Ga naar het forum
wtf is er met hm2 *...

Meldingen
Alles wissen

wtf is er met hm2 *** programma

22 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
2,989 Weergaven

maar als je gewoon rustig blijft en netjes de support mailt krijg je vanzelf reactie terug. Elke reactie die ik heb gehad (behalve natuurlijk de automatische mail dat ze je mail in behandeling zullen nemen en zo spoedig mogelijk zullen reageren) was nuttig en bevatte en duidelijke uitleg over wat ik kon proberen om het probleem te verhelpen. Je komt een heel eind met gewoon rustig blijven...

Dit dus, i.p.v. als een gestoorde Neanderthaler naar support te mailen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Joris1973
Heb net de trial versie gedownload,en nu maar even kijken hpoe het werkt :)

trial zal wellicht af en toe crashen en krijg je een foutmelding, tenminste dat probleem had ik en dan moet je HEM opnieuw opstarten wat ook behoorlijk irritant is tijdens een sessie.

Oorspronkelijk gepost door rrrood
Zo leren we dutchy187 ongewild een stuk beter kennen ;)

Juist ;)

Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Lol ik word ook altijd pisnijdig wanneer hem lastig doet.
Re-installs, alles opnieuw instellen, keys die niet mer werken, 10tallen tutorials doorlopen om uiteindelijk pas na 2 uur het correcte te vinden en hem weer in werking te krijgen. Ik heb het allemaal al gehad en er is niets dat me ooit meer tiltte ivm poker dan dit.
Obv krijg je dn altijd van die wijsneuzen die je ff willen duidelijk maken dat het probleem bij jezelf ligt aangezien ze zelf noit problemen met hem hebben ondervonden. Maar wat boeit het dat hun geen problemen hebben ondervonden, ik wel en ik betaal voor een programma dat moet werken en me niet uren bezighoudt en pisnijdig maakt.

Met andere woorden, i feel u bro.

thx bro, gelukkig is iemand het met me eens en had het zelfde probleem

"ik betaal voor een programma dat moet werken en me niet uren bezighoudt en pisnijdig maakt."

Dit dus, ik ben van mezelf soms al agressief maar zulke dingen slaan echt alles. Misschien als het me weer overkomt dat ik rustig een reinstall doe maar het punt was dat ik 3 SnGs had geopend en jaa ik had hm2 van te voren moeten starten, ik doe het een keer niet probeer het te starten en het crasht en crasht en crasht en ik kan niet meer op me tafels letten en ik word een beetje paniekerig en toen proberen rustig te doen maar uiteindelijk nadat het activeren niet meer lukte ontplofte de bom in me hoofd en werd ik helemaal gek. Die 3 SnGs heb ik meteen ook woedend af moeten sluiten omdat ik me niet meer kon focussen.

Oorspronkelijk gepost door ric0tjuh24
rip 25$ ?

laat je daar echt je dag/week door verpesten?

No way g, uurtje paranoia en weer back on the tables :) Al was het maar een 1$ je hebt er gewoon voor betaald toch, misschien denken mensen hier heel anders over dan mij maar goed.

Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000

maar als je gewoon rustig blijft en netjes de support mailt krijg je vanzelf reactie terug. Elke reactie die ik heb gehad (behalve natuurlijk de automatische mail dat ze je mail in behandeling zullen nemen en zo spoedig mogelijk zullen reageren) was nuttig en bevatte en duidelijke uitleg over wat ik kon proberen om het probleem te verhelpen. Je komt een heel eind met gewoon rustig blijven...

Dit dus, i.p.v. als een gestoorde Neanderthaler naar support te mailen.

Neanderthaler, lolwut?

Maar jullie hebben obv gelijk, de hm2 support heeft ook nog niks gemaild. Ik denk niet dat ze zitten te wachten op een idioot die hun programma met zulke lelijke Engelse taal afzeikt :D

Als ik de emails terug im still lolling

Maar voortaan eerst hm2 opstarten voordat ik maar die pokerstars.exe aanklik, als ie het dan niet doet ken ik heel rustig mail sturen en proberen op te lossen wat nu tot een aanval raakte. Ik heb weer wat geleerd en zal er in de toekomst rekening mee houden :)

thx all for de reakties en gl hf aan de tafels :D

peace

Beantwoorden
Citeren