Ga naar het forum
bedrogen door poker...

Meldingen
Alles wissen

bedrogen door pokerstrategy?

50 Berichten
25 Gebruikers
0 Reacties
5,490 Weergaven

Misschien moet je niet bij pokerstrategy zijn maar bij die zielige malloten die voor $50 van deze actie misbruik maken.

Verder is het niet het einde van de wereld. Geen $50, so what. Tis niet alsof je een life ban krijgt meteen. Gewoon via PS.com een acc maken op Everest of een andere site met redelijke freerolls en zo je $50 grinden. Heb je meteen ook wat meer discipline aangezien je hard hebt moeten werken voor die $50. Heb geen statistieken, maar volgens mij vergokt de overgrote meerderheid de $50, sommigen gaan weg en anderen blijven redepositen tot ze het uiteindelijk snappen en serieus gaan spelen en vervolgens winst maken.

En TimPS (of andere administrator): er is een verschil tussen geen info geven over hoe en waarom iemand geweigerd wordt en wanneer het lijkt het alsof het een grote bureaucratische zooi is daar wat betreft de ID checks. Als ik me ergens anders wil aanmelden of wil withdrawen (bijv PokerStars, Neteller of whatever) en ik stuur bijv documenten in die verlopen zijn dan krijg ik te horen dan de documenten zijn verlopen, en dat ik recentere moet sturen voordat ze geaccepteerd worden. Waarom klagen hier mensen vaak over dat de ID check gefaald is en dat dan ook echt blijkt dat het gaat om scans die niet 100% leesbaar zijn? Dat heeft toch helemaal niks met fraude te maken? Ik snap dat in het geval van meerdere mensen in hetzelfde huishouden (misschien dit van te voren zeggen dat er slechts 1 startkapitaal per huishouden verstrekt kan worden? Of staat dit er al in?) er fals positives verschijnen en dat je daar voor de rest niks aan doet en dat die mensen hoe dan ook geweigerd zullen worden, maar document kwaliteit etc staat daar toch helemaal los van?

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door TimPS
Hey cstijn,

We zijn blij om te zien dat je de weg naar onze PokerStrategy.com community hebt gevonden. Welkom!

Jammer dat de eerste ervaringen een beetje tegenvallen, maar volgens mij berust dit alles op een misverstand. Laat me over één ding reeds duidelijk zijn: jouw gegevens zijn absoluut veilig bij PokerStrategy.com. Het bedrijf stuurt geen privacy gegevens door naar andere partijen. Als je wil, kun je onze privacy policy hier nalezen.

Ik heb je account reviewed. Er blijkt helemaal geen sprake van fraude of dergelijke. Enkel: de kwaliteit van jouw ingezonden documenten volstaat niet. Ze zijn mogelijk slecht leesbaar, waardoor we jouw account niet kunnen goedkeuren.

Zou je daarom zo vriendelijk kunnen zijn een kleurkopie van de gevraagde gegevens op te sturen naar security@pokerstrategy.com? Daarna kan jouw account reviewed worden en kom je in aanmerking voor het $50 startkapitaal. Je hebt driemaal (dezelfde) kopies ingestuurd, die allemaal slecht leesbaar waren. Bijgevolg werd jouw account afgewezen, omdat we anders bezig blijven.

Ik heb voor jou gevraagd of ze jouw account toch nog een keertje kunnen reviewen. Zorg er ditmaal dus voor dat je een duidelijke afbeelding (in kleur) van al de gevraagde documenten opstuurt. Dan zou alles in orde moeten komen! :) Je kunt de documenten opsturen naar security@pokerstrategy.com met als onderwerp ID-check cstijn. Je moet er wel voor zorgen dat je hen in het Engels benaderd.

Ik hoop je hiermee verder geholpen te hebben. Mocht dat niet het geval zijn, aarzel dan zéker niet ons een ticket te sturen.

Met vriendelijke groeten,

Tim

Zo bedoel je Shinryuu??

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Er worden geen leden afgewezen omdat hun foto's van slechte kwaliteit zijn. In dit geval wordt er namelijk gewoon gevraagd om nieuwe, duidelijke documenten op te sturen zodat de account alsnog gecontroleerd en goedgekeurd kan worden.

Het enige geval wanneer mensen worden afgewezen op basis van kwaliteit is wanneer ze bijvoorbeeld 3 keer dezelfde foto's blijven opsturen, zodat de zaak niet vooruit gaat. In dat geval is het altijd later nog mogelijk om goed leesbare documenten op te sturen wanneer wij dit als cm's aankaarten.

Wanneer iemand afgewezen wordt dan kunnen wij over de precieze redenen geen uitspraak doen. Aangezien de controle van de ID's door een speciale afdeling wordt uitgevoerd hebben wij als CM's zelfs geen inzicht in de exacte redenen van afwijzing.

