Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Respect

23 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
5,893 Weergaven

sfeer tussen mij en enkele Unibetspelers is serieus verziekt omdat ik het waagde 1 van hen erop te wijzen dat het goedbedoelde advies dat villain in het handbeoordelingsforum gaf, verre van optimaal was. Villain overtuigen met redelijke argumenten lukt blijkbaar niet want " hij is een NL100 speler (op Unibet dus welteverstaan) Als villain vervolgens het oordeel krijgt van een (engelse) handjudge; gaat hij hier niet op in, of beweert uiteindelijk zelf dat zijn advies anders moet worden geïnterpreteerd ( op een manier die alle logica tart)

Nadat ik vriendelijk wees op het verschil in playerpool tussen Stars en Unibet; en het feit dat goeie plays dus wel kunnen verschillen door het woord "lolsite" te gebruiken, bleek het hek van de dam en mocht ik mij verwachten aan een spervuur van commentaren en persoonlijke aanvallen van villains

Dit soort gedrag hoort in mijn ogen echt niet thuis op een strategiesite, en als dit door de mods wordt getolereerd, zie ik me genoodzaakt deze fijne community te moeten verlaten( en ga ik gewoon naar het Engels forum, waar er hopelijk wel respect is voor andermans mening en de ego's niet te groot zijn om ongelijk toe te geven)

Ik hoop oprecht dat dit niet mijn laatste post hier hoeft te zijn

22 reacties
stukkrapoel
Oldschool Grinder

Vriendelijk erop wees? :D Jij bent gewoon gek. Zelfs in een topic waar je oproept tot respect kun je de aanvallen niet achterwege laten. Nu zijn we opeens Villains? Weer begin je belachelijk te doen over onze stakes?

Op een post waar ik tegen SchelleXL praat, in caps beginnen posten uit het niets + denigrerende vragen:

12/8 over 55 handen zegt je al iets over villains PREFLOP range, maar kan je mij uitleggen hoe je nu weet ( of kan afleiden) of die speler agressief POSTFLOP speelt of niet?
kan er wel inkomen dat je veralgemeningen kunt maken, maar deze speler zijn "echte" stats kunnen PREFLOP zoiets zijn als 14-10, 11/9,...
Gesteld dus dat je in staat zou zijn POSTFLOP tendencies van villain te kunnen afleiden op basis van PREFLOP range (vpip/pfr ratio ofzo), heb je nog altijd gissen naar wat zijn echte stats zijn
Als je echt zo goed stats kan interpreteren, waarom speel je dan niet op een site met hud, maar op "anonieme" tafels?

Uithaal op een andere post naar SchelleXL out of the blue

Villains die toppairs willen afstacken zijn zelfs op 5NL niet in de meerderheid hoor, nuja dan toch op echte pokersites , op zynga, facebookpoker en Unibet zal dit wel anders liggen

-> In die topic post je later dan op DonkeyDirk die rustig uitlegt waarom hij op unibet speelt met beledigende youtube videos.

Net nadat een mod opriep om wat respectvoller te zijn en ik poste dat ik me niet ging laten beledigen typ je mijn naam in een verkleinwoord:

@ StukskeKrapuul: Je kon blijkbaar toch nog iets bijleren van NL10 spelers
zou het jammer vinden mocht je je niet meer in deze discussies mengen
hier is link naar tread https://www.pokerstrategy.com/forum/threa...threadid=318786

@Schelle: callen dus he, maar dat wist je hopelijk al wel
ik begrijp dat je misschien eerder naar een Nl100 speler wil luisteren, maar het advies dat hij je geeft is echt niet goed, daarom dat ik het ook naar een "hogere instantie" heb gebracht, denk dat een engelse handjudge deskundiger is dan, hoe je het ook draait of keert, een lolsitespeler

Op een doodnormale reactie op een gepost hand van je op Trommelboy en DonkeyDirk

fijn dat jullie unibet jongens je ineens geroepen voelen om mijn handen te bespreken

probeer net mijn spel uit te breiden door niet standaard "T7s in een fold in de MP" te spelen,maar effectief de stats te integreren in openranges. Op lolsites zonder hud gaat dit uiteraard niet

Dit is vriendelijk eropwijzen? En dan schrik je ervan dat mensen die je ligt te beledigen niet terug deinzen? Je oogst wat je zaait.

divvie
PokerStrategist

Tja, jullie hebben imo allemaal een aandeel in de heisa die nu is ontstaan. Stukkrapoel kan nogal eens posts maken waarin een toon in voorkomt die niet iedereen als prettig kan ervaren. Dan erger je je daaraan en komt er weer een post van de andere kant waarin iets denigrerend oid staat en dan gaat het weer los over en weer. En dan is op een gegeven moment het einde zoek in alle threads :P

