik herken het wel, het is alleen standaard variance die je in veel vormen tegen kunt komen. Een upswing gevolgd door een downswing is daar één van.

Ik denk tijdens een downswing ook wel eens dat ik zoveel pech heb dat het haast rigged moet zijn. Maar als je je een beetje verdiept in kansberekening dan kom je tot de conclusie dat dit goed mogelijk is.

Verder, als een grote site rigged zou zijn zou dat allang uit zijn gekomen doordat er door zoveel regulars handen worden geanalyseerd met hun HEM of pokertracker.

Beantwoorden
Citeren
Frisekea
Poker Player

Ach ja... ik verlies vandaag 2x Koningen tegen A6 en A8 OS.
Net gaan me Azen eraan tegen JJ.... wel nog lichte winst in mijn sessie want daarna beaten me AK tegen QQ dus het heft elkaar wel op!

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Ja het was inderdaad niet geheel serieus bedoeld. Maar ik herken het wel, het is alleen standaard variance die je in veel vormen tegen kunt komen. Een upswing gevolgd door een downswing is daar één van.

Ik denk tijdens een downswing ook wel eens dat ik zoveel pech heb dat het haast rigged moet zijn. Maar als je je een beetje verdiept in kansberekening dan kom je tot de conclusie dat dit goed mogelijk is.

Verder, als een grote site rigged zou zijn zou dat allang uit zijn gekomen doordat er door zoveel regulars handen worden geanalyseerd met hun HEM of pokertracker.

Definieer " rigged" .

Beantwoorden
Citeren