Beantwoorden
Citeren

Lanfear en andere mods:

Het gaat bij mij iig maar om 1 ding:

het feit dat een beslissing per definitie final is vind ik niet correct...

checken? prima
gegevens? prima
afkeuren? prima
definitief? niet prima... simpelweg omdat er fouten gemaakt worden en iemand de gelegenheid moet krijgen in het gelijk gesteld te worden.

Dat is eigenlijk het enige van een procedure die verder imho goed is :)

Beantwoorden
Citeren

Hoe komt het dan dat die gasten hier komen en zeggen dat het geweigerd is? Lezen ze gewoon niet goed de ticket die ze krijgen?

Want ik nam aan dat ze hetzelfde bericht kregen dat ze afgewezen zijn voor het startkapitaal.

Beantwoorden
Citeren
NOREAGA020
Poker Player

Dankzij Tim en Darren van pokerstrategy is het nu toch goedgekeurd.

Hartelijk bedankt daarvoor heren, Tim bedankt voor de extra moeite man.

Wat de rede nou was waarom het nu wel goed gekeurd is kunnen ze niet geven, maakt ook niks uit, maar appart blijf ik het wel vinden, aangezien ik niks opnieuw ofzo heb moeten opsturen.

Mijn "paniek" onstond uit het feit dat ik nooit iets doe via internet, behalve mijn bankzaken en dan natuurlijk op de site van de bank zelf, noem me ouderwets zoals sommige opa's van jullie, maar ik heb net sinds 2 maanden een smartphone, , dus ik leef nog in de begin jaren 90 wat dat betreft, ik bel eigenlijk ook alleen maar ermee, dus al die inet functies gebruik ik niet, maarja, iig thanks nogmaal mensen en

peace.

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door NOREAGA020
dus ik leef nog in de begin jaren 90 wat dat betreft

Nou, daar heb ik maar 1 ding op te zeggen: Welkom in de 21ste eeuw :D :D

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door NOREAGA020
Dankzij Tim en Darren van pokerstrategy is het nu toch goedgekeurd.

Hartelijk bedankt daarvoor heren, Tim bedankt voor de extra moeite man.

Wat de rede nou was waarom het nu wel goed gekeurd is kunnen ze niet geven, maakt ook niks uit, maar appart blijf ik het wel vinden, aangezien ik niks opnieuw ofzo heb moeten opsturen.

Mijn "paniek" onstond uit het feit dat ik nooit iets doe via internet, behalve mijn bankzaken en dan natuurlijk op de site van de bank zelf, noem me ouderwets zoals sommige opa's van jullie, maar ik heb net sinds 2 maanden een smartphone, , dus ik leef nog in de begin jaren 90 wat dat betreft, ik bel eigenlijk ook alleen maar ermee, dus al die inet functies gebruik ik niet, maarja, iig thanks nogmaal mensen en

peace.

Ja, ik begrijp best hoe dat gevoeld moest hebben. Eerste keer dat ik mijn gegevens over het internet stuurde (een kopie van mijn ID), was dat ook naar PokerStrategy.com. Ondertussen al wel een tijdje geleden, maar toen ik dat dus tegen vrienden zei, dachten ze dat ik gek geworden was. Ik voelde me toen ook niet al te lekker :D

Gelukkig werd het toen allemaal snel goedgekeurd en hang ik hier 2 jaar later zelf rond als CM. Ik kan je dan ook met de hand op het hart zeggen dat jouw gegevens hier nooit voor andere doeleinden dan het checken van jouw ID gebruikt worden en nooit doorgegeven zullen worden aan een derde partij.

Ik ben ook heel blij om te zien dat het toch in orde is gekomen. Dus ik zou zeggen: stel je effe voor en dan starten we gewoon opnieuw! _grin:

Beantwoorden
Citeren
Ruleza
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Natuurlijk ben je niet bedrogen.

PokerStrategy zit echt niet achter jouw identiteit aan, want daarvoor hoef je geen hele pokerschool op te zetten. Dat is easy te doen op andere manieren.

Ook voor die $50 ben je niet bedrogen, want het heeft je niets gekost.

Wat er waarschijnlijk aan de hand is, is dat er (terecht of onterecht) twijfels zijn over de echtheid van je gegevens.

Er worden helaas regelmatig scampogingen gedaan om oneerlijk aan die $50 te komen en dus zijn de ID-tests grondig. Daardoor kan het voorkomen dat er een keer iemand ten onrechte wordt afgewezen, maar dat valt niet te vermijden.

Je kunt volgens mij wel gewoon voor PS-punten spelen en zo de statussen vrijspelen om de geavanceerdere artikelen te lezen. Het is natuurlijk jammer wanneer je die $50 niet krijgt, maar je pokerwereld vergaat niet wanneer je -bijvoorbeeld via freerolls- op een andere manier je start moet maken.

Check bijvoorbeekd mijn blog eens, hoe je met freerolls aan een bankroll zou kunnen bouwen.

Jammer dat het zo is gelopen, maar ik hoop echt dat je alsnog op gang komt en wens je veel succes!

:)

Beantwoorden
Citeren
edwardwelsh
PokerStrategist

nvm

Beantwoorden
Citeren