Ga naar het forum
No Limit BSS Full R...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] No Limit BSS Full Ring Bronze Coaching door Rogier

48 Berichten
17 Gebruikers
0 Reacties
6,352 Weergaven
HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Nice :) Goed om te zien dat sommige coaches wel profit maken tijdens een coaching :)

:D

Rogier Topicstarter
Rogier
Oldschool Grinder

+9.60

:)

Rogier Topicstarter
Rogier
Oldschool Grinder

-57.80 :(

Rogier Topicstarter
Rogier
Oldschool Grinder

+13.95 :)

RobbieV
Oldschool Grinder

Ik vind dat je mooie reviews hebt :D

marcelhermus
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door RobbieV

ja want in poker hoor je tenslotte niet result orientated te denken ;)

Rogier Topicstarter
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door RobbieV

ja want in poker hoor je tenslotte niet result orientated te denken ;)

dr is alleen bar weinig andere dingen die ik wil vermelden =[ te weinig handen die ik nog extra moet uitleggen oid

Rogier Topicstarter
Rogier
Oldschool Grinder

+21.30 :)

Rogier Topicstarter
Rogier
Oldschool Grinder

+10.80 :)

overigens sorry van gisteren; er was blijkbaar iets fout gegaan met het inroosteren van mn coaching. T is normaal altijd op woensdag, maar blijkbaar was t schema van vorige week(toen t 1x op dinsdag was) nog niet aangepast.

Sorry voor degenen die toen voor niets zaten te wachten~

LiquidCity
PokerStrategist

Wat houdt zo'n coaching eigenlijk in? Want zie dat er vanavond eentje van jou plaats vindt, en als het interessant is wil ik deelnemen (als dat mogelijk is).

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Wat houdt zo'n coaching eigenlijk in? Want zie dat er vanavond eentje van jou plaats vindt, en als het interessant is wil ik deelnemen (als dat mogelijk is).

Heel kort gezegd is het zo dat Rogier gaat spelen aan 4 tafels, waarbij hij Mikogo opstart waardoor wij mee kunnen kijken op zijn scherm. Wij volgen dus precies zijn spel aan tafel, en hij legt daarbij uit waarom hij iets doet of waarom juist niet. De bedoeling is dat het daarmee een interactieve discussie wordt over situaties, waar je dus van leert :D

LiquidCity
PokerStrategist

Ah zulke dingen moet ik echt gaan volgen. Maar ik ga vanavond toch maar even zwemmen, dus zit de coaching er niet in. Misschien een andere keer:P

Rogier Topicstarter
Rogier
Oldschool Grinder

mooie -47$ sessie :(

AK<set die ik eventueel misschien zou kunnen folden, maar de rest was vrij standaard cbets die mis gaan, 3bet pots waarin je mist etc

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rogier
mooie -47$ sessie :(

AK<set die ik eventueel misschien zou kunnen folden, maar de rest was vrij standaard cbets die mis gaan, 3bet pots waarin je mist etc

Ja, mooie sessie, kheb mooi kunnen spioneren in t hol van de bigstacker :D :D

Rogier Topicstarter
Rogier
Oldschool Grinder

+28.75 :)

Rogier Topicstarter
Rogier
Oldschool Grinder

ging gisteren ook wel lekker, heb geen precieze data maar denk dat ik tussen de 2 en 2.5 buyin up was.

1 hand uit de coaching heb ik ter discussie gesteld in een topic wat je hier kan vinden: 22, ik flop een fullhouse op een gortdroog board: hoe value te halen?

Chivaz1
Elite Grinder

vanavond even meekijken.
Niet om zelf te spelen, want dat laat mijn BR nog niet toe.
Wel om te begrijpen hoe BSS werkt en andere spelers beter te kunnen inschatten.

olegunnar25
Legacy Member

Vandaag eerste maal meegekeken. Was nog niet echt voor mij aangezien ik nog in de SSS stage zit. Maar wou me eens een idee vormen hoe het eraan toegaat. En heb dus een vraagje :

Is het normaal dat ik alleen Rogier kan horen? Wsl zullen andere iets minder interressante dingen te vertellen hebben ;), maar het is nogal moeilijk volgen als ik enkel Rogier hoor.

Rogier Topicstarter
Rogier
Oldschool Grinder

21.20$ up.

om even de vragen te beantwoorden:

olegunnar: ja - je kan alleen mij horen normaal, echter had ik markenator ook een voice gegeven voor n deel vd tijd dus zou die ook te horen moeten zijn geweest, echter stond zn mic misschien iets zachter. maar de rest kan idd niet praten (wel typen!)

blowkonijn
Oldschool Grinder

je wordt bedankt rogier :D sta gelijk 100 dollar in de min ofzo.........maar ja, ik kan er ook geen flikker van :D