Hoi,
Kan iemand mij helpen?
Ik ben onlangs ingeschreven op pokerstrategy en zag een quiz waar je 50 euro startkapitaal kon mee verdienen.
Ik dacht leuk meegenomen, en ik slaagde gemakkelijk, had niet meer dan 5 minuutjes nodig en dan was mij gevraagd een ID-check uit te voeren, ik dacht ok en stuurde pokerstrategy enkele officiele documenten van mijn identiteit en enkele facturen.
Bij mijn grote verbazing is deze ID-check geweigerd,
m'n identiteitskaart moest juist vernieuwt worden, maar ik had een officieel document toegevoegt.
Op de documenten is mijn naam, leeftijd en adres zeer duidelijk zichtbaar...
ik voel me bedrogen en rot door de beslissing van pokerstrategy, ...
ik was eerlijk omtrent de vrijgeving van m'n identiteit en wordt ervan verweten dat m'n identiteit niet officieel of echt is en de 50 euro startkapitaal is me prompt geweigert.
Ik zou graag spelen met poker, maar voel me bedrogen en heb twijfels om een storting te maken om met poker te spelen,
indien ik het geluk heb om wat geld te winnen met poker en pokerstrategy voert een controle uit op mijn identiteit vooraleer een akkoord toe te staan voor uitbetaling, dan sta ik pal, vermits m'n officiele documenten niet zijn aanvaard en geweigert.
ik probeer een paar voorbeelden van de documenten op m'n blok te plaatsen zodat lezers kunnen beoordelen op de echtheid en mij kunnen helpen.
Dit is echt rot voor mij, en ik voel me bedrogen... geef me vriendelijk een seintje indien je heermee akkoord bent...