Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] welke room

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,692 Weergaven
duvel666
Elite Grinder

ik ga stoppen op ipoker met FL SH wegens veel te klein aanbod van tafels FL SH
de gehele dag door zijn er maximum een 6tal tafels te vinden en heel vaak slechts 1 of 2
dit is niet genoeg om wat aan table selection te kunnen doen en ook niet genoeg om te kunnen spelen wanneer ik er zin in heb

Ik heb een hele tijd geleden een oude niet gekoppelde party account gedelete en ik kan dus eventueel daar ee nnieuwe acc maken,

i kspeel al lang met het idee om op stars een 2nd account te maken die ik dan aankoppel,

Welke van deze rooms is het meest geschikt voor FL SH 0.5/1 en 1/2 ...
ik speel heel vaak ook gewoon overdag 's ochtends of 's middags, en ook 's avonds...

dus een room met een degelijk aanbod op alle tijdstippen.

ik weet dat er op pokerstars een groot aanbod is, maar speeltechnisch, welke site is het best te spelen ?

tx ;)

10 reacties
DukeFreedom
BlackMember

Ik wil jou helemaal niet op Party hebben! :D

Denk dat PS, FT en Party allemaal prima zijn hoor, maar goed ik kan alleen maar Party beoordelen. Party heeft 's nachts laat tot 's morgens wel iets minder traffic, maar de tafels zijn meestal wel goed (alhoewel dat soms kan wisselen).

duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

ik ga het een beetje in de gaten houden qua traffic,
momentel 9 AM aantalFL SH tafels op 0.5/1 en 1/2

Party 7 - 4
Stars 25 - 30
titan 1 - 2
FT 7 - 7

FT speel ik momenteel even enkel af en toe een week-end mtt wegens doomswitch op de site haha:P

qua traffic stars uiteraard het beste all-round any time,
maar party heeft af en toe ook eens leuke bonussen om vrij te spelen dacht ik dus neig ik er eerder naar om eerst op party mijn 500$ vrij te spelen en eens dat gebeurd is op stars hetzelfde te doen ...

wil enkel zeker zijn dat ik op party overdag genoeg tafelkes vind ...
ik scout het wat verder ;)

Creoboter
Oldschool Grinder

Pokerstars heeft het meeste aanbod gevolgt door Full Tilt en dan Party.

Mijn Party en FTP account zijn ook niet gekoppeld. Je loopt toch het risico geband te worden als je een tweede account aanmaakt? Ik zou ook wel een aantal andere rooms willen koppelen waar ik al op speelde voordat ik hier terecht kwam maar ik ben een te groot schijthuis daarvoor.

Ik ben nu net gestart met FL SH op Ipoker en vind dat er wel aardig aktie is op de SH tafels. Wel merk ik dat FR flink aan het opdrogen is. Ik speel meestal in de na-middag of avond dat heeft er waarschijnlijk ook mee te maken.

duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Ik ben nu net gestart met FL SH op Ipoker en vind dat er wel aardig aktie is op de SH tafels. Wel merk ik dat FR flink aan het opdrogen is. Ik speel meestal in de na-middag of avond dat heeft er waarschijnlijk ook mee te maken.

probleem is vooral dat er veel te weinig tafels zijn,
piek periodes zijn er pakweg 6 tafels

gewoon in de ochtend of de namiddag mag je al gelukkig zijn als je er meer dan 2 vindt

that's the ipoker problem

Ik speel op 3 sites dus er zijn altijd wel genoeg tafels te vinden.

Wel niet zo interessant voor de loyalty programs natuurlijk, maar ik speel toch te weinig volume om daar echt van te profiteren.

Hanzie82
PokerStrategist

Kan je een party account deleten?

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Hanzie82

nee want dan kun je meerdere keren de first deposit bonus doen

duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door Hanzie82

nee want dan kun je meerdere keren de first deposit bonus doen

kon destijds alleszins wel gedelete worden,
account was voor delete al een jaar inactief en nu ook meer dan 1 jaar al gedelete ...
weet niet welke vooraarden ze stellen aan tijd of wat dan ook

ben wel even gebeld geweest voor security check en heb even uitgelegd dat ik terug op party wil spelen nu hun software soepeler loopt dan vroeger blablabla

Ik merk dat er weer meer actie komt op Ipoker. Zijn steeds meer tafels:)