Punt is dus dat je of beleefd blijft naar elkaar of iets licht irriterend kunt negeren zodat er geen bom ontploft. Ik vind het idd een beetje lomp dat meteen trommelboy en donkeydirk zich erin mengen, terwijl die er helemaal buiten staan. Maar dit is ook al wel iets wat ik vaker heb gezien, zo gauw er 1 ergens in discussie is met iemand, komen de anderen twee gelijk om dezelfde mening te verkondigen en elkaar te verdedigen. Tja, hoe volwassen dat is kun je je afvragen, maar je doet er wss weinig aan.

Overigens ben ik het wel eens dat die T7s wat overplay was (kan niet reageren daar :p). Zonder dat je weet dat villain een spewfish is die zo kan bluffen is daar downcallen wel heel loose met 1pair vs een range/sizing die vaak erg sterk is.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja, we zijn op verkeerde voet begonnen he, dit komt uit de TWEEDE post die je maakte als reply op mijn comment:

Oorspronkelijk gepost door stukkrapoel

Ja mensen :D/ :facepalm: (ben er niet overuit wat nu te nemen). Ga ergens anders wat gaan lullen met je misplaatste arrogantie.
[...]Maar call in het vervolg maar al je geld af in zn spots en leg Baluga naast je neer.

In deze spot had je volgens de handjudge echter ongelijk (callen was zijn advies), en vind ik bovenstaande "lullen met je misplaatste arrogantie" dus echt niet op zijn plaats

Als je er vervolgens je vriendjes bij moet halen omdat je ergens ook wel weet dat je ongelijk hebt (hoop ik toch echt voor jou) vind ik dat behoorlijk droevig

De caps waren trouwens enkel om duidelijk het verschil tussen POST en PRE-flop aan te geven, in mijn ogen waren deze dus zeker functioneel

en je hoeft die"aanval" op unibet heus niet persoonlijk op te nemen hoor, denk dat we het erover eens zijn dat de playerpool verschilt van die van stars, in die mate zelfs dat winstgevende plays in de ene pool niet noodzakelijk winstgevend in de andere hoeven te zijn

wat die "doodnormale" reactie op mijn hand betreft: de afgelopen 10 handen in dat forum werden enkel door handjudge bekeken, nu krijg ik "out of the blue" zoals je dat zo mooi zegt reacties op al mijn posts van dezelfde 2 of drie mensen die toevallig allemaal op unibet spelen(en zich zelfs de "Unibetboys" noemen) Ook mijn blog kreeg ineens de unibetbrigade over de vloer. Je kan dan van mijn kant toch moeilijk verwachten dat ik deze reacties ernstig neem ( al vind ik het wel mooi dat je vrienden het voor je opnemen hoor) Als je hier echt wil bijleren, ga je met dit soort kleutergedrag echt nergens geraken hoor ( of ja, op Unibet NL100 wel )

Wat video ( van cartman die 1000$ wil winnen door mee te doen in de special olympics) betreft: deze diende enkel om te illustreren waarom ik persoonlijk niet veel zin heb in makkelijke targets en bumhunten, maar poker speel omwille van de mentale uitdaging, niet voor easy winnings

ik begrijp dat sommige mensen niet begrijpen waarom je niet op makkelijke tafels zou willen spelen, mijn idee is dat je hier enkel kan bijleren hoe je tegen vis speelt, en je tegen goeie regs nog altijd kansloos zal zijn
en ja, makkelijk geld kan verdienen, maar nogmaals, dat is niet mijn doel, toch niet op korte termijn

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

kan je me nu eindelijk ook eens zeggen wat je schelle aanraadt te doen met zijn AJ daar want in het tread zeg je volgende dingen die elkaar regelrecht tegenspreken

Ik spreek me niet uit over call of fold, in game zou ik ook callen enkel geen happy dance call.

hoe rijm je deze uitspraak met de volgend over dezelfde hand dan?

Ja mensen :D/ :facepalm: (ben er niet overuit wat nu te nemen). Ga ergens anders wat gaan lullen met je misplaatste arrogantie.

