Pokerstrategy gefeliciteerd. En een dikke pluim voor alle staff/leden die het forum maken tot wat het is. Ik ben nog niet zo lang lid, maar ondertussen wel dagelijks hier te vinden en met veel plezier. Ik hoop dat we elkaar kunnen (blijven) helpen om ons poker naar een hoger niveau te brengen.
Speciale credits van mijn kant naar Sharp, die de 1e maanden de community van scratch af aan uit de grond heeft gestampt
met de BotD als topper, die nu PS breed is uitgerold
Oorspronkelijk gepost door anunaki
Speciale credits van mijn kant naar Sharp, die de 1e maanden de community van scratch af aan uit de grond heeft gestamptmet de BotD als topper, die nu PS breed is uitgerold
²
Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Oorspronkelijk gepost door anunaki
Speciale credits van mijn kant naar Sharp, die de 1e maanden de community van scratch af aan uit de grond heeft gestamptmet de BotD als topper, die nu PS breed is uitgerold
²
(²)² zie mijn reactie in "wat is de BOTD?", echt heel veel respect.
Pokerstrategy is a path I go.
Offered me a lot I didn't know.
Knowledge is the power,
Elephant is my tool,
Ready to make me a WINNER out of a fool.
Suckouts don't matter.
Tight is my middle name!
Raising those damn villains,
Aggressive play is my fame.
Tilting is not my brand,
Equity is my kind of dish.
Go fold down your hand,
You're just another stupid fish!!
Never underestimate the Dutch Community, the best of it all!
Let's assault the pokertables, raise it up, that stupid call.
HAPPY BIRTHDAY POKERSTRATEGY.NL !!!
Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
Knowledge is the power,
Elephant is my tool,
Ready to make me a WINNER out of a fool.Suckouts don't matter.
Tight is my middle name!
Tilting is not my brand,
Go fold down your hand,
You're just another stupid fish!!Never underestimate the Dutch Community, the best of it all!
Let's assault the pokertables, raise it up, that stupid call.HAPPY BIRTHDAY POKERSTRATEGY.NL !!!
wauw, super gedaan!
Zotjes, lekker! En in het engels dan nog, dan kunnen het op forums van andere communities spammen
Knowledge is the power,
Elephant is my tool,
Tight is my middle name!
Tilting is not my brand,
Go fold down your hand,
You're just another stupid fish!!Never underestimate the Dutch Community, the best of it all!
Let's assault the pokertables, raise it up, that stupid call.HAPPY BIRTHDAY POKERSTRATEGY.NL !!!
+1
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Voor de liefhebbers:
Echt heel grappig om dit eens te lezen, aangezien ik er toen zelf nog niet bij was.....
Beste Pokerstrategy,
Je hebt een Hallmark e-card ontvangen van Oldnan.
Klik hier om deze e-card te bekijken.
Knowledge is the power,
Elephant is my tool,
Tight is my middle name!
Tilting is not my brand,
Go fold down your hand,
Super gedaan!!!
Oorspronkelijk gepost door OldNAn
Beste Pokerstrategy,Je hebt een Hallmark e-card ontvangen van Oldnan.
Klik hier om deze e-card te bekijken.
Hahaha, ook errug leuk.
Thnx guys,
Had even een paar minuutjes voor mezelf ;-)
Heb toch geen BR om mee te spelen .. hahahha ;-)
Dus dan kan je nog andere nuttige dingen doen ..
Knowledge is the power,
Elephant is my tool,
Tight is my middle name!
Tilting is not my brand,
Go fold down your hand,
Skills that kills man
Die van oldnan is ook erg leuk gevonden, hehe ;-)
come here... fishie fishie ..haha ;-)
Lang geleden...
Sage over een unieke samenleving, vol helden en dapperen. Zegt het voort, zegt het voort....! ♪♪♪
Lang geleden, in het grijze feodale stelsel van de pokermiddeleeuwen werd een klein groepje boeren opgejaagd door de Kings van Pokermania.
