sfeer tussen mij en enkele Unibetspelers is serieus verziekt omdat ik het waagde 1 van hen erop te wijzen dat het goedbedoelde advies dat villain in het handbeoordelingsforum gaf, verre van optimaal was. Villain overtuigen met redelijke argumenten lukt blijkbaar niet want " hij is een NL100 speler (op Unibet dus welteverstaan) Als villain vervolgens het oordeel krijgt van een (engelse) handjudge; gaat hij hier niet op in, of beweert uiteindelijk zelf dat zijn advies anders moet worden geïnterpreteerd ( op een manier die alle logica tart)
Nadat ik vriendelijk wees op het verschil in playerpool tussen Stars en Unibet; en het feit dat goeie plays dus wel kunnen verschillen door het woord "lolsite" te gebruiken, bleek het hek van de dam en mocht ik mij verwachten aan een spervuur van commentaren en persoonlijke aanvallen van villains
Dit soort gedrag hoort in mijn ogen echt niet thuis op een strategiesite, en als dit door de mods wordt getolereerd, zie ik me genoodzaakt deze fijne community te moeten verlaten( en ga ik gewoon naar het Engels forum, waar er hopelijk wel respect is voor andermans mening en de ego's niet te groot zijn om ongelijk toe te geven)
Ik hoop oprecht dat dit niet mijn laatste post hier hoeft te zijn