Ga naar het forum
Berichtgeving Poker...

Meldingen
Alles wissen

Berichtgeving Pokerstrategen

17 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
3,050 Weergaven
Kidd0Beatrix
Poker Player

Ik zat daarstraks een beetje te forum- en pokersite hoppen. En overal zag ik staan dat een zekere kokkie1975 een MM toernooi geshipped heeft.

Pokercity

Pokerstars

Hyves godbeterthet

Poker magazin

pokernews

Enz, enz enz

De grote afwezige? Pokerstrategy. Waarom heeft pokerstrategy geen artikel of een interview hieraan gewijd?

Kokkie is een pokerstrateeg. OK, hij heeft geen kapitaal gewonnen, maar dan is het toch nog steeds een hele prestatie?

Of heb ik niet goed opgelet, en is er allang zoiets geweest?

Beantwoorden
Citeren
16 reacties
Champi888
PokerStrategist

+1
groot intervieuw met deze topper please

Beantwoorden
Citeren

Je krijgt elke dag al een comic, doe es rustig

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Hicyy
Je krijgt elke dag al een comic, doe es rustig

_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
pieter80
PokerStrategist

Ja en een beetje snel graag. Dit gemis was mij ook al opgevallen. :facepalm:

Beantwoorden
Citeren

Pokercity: Zowel 'koekkie1975' als 'chrisifier62' én 'kersepit' schreven de afgelopen 24 uur namelijk een Micro Millions event op hun naam.

lolkoekkie

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix Topicstarter
Kidd0Beatrix
Poker Player

Ja, duhu. Na het toernooi was het Party Time.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heel mooi Kokkie! Las het door mijn vakantie nu pas....

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85
PokerStrategist

Hangt er precies vanaf wie iets shipt

Beantwoorden
Citeren

een interview met een pokerstrateeg bleek niet altijd even goed uit te pakken. Dus ik kan PS wel snappen hoor :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Tichwich85

Beetje kort door de bocht dit. Weet ook niet waarom er geen interview is geweest maar insinueren dat andere leden sneller een interview zouden "krijgen" is gewoon niet waar. Kokkie is volgens mij één van de grootste vaste waarden die ons forum heeft dus denk als er iemand een interview zou krijgen, dat het wel Kokkie zou zijn..

Iirc hebben ze Tonaldinho ook niet geïnterviewd toen ie plots heel veel dollars rijker was een tijd geleden dus denk dat dat hier gewoon niet gebeurt omwille van een ship.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door samni

Beetje kort door de bocht dit. Weet ook niet waarom er geen interview is geweest maar insinueren dat andere leden sneller een interview zouden "krijgen" is gewoon niet waar. Kokkie is volgens mij één van de grootste vaste waarden die ons forum heeft dus denk als er iemand een interview zou krijgen, dat het wel Kokkie zou zijn..

Iirc hebben ze Tonaldinho ook niet geïnterviewd toen ie plots heel veel dollars rijker was een tijd geleden dus denk dat dat hier gewoon niet gebeurt omwille van een ship.

Jawel hoor, toen ik iets shipte vorig jaar werd ik via skype gecontacteerd of ik geïnteresseerd was in een interview voor op PokerStrategy, ik stemde toe maar heb echter nooit iets er nog over gehoord later.

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

Jawel hoor, toen ik iets shipte vorig jaar werd ik via skype gecontacteerd of ik geïnteresseerd was in een interview voor op PokerStrategy, ik stemde toe maar heb echter nooit iets er nog over gehoord later.

Jip, idd my bad. Maar heb het al langere tijd niet meer gezien. Is op zich geen slecht idee natuurlijk om meer aandacht te schenken aan ships in de community al zijn het vaak de spelers zelf die hier niet om staan te springen :P

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Vind uberhaupt dat er wel wat vaker een round-up mag komen.

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix Topicstarter
Kidd0Beatrix
Poker Player

Interview of geen interview. Dat maakt mij niet uit.

Maar ik vind wel dat er meer aandacht aan dit soort prestaties besteed mag worden.

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

Jip, idd my bad. Maar heb het al langere tijd niet meer gezien. Is op zich geen slecht idee natuurlijk om meer aandacht te schenken aan ships in de community al zijn het vaak de spelers zelf die hier niet om staan te springen :P

Exact men insinuatie, het komt zo over, helemaal niet kort door de bocht, gewoon niet de tijd of moeite genomen in het verleden/nu...
No flame, juist een bevinding.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey guys,

Bedankt voor de feedback.
Jullie hebben gelijk dat dergelijke prestaties van onze leden de laatste tijd niet de aandacht hebben gekregen die ze verdienen. Dit is zeker een punt waar we een stap voorwaarts kunnen en moeten maken.

Natuurlijk zijn sommige ships iets specialer, maar de relatieve bedragen van het prijzengeld, zou niet per se een primaire rol moeten spelen. Het gebeurt immers ook niet dagelijks dat iemand uit onze community een MicroMillions event op z'n naam kan schrijven en ieder speelt op zijn/haar eigen limieten en verdient daarmee ook een deel van de lof.

We zullen in het team kijken/versterken om weer wat meer tijd/aandacht voor deze onderwerpen te hebben.

Thanks! (En niet te vergeten - nogmaal gratz aan kokkie!!)

Rene

Beantwoorden
Citeren