Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FL HU SnG's

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
919 Weergaven
Jasperq
PokerStrategist

Hallo mensen,

Ik ben een week geleden ongeveer begonnen met 2$ HU FL SnG's. Ik was benieuwd of er hier meer mensen deze SnG's spelen, maakt niet uit of je hogere limieten speelt.
Ik heb nu iets over de 80 SnG's gespeeld en ik win tot nu toe ong. 70%. Omdat het zo goed gaat wou ik graag wat meer weten over deze spelvorm. Als er mensen zijn die hier wat nuttigs over kunnen zeggen, zie ik het graag! Alle tips zijn welkom :)

Grtz, Jasperq

5 reacties
WPTRay
Poker Player

Interessant dat je ze speelt!

Ik wil ze zelf ook gaan spelen, maar ben eerst een hoop informatie aan het opdoen over HULHE, dwz een hele boel video's kijken over deze spelvorm.

Volgens de kenners van een andere site kun je gewoon spelen alsof het cash is alleen in de latere fase je spel wat aanpassen.

Overigens ben ik van plan te gaan spelen op Stars.
De blindstructuur op FT staat me niet aan, zeker als beginneling niet.
heb er daar wel een gespeeld en gewonnen, maar eigenlijk is het meer een crapshoot, binnen 9min. was ik klaar en dan heb ik wel degelijk een hoop gehit.

Welke site speel jij?

Yoghi
BlackMember

FTP lijkt me wel de betere site. Het is wel sneller voorbij, maar je kunt er ook meer spelen. Op de lange termijn denk ik dat je bij FTP meer leert en ook meer verdient. Zeker de shortstacksituaties zijn heel interessant en komen ook in cashgames veel voor, en daarin kun je een grote edge halen.

Jasperq Topicstarter
Jasperq
PokerStrategist

Leuk dat jullie reageren, ik speel op FTP. En ik heb totaal geen last van de blind-structure, ik vind het juist prettig spelen op de hogere blinds. En ik ben gemiddeld 15 min bezig met 1 spel. Wss is het bij Pokerstarts wel het dubbele. Dat betekent dat je wel erg lang bezig bent voor 2$. Mijn korste spel is 2.16min met een complete donk, dus dat is dan wel lekker verdient :D
Ik heb vandaag een leuke video gemaakt die ik zal proberen te posten op het forum. Als je hem wil zien hou dan het fl-video section in de gaten.
Suc6 met de SnG's laat maar horen hoe het gaat.

WPTRay
Poker Player

Mooi om te horen dat het zo goed gaat op FT.

Ik denk dat ik in een later stadium ook zeker overstap naar FT, echter op Pokerstars duren ze idd een stuk langer, tot 40min per sessie.
Echter, voor mij als newbie geeft dat een stuk meer tijd om uit te vogelen wat de tegenstander aan het doen is.

Op FT heb je daar minder tijd voor en speel je eigenlijk meer op ervaring.
Ook is de rake op FT iets lager op de 2$ sng.

Ben zeker benieuwd naar je video, heb er namelijk nog nooit een gevonden op welke site dan ook!

WPTRay
Poker Player

Komt je video nog? :)

Wat is trouwens je nickname op FT en welke limiet speel je?