Ga naar het forum
wtf is er met hm2 *...

Meldingen
Alles wissen

wtf is er met hm2 *** programma

22 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
2,987 Weergaven

Ik word hier gestoord van he, je koopt een programma "Je Koopt ja" als de trial versie crasht of wat dan ook ja blame het op het gratis zijn. Maar als je een programma KOOPT met echt GELD verwacht ik dat het altijd werkt!

Ik start hm2 op en het doet alsof het de trial versie is en het zegt purchase blablabla en moet weer opnieuw registreren ofso probeer ik me key zoals eerst toen ik net me key had moet je registreren krijg ik allemaal errors..not connecting server of wtf dan ook..ik ben paranoia wat een kut programma ik heb het niet gekocht om het te doen voor een paar enkele weken..

Iemand het zelfde probleem gehad? en hoe op te lossen?

Ik heb hm2 support een mail gestuurd maar niet om dingen te vragen, heb para gereageerd dat hun waardeloze programma's lopen te verkopen die het maar doen voor enkele weken, oh yeah me geduld is er af ze gaan maar zorgen voor een nieuwe key of wat dan ook, als maar gemaakt word..

ben er klaar mee..had nooit moeten kopen :rage: :rage:

Iemand oplossing ?

B.V.D.

Beantwoorden
Citeren
21 reacties

TILTING!!!

Het schijnt dat had ik ook even met die probeer versie eerst te verwijderen en cookies te verwijderen en opnieuw installeren, e dan moet ie het gewoon doen en die registratie key is ook op de site van HM te krijgen in je account voor als je je email verwijderd hebt moet je even aangeven dat je opnieuw gaat instaleren.

Suc6

Beantwoorden
Citeren

Om te beginnen is je reactie al helemaal verkeerd... denk dat je meer bereikt als je normaal contact op zou nemen met de support ipv zou te reageren.
Het is en blijft software en daar kan altijd iets mee fout gaan.
Weet zeker dat de support van HEM het op zal lossen

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dankjewel, obv tilting yeahh ik kan hier zo slecht tegen..

Ik zal het eens proberen, heeft me weer een beetje afgekoeld :)

@tabacca, true maarja van dit soort dingen krijg ik woede aanvallen en wil ik ze het liefst zo hard mogelijk bedreigen als het maar kan, misschien even een nieuw emailtje sturen met sorry for my first email blablablaa i need help with software etc.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Email 1;

aan hm2support
whats wrong with this crap shit software..

i buy'd hm2 and it only works for some weeks.. now i have to active and i can't getting errors and shit all the time..
i am fucking paranoide I BUYD FOR THIS SHIT..im so mad this is a waste of money this program has to do it all the fucking time..

let it work!!!

Zo automatische email;

Hello

We just want you to know that your request has been received and that we will reply shortly. We strive to answer all emails as quickly as possible - almost always within a couple hours and rarely more blablablab....

Email 2;

Hello,

Okay thanks, i need help with the hm2 software..im getting errors and i dont know what to do
Im gonna reinstall the software now and see if it works..

Sorry for my first e-mail i was very mad, had a mad attack or dont know how to say if i translate the word it says "tantrum"
Well my apologies i hope reinstall works..

Greetz

P.s. I'm lmao :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oh yeah fml.. zo woedend op een programma die een reinstall nodig had..when its loading in the beginning i get presented by pokerstrategy.com woee :D en in het begin scherm krijg ik pokerstrategy news.. yeah buddy reinstall was worth it :D

Ik wil graag een muismat met het logo van pokerstrategy.com en op me toetsenbord en me scherm helemaal wit met het logo erop..drinken uit een glas van pokerstrategy, me behang van pokerstrategy , al me kleren bestickerd met pokerstrategy. ik wil nike air max met het logotje van pokerstrategy..

Moeten trouwens nieuwe wallpapers komen van PS..mooie hd wallpapers

Zo een grote muismat maar dan met ps erop

meer zoiets..

en wat wil jij ?