Ze waren aangestoken door een hardnekkig virus, dat zich snel verspreidde over de straights en in de full houses en al snel was het duidelijk dat de situatie uit de hand liep ♪♪♪
Enkele nobelen, die zich hadden aangesloten bij de Jacks, zoals de boeren ook wel werden genoemd, namen het besluit om in actie te komen. Ze overlegden met hun Queens en besloten een Deal te sluiten. Ze zouden zich organiseren en een nieuw rijk stichten, waarin poker geen vrij wild was, maar een georganiseerde Community, waarin iedereen dezelfde kansen kreeg om zich te ontwikkelen en zelfs de opperstatus van Headadministrator te krijgen ♪♪♪
Deze machtspositie bracht uiteraard ook gevaren met zich mee: het was niet de bedoeling dat er een nieuw feodaal systeem zou ontstaan. Al snel kwam dan ook het besluit dat er een volksraadpleging moest komen, genaamd "Het Forum". Hier had iedereen de kans zich te uiten en zich te mengen in aangelegenheden die de nieuwe community aangingen. De jonge staat zou verder worden geholpen en gesteund door een internationale stroming, die overal dergelijke communities wilde helpen ontwikkelen ♪♪♪
De Set was klaar en al snel verschenen de plannen voor de oprichting van het nieuwe pokerkingdom op de Boards van de afgelegen pokernederzettingen, die over heel het land waren verspreid. Enkelen waren zelfs de grenzen overgestoken, maar werden evengoed aangetrokken door het nieuwe samenlevingsverband ♪♪♪
Pairs, Single's, ouders met kinderen (ook wel Two Pairs genoemd) en vele andere samenstellingen stroomden toe en de bevolking groeide snel. Zó snel dat er al snel uitbreidingen moesten plaatsvinden en zie: zij kwaemen uyt den volcke ende niet uyt den adelstand! ♪♪♪
Kennis groeide en zo ook de bevolking van de Community, waarin afkomst en achtergrond alleen mochten worden gebruikt met respect en eer, of voor een stevige portie humor ♪♪♪
Stamhoofd Sharp_80 diende zijn vertrouwelingen met vuur en passie en wist de motivator te zijn van een ongekende ontwikkeling. Zó ongekend, dat andere koninkrijken zich er aan gingen aanpassen en met vergelijkbare activiteiten kwamen. Zijn nieuwe volkssport "The Battle Of The Donkeys" trok meer kijkers en deelnemers dan een gemiddeld riddertoernooi en al snel nam dit elitetoernooi een koppositie in t.o.v. alle andere happenings ♪♪♪
Sharp_80, de First King of the Community. Zijn naam zal altijd voortleven in de analen van PokerStrategy Nederland/België....♪♪♪
Nadat de eerste koning de stok had overgedragen aan koning Leo I bleef de jonge staat zich verder ontwikkelen. Al snel werd een tweede koning aangesteld, genaamd Robbie V. Onbekend is wie Robbie I, II, III en IV waren en ook hun functies zijn niet terug te vinden in de archieven ♪♪♪
Vele leden wisten zich binnen het eerste jaar te ontwikkelen tot serieuze, toegewijde dienaren des volks en brachten de skills van de ambachtlieden tot grote hoogte. Jongelingen, die een jaar eerder nog niet eens wisten wat poker was, wisten zich op te werken tot toernooiwinnaars en zaaiden respect uit over de gehele wereld ♪♪♪
PokerStraty NL/B is nu een volwassen staat geworden, met een uniek, gedeeld leiderschap van al bijna 30 raadsleden, waarvan verschillende afkomstig zijn uit de oorspronkelijke eerste bewoners. Er is zelfs al een nazaat waargenomen, met de speciale titel "GekkeGek" ♪♪♪
PokerStrategy NL/B rules en zal nog vele jaren zijn boodschap over de wereld dragen: community & skills belong together... ♪♪♪
Van Harte Gefeliciteerd PS!
Zeezout