Maar call in het vervolg maar al je geld af in zn spots en leg Baluga naast je neer.

oscaar10
Elite Grinder

lol als je mensen aanvalt moet je ook verwachten dat ze terugvechten, dan moet achteraf niet lopen huilen en dreigen met je vertrek. Maar ja tot ziens he :D

stukkrapoel
Oldschool Grinder

Je misplaatste arrogantie gaat erover dat je mijn mening opzij zet omdat ik volgens jou niet geplaatst ben over een hand te praten omdat ik slechts op unibet speel. Niet omdat ik in een hand iets post. Dat is het grappige van heel dit verhaal: Jij denkt dit gaat omdak ik me in men eer gekrenkt voel ofzo omwille van een handbeordeeling (lol?). Terwijl ik hetzelfde zeg als die judge: Let op in zn spots, nits gaan het daar vaak hebben met die lijn -> Baluga. Vervolgens achtervolg je me in elke topic met teksten als "wanneer ga je je ongelijk tegenover mij toegeven?" en begin je in elke topic die je maar kan vinden denigrerend te doen over de games die ik speel en mijn niveau.

Als Trommelboy en DonkeyDirk (die lezen dit forum hier elke dag en die eerste volgt SchelleXL ook) je profiel dan eens bekijken en uitkomen op handjes die post voor beoordeling op de meeste normale manier hun mening geven over de hand geef je ze zonder reden ook meteen een veeg uit de pan. In topics waar ik gewoon met SchelleXL praat kom je dan ook om me persoonlijk aan te vallen. Maar dat is allemaal logisch en fuctioneel. Als je echter een veeg terug krijgt wordt het vandeuren opeens allemaal te veel. Ja, dag Jan.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door divvie
Tja, jullie hebben imo allemaal een aandeel in de heisa die nu is ontstaan. Stukkrapoel kan nogal eens posts maken waarin een toon in voorkomt die niet iedereen als prettig kan ervaren. Dan erger je je daaraan en komt er weer een post van de andere kant waarin iets denigrerend oid staat en dan gaat het weer los over en weer. En dan is op een gegeven moment het einde zoek in alle threads :P

Punt is dus dat je of beleefd blijft naar elkaar of iets licht irriterend kunt negeren zodat er geen bom ontploft. Ik vind het idd een beetje lomp dat meteen trommelboy en donkeydirk zich erin mengen, terwijl die er helemaal buiten staan. Maar dit is ook al wel iets wat ik vaker heb gezien, zo gauw er 1 ergens in discussie is met iemand, komen de anderen twee gelijk om dezelfde mening te verkondigen en elkaar te verdedigen. Tja, hoe volwassen dat is kun je je afvragen, maar je doet er wss weinig aan.

Overigens ben ik het wel eens dat die T7s wat overplay was (kan niet reageren daar :p). Zonder dat je weet dat villain een spewfish is die zo kan bluffen is daar downcallen wel heel loose met 1pair vs een range/sizing die vaak erg sterk is.

Thx divvie, nu weet ik weer waarom jij mijn enige idool bent ;)

wat de T7s betreft: De info die van villain een spewfish maakte was dat hij een braziliaan op een smartphone was :coolface:

Herinner me dat ik het ook wel eens oneens was met een analyse van jou in het forum,was echter blij dat dit niet zo is geescaleerd maar dat er op een volwassen manier kon worden geargumenteerd

Deze heisa had meer weg van een reeks persoonlijke aanvallen, uitgevoerd door een groep, nogmaals gedrag dat niet bevordelijk is voor een redelijke discussie

Ik zal hier niet beweren geen enkele fout te hebben gemaakt, heb waarschijnlijk scherp gereageerd op deze aanvallen, maar vond dit soort groeps-pest gedrag onaanvaardbaar

trouwens, ik dacht dat de jongens van de lolsite wel van een grapje zouden houden ;)

in alle ernst: ik hoop dat de discussie hiermee kan worden beëindigd met te stellen dat we het eens zijn dat de andere een spewtard is

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
lol als je mensen aanvalt moet je ook verwachten dat ze terugvechten, dan moet achteraf niet lopen huilen en dreigen met je vertrek. Maar ja tot ziens he :D

eum als iemand in zijn tweede post zegt dat ik ergens anders moet gaan lullen met mijn misplaatste arrogantie, ben ik niet diegene die mensen gaat aanvallen he

stukkrapoel
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door vandeuren

eum als iemand in zijn tweede post zegt dat ik ergens anders moet gaan lullen met mijn misplaatste arrogantie, ben ik niet diegene die mensen gaat aanvallen he

