Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Ranglijsten

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
752 Weergaven
Asafira
PokerStrategist

Ik vraag mij af hoe het komt dat ik sta ingedeeld in de ranglijsten bij de engelse community ben ingedeeld en niet de nederlandse. niet dat het veel uitmaakt maar ben toch 100% nederlandstalig en niet engels :-)

7 reacties
DukeFreedom
BlackMember

Heeft volgens mij te maken met dat je via de engelse site bent aangemeld op pokerstrategy.. Ik geloof dat je wel een ticket naar support kan sturen om je alsnog bi jde nederlandse community te zetten.

DeKuip
Elite Grinder

Je hebt je dan via de Engelse site geregistreerd.
Als je even een ticket aanmaakt kan dat zo veranderd worden :)

Edit: Is het niet Xpload, dan is het wel calimero, is het niet calimero, dan is het wel iemand anders die gewoon NET iets eerder is X(

FML.

DukeFreedom
BlackMember

Ik was eerder! :P

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey asafira.

De uitleg van Dukefreedom is helemaal correct. Bij je aanmelding ben je waarschijnlijk op de engelse site binnengekomen en dan sta je automatisch op de lijsten daar.

Je kunt dit eenvoudig veranderen door een ticket aan te maken voor onze klantenservice.
Vermeld daarin dat je als Nederlander graag bij de Nederlandse community getracked zou willen zijn.

Je kunt dan ook profiteren van de promoties die speciaal voor de Nederlandstalige community gelden en onze community events bijvoorbeeld.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

OMG _biggrin:

nouja, dat dus.

DeKuip
Elite Grinder

Nou ja, geen gebrek aan aandacht dacht ik zo :D

Asafira Topicstarter
Asafira
PokerStrategist

nu dank jullie voor het antwoord in drievoud :p. nu ja dacht al zoiets maar wou toch eerst checken. thx