Ga naar het forum
basic chart rework

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] basic chart rework

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,195 Weergaven
duvel666
Elite Grinder

hallo ppl,

heb bij het begin van mijn FL SH play de basic charts van PS wat in een overzichtelijker geheel gegoten.

Nu ik ongeveer 10k handen gespeeld heb merk ik dat ik momenteel niet aan 25-18 raak maar blijf steken rond 20-16 ongeveer,
K zou het appreciëren mocht iemand er eventjes naar kijken en zien of er iets verkeerd in mijn rework geslopen is.

ik wijk nu ook wel geregeld af van deze charts en speel rechtstreeks op stats in bepaalde omstandigheden als ik echt voldoende handen op tegenstanders heb,
maar dit heeft nog geen enkel effect gehad op deze stats.
als ik rechtstreeks op de opponent zijn stats afga speel ik meestal looser dan hier met die basic charts.

In hoeverre mag ik de ORC looser maken, want die vind ik soms toch wel echt tight lijken.

momenteel speel ik vpip 20,pfr 16, steal% 38, FBBS 60%,

dus overall beeld is eigenlijk hetzelfde: preflop te tight
Duvel's Basic FL SH preflop chart

6 reacties
Markenator
Elite Grinder

ben wel geen fl speler, maar wilde toch ff kijken. Maar kreeg deze melding:

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

Markenator
Elite Grinder

Dus voor de mensen die dit graag zou willen zien lukt het niet. Dus mss dat je hem opnieuw kan uploaden ;)

DukeFreedom
BlackMember

Gebruik je wel de approx charts als basis?

duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

heb het aangepast, link werkt terug

Als basis heb ik voor de basic strategy en approx samen gebruikt,
als basis voor het spelen 'zonder stats' zoals aangegeven in de basic artikelen

ik heb ook een op basis van approx die ik wat anders gegroepeerd heb,
imageshack aanvaard geen excell of pdf :(
(is inmiddels hieronder in de thread gepost en ook in mijn FL blog)

de aanpassingen die ik nu beetje bij beetje toevoeg zijn wel op basis van approx

duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

hier de advanced chart op basis van approx die ik voor stat-based decisions gebruik

met die basic chart 'moet' je gewoon aan 24/18 komen bij 6 spelers.
Als je enkel de layout veranderd hebt kan het dus niet aan de chart liggen. Ik zou nog eens nakijken of je de chart inderdaad goed volgt.

De approx chart is looser dan de basic chart en in veel gevallen ook beter, simpelweg omdat je je dan aanpast aan je tegenstander.

Je moet zorgen dat je absoluut minstens 24/18 haalt. Ik ken geen winnaars op mijn limiet die tighter spelen. Maar er zijn er zat met loosere stats.