De 2 bovenste quotes waren voor ik zei dat je misplaatst arrogant bent. Kan iedereen gaan bekijken. De 3de quote was nadat een moderator was tussengekomen en voor mij de zaak was afgesloten. De 4de post is een uithaal naar 2 jongens die je hand komen beoordelen en niet in de discussie betrokken waren.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De 2 bovenste quotes waren voor ik zei dat je misplaatst arrogant bent. Kan iedereen gaan bekijken. De 3de quote was nadat een moderator was tussengekomen en voor mij de zaak was afgesloten. De 4de post is een uithaal naar 2 jongens die je hand komen beoordelen en niet in de discussie betrokken waren.

kom nou , geef gewoon toe dat die "twee jongens" jouw vriendjes zijn, ligt er vingerdik op en divvie geeft aan dat dit in het verleden nog al is voorgevallen

en voor jou is het gebruiken van caps wanneer deze functioneel zijn en een humoristische vergelijking tussen unibet en zynga poker al genoeg om zo in de aanval te trekken en zeggen dat iemand anders "arrogant is" en ergens anders moet gaan lullen?

:D ik laat het heus niet meer aan mijn hart komen hoor, maar zou het apprecieren indien je deze persoonlijke hetze staakt en je energie in nuttiger dingen steekt ( je spel wat verbeteren bv)

Je doet precies of "lolsitespeler" een persoonlijke belediging is, uit de manier waarop je reageert kan ik afleiden dat je ergens in je binnenste er ook wel mee worstelt dat je gewoon aan het bumhunten bent, en met "echt" poker niet veel te maken hebt

groetjes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

kan je me nu eindelijk ook eens zeggen wat je schelle aanraadt te doen met zijn AJ daar want in het tread zeg je volgende dingen die elkaar regelrecht tegenspreken

Ik spreek me niet uit over call of fold, in game zou ik ook callen enkel geen happy dance call.

hoe rijm je deze uitspraak met de volgend over dezelfde hand dan?

Maar call in het vervolg maar al je geld af in zn spots en leg Baluga naast je neer.

Heb nog altijd geen antwoord welke lijn nu beste is: folden of callen

je statement dat je niet uitspreekt over callen en folden komt natuurlijk pas na handevalutie, waar je ineens zegt dat je zou crycallen

Hoe moet ik je eerste statement" Maar call in het vervolg maar al je geld af in zon spots en leg baluga naast je neer" rijmen met dat tweede waarin je zegt te crycallen?
eerste statement lijkt met toch wel aan te geven dat je zou moeten folden (al zeg je dat indd niet letterlijk)
Dit is mijn punt, hierop durf je niet in te gaan

stukkrapoel
Oldschool Grinder

En hup:

maar zou het apprecieren indien je deze persoonlijke hetze staakt en je energie in nuttiger dingen steekt ( je spel wat verbeteren bv)

Je doet precies of "lolsitespeler" een persoonlijke belediging is, uit de manier waarop je reageert kan ik afleiden dat je ergens in je binnenste er ook wel mee worstelt dat je gewoon aan het bumhunten bent, en met "echt" poker niet veel te maken hebt

Moet er nog zand zijn? Opnieuw blijf je gewoon doorrammen.

Ik ken DonkeyDirk en Trommelboy buiten de site. Maar denk je dat ik aan de telefoon hang? Hé, kom me eens uit de nood helpen op pokerstrategy? Als Diviee zegt dat dat in het verleden gebeurd is? Ik heb tbh geen idee waar.

Het is je van in het begin maar om één ding te doen geweest: Te horen dat jij je groot gelijk had in een handbeordeeling. Daarvoor heb je me in zowat elke topic liggen achtervolgen. Was het antwoord niet wat je wou ging je meer en meer doorhakken op mij als speler en de games die ik speel (100NL op unibet = zelfde niveau als playmoney, op andere sites zou ik 25NL nog niet verslaan, ik ben geen goeie speler, ik zou het moeilijk hebben op 5NL stars). Je hebt me nog geen minuut zien spelen, en je bent zelf een 2-5nl speler die net omhoog is naar 10NL. Dat is misplaatste arrogantie. Ook hier in een topic waar je oproept tot respect kan je het niet laten me elke post belachelijk te maken of over een AJ hand op 2c/5c te beginnen. Zelfde met je geraaskal over een HUD in zowat elke topic.

En btw: Op unibet kan je niet bumhunten. :facepalm:

ssacr
Poker Player

Je lijkt wel een valse nicht van Deuren, wat een hoop valse - ik heb er geen ander woord voor - opmerkingen. Je grote idool heeft trouwens ook zijn grootste successen op 888 gehaald, toch ook niet een site zonder fish.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En btw: Op unibet kan je niet bumhunten. :facepalm:

Misschien noemen ze dat daar gewoon "inloggen"

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nogmaals het verzoek om gewoon normaal met elkaar te communiceren, wij zijn hier imo op dit forum om van elkaar te leren en niet elkaar de tent uit te jagen.