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

tilt-issues? :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
Joris1973
Oldschool Grinder

Zit er ook aan te denken om over te stappen op Holdem Manager 2.
Maar ik lees wel heel veel over problemen van mensen die deze overstap gemaakt hebben.
Zijn er ook mensen waarbij alles gladjes is verlopen(dan wil ik het graag horen ;))

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Joris1973
Zit er ook aan te denken om over te stappen op Holdem Manager 2.
Maar ik lees wel heel veel over problemen van mensen die deze overstap gemaakt hebben.
Zijn er ook mensen waarbij alles gladjes is verlopen(dan wil ik het graag horen ;))

heb er zelf totaal geen problemen mee gehad, had hem gekocht om stats te hebben bij zoom en ik heb het binnen het uurtje alles aan de praat gekregen.

Beantwoorden
Citeren
RAFC1880
Oldschool Grinder

ik heb juist HM2 gekocht voor bij ZOOM te gebruiken. Alle stats van de andere spelers komen tevoorschijn behalve mijn HERO stats

Weet er iemand hoe je dit moet veranderen

greetz

Beantwoorden
Citeren
arjenbdl
PokerStrategist

Ja hoor heb de micro versie gekocht en die werkt prima.

Beantwoorden
Citeren
Joris1973
Oldschool Grinder

Heb net de trial versie gedownload,en nu maar even kijken hpoe het werkt :)

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Zo leren we dutchy187 ongewild een stuk beter kennen ;)

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door RAFC1880
ik heb juist HM2 gekocht voor bij ZOOM te gebruiken. Alle stats van de andere spelers komen tevoorschijn behalve mijn HERO stats

Weet er iemand hoe je dit moet veranderen

greetz

weet niet waarom je je eigen stats bij zoom zou willen zien maar ik denk dat je dat kunt aanpassen bij hud options -> config properties -> 'no hero hud' afvinken. Je moet er natuurlijk ook op letten dat je linksboven de juiste hud kiest dan natuurlijk

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Lol ik word ook altijd pisnijdig wanneer hem lastig doet.
Re-installs, alles opnieuw instellen, keys die niet mer werken, 10tallen tutorials doorlopen om uiteindelijk pas na 2 uur het correcte te vinden en hem weer in werking te krijgen. Ik heb het allemaal al gehad en er is niets dat me ooit meer tiltte ivm poker dan dit.
Obv krijg je dn altijd van die wijsneuzen die je ff willen duidelijk maken dat het probleem bij jezelf ligt aangezien ze zelf noit problemen met hem hebben ondervonden. Maar wat boeit het dat hun geen problemen hebben ondervonden, ik wel en ik betaal voor een programma dat moet werken en me niet uren bezighoudt en pisnijdig maakt.

Met andere woorden, i feel u bro.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

@krulle. Ik denk dat de paar mensen die hierboven over tilt begonnen het meer over zijn schrijfwijze hadden. Inderdaad is het kut als iets waar je voor betaald niet (goed) werkt.

@Dutchy. Ik weet niet of je bv in een Skype-groepje zit, wellicht zit er iemand bij die met je mee kan kijken (via Team View/Mikogo/Hulp of afstand) met een beetje technische achtergrond om alles goed voor je in te stellen.

Heb je inmiddels al een inhoudelijke mail van de support van HM gehad?

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza
PokerStrategist

Verleden tijd van to buy is bought en niet buy'd.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Verleden tijd van to buy is bought en niet buy'd.

Als dat de enige grammaticale fout is die je hebt gevonden... :rolleyes:

HEM2 werkte voor mij ook niet meteen lekker, maar als je gewoon rustig blijft en netjes de support mailt krijg je vanzelf reactie terug. Elke reactie die ik heb gehad (behalve natuurlijk de automatische mail dat ze je mail in behandeling zullen nemen en zo spoedig mogelijk zullen reageren) was nuttig en bevatte en duidelijke uitleg over wat ik kon proberen om het probleem te verhelpen. Je komt een heel eind met gewoon rustig blijven...

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door mvd1978
@krulle. Ik denk dat de paar mensen die hierboven over tilt begonnen het meer over zijn schrijfwijze hadden. Inderdaad is het kut als iets waar je voor betaald niet (goed) werkt.

Ye ik had het ook niet perse op mensen die hier in de thread reageerden, maar eerder op de vele commentaren die ik kreeg op skype destijds toen ik een gelijkaardige rant over hem en de vele problemen die ik al had ermee neerschreef. :tongue:

Beantwoorden
Citeren

rip 25$ ?

laat je daar echt je dag/week door verpesten?

Beantwoorden
Citeren