Misschien moet je niet bij pokerstrategy zijn maar bij die zielige malloten die voor $50 van deze actie misbruik maken.
Verder is het niet het einde van de wereld. Geen $50, so what. Tis niet alsof je een life ban krijgt meteen. Gewoon via PS.com een acc maken op Everest of een andere site met redelijke freerolls en zo je $50 grinden. Heb je meteen ook wat meer discipline aangezien je hard hebt moeten werken voor die $50. Heb geen statistieken, maar volgens mij vergokt de overgrote meerderheid de $50, sommigen gaan weg en anderen blijven redepositen tot ze het uiteindelijk snappen en serieus gaan spelen en vervolgens winst maken.
En TimPS (of andere administrator): er is een verschil tussen geen info geven over hoe en waarom iemand geweigerd wordt en wanneer het lijkt het alsof het een grote bureaucratische zooi is daar wat betreft de ID checks. Als ik me ergens anders wil aanmelden of wil withdrawen (bijv PokerStars, Neteller of whatever) en ik stuur bijv documenten in die verlopen zijn dan krijg ik te horen dan de documenten zijn verlopen, en dat ik recentere moet sturen voordat ze geaccepteerd worden. Waarom klagen hier mensen vaak over dat de ID check gefaald is en dat dan ook echt blijkt dat het gaat om scans die niet 100% leesbaar zijn? Dat heeft toch helemaal niks met fraude te maken? Ik snap dat in het geval van meerdere mensen in hetzelfde huishouden (misschien dit van te voren zeggen dat er slechts 1 startkapitaal per huishouden verstrekt kan worden? Of staat dit er al in?) er fals positives verschijnen en dat je daar voor de rest niks aan doet en dat die mensen hoe dan ook geweigerd zullen worden, maar document kwaliteit etc staat daar toch helemaal los van?