Beide "kampen" zijn hier imo verkeerd bezig en ik wil jullie daarom ook vriendelijk vragen om hier nu mee op te houden.......

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nogmaals het verzoek om gewoon normaal met elkaar te communiceren, wij zijn hier imo op dit forum om van elkaar te leren en niet elkaar de tent uit te jagen.

Beide "kampen" zijn hier imo verkeerd bezig en ik wil jullie daarom ook vriendelijk vragen om hier nu mee op te houden.......

blijkbaar worden uitspraken als " ga ergens anders lullen met je misplaatste arrogantie" en " je bent een achterlijke trol" hier dus gewoon getolereerd wanneer mensen er niet in slagen om op een redelijk manier te communiceren

Als dit zo is, ok dan, veel plezier hier nog allemaal jongens, ik ga naar het Engels forum waar Bogdan blijkbaar NL10 handen reviewt :D

ps: Kampen? ik ben niet diegene die hier kliekjes vormt met anderen omdat hij in zijn eentje zijn gelijk niet kan halen. En ook niet diegene die begonnen is met beledigingen

Ik vrees dat de Nederlandstalige community ten dode is opgeschreven als enkele rotte appels hier de sfeer blijven verzieken. Maar dat proces is al in volle gang begrijp ik

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik praat het gedrag van beide kampen (kan ook uit 1 persoon bestaan) niet goed maar jij blijft ook onnodig uitdagen en sorry dat kan ik weinig respectvol noemen.

blijkbaar worden uitspraken als " ga ergens anders lullen met je misplaatste arrogantie" en " je bent een achterlijke trol" hier dus gewoon getolereerd wanneer mensen er niet in slagen om op een redelijk manier te communiceren

Als dit zo is, ok dan, veel plezier hier nog allemaal jongens, ik ga naar het Engels forum waar Bogdan blijkbaar NL10 handen reviewt :D

ps: Kampen? ik ben niet diegene die hier kliekjes vormt met anderen omdat hij in zijn eentje zijn gelijk niet kan halen. En ook niet diegene die begonnen is met beledigingen

Ik vrees dat de Nederlandstalige community ten dode is opgeschreven als enkele rotte appels hier de sfeer blijven verzieken. Maar dat proces is al in volle gang begrijp ik

Maar dan heb ik helemaal geen werk meer :(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik praat het gedrag van beide kampen (kan ook uit 1 persoon bestaan) niet goed maar jij blijft ook onnodig uitdagen en sorry dat kan ik weinig respectvol noemen.

ben inderdaad bij momenten weinig respectvol geweest naar "stukkrapuul" en zijn vriendjes, dit was echter slechts na een hoop onaanvaardbare beledigingen en de onwil een inhoudelijke discussie aan te gaan, en het optrommelen van de vrienden om al mijn posts te gaan afkraken. Misschien dat andere sneller zouden inbinden onder al die druk, of zelfs onder de indruk zijn van het feit dat stukskekrapuul NL100 speelt( op een ***site welteverstaan :) )

Op mij maakt dit alles echter weinig indruk, daarom dat ik dus ook maar "blijf uitdagen" , net om deze rotte appels en hun gedrag aan te klagen

ik heb ook altijd gebruikt gemaakt van misschien enigzins bijtende humor, maar vrees dat sommigen de finesse en klasse missen om deze te begrijpen

Hiervan heb ik geen spijt, Stukkrapuul heeft het respect gekregen dat hij verdiende

Ik hoop dat als iemand in de toekomst nog in aanvaaring komt met deze kliek de moderators wel gepast zullen optreden, ze verzieken de sfeer hier immers onnodig

Wil hier in mijn "afscheidswoord" trouwens nog Horroroids maar vooral SDK bedanken, die altijd vriendelijk en behulpzaam is geweest
maakte er immers ook een punt van "beginners" zo vaak en veel te helpen waar ik kom, en dan kom je SDK wel eens tegen
Ik ben mijn geloof in deze nederlandse community nog niet helemaal kwijt en ben ervan overtuigd dat mods van goeie wil zijn, maar nogmaals, dit soort gedrag zou niet mogen worden getolereerd op een forum.
Als het respect immers zoek is, vraag ik me serieus af wat de meerwaarde van een nederlandstalig forum is, voor kwaliteitsvolle strategiediscussies denk ik trouwens beter af te zijn in het Engels forum

Met vriendelijke groet,