Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[FR] Q9s BvB

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
268 Weergaven
Sailer85
PokerStrategist

Known Players:
UTG3: $2.37 - 24 BB
MP1: $2.50 - 25 BB
MP2: $2.64 - 26 BB
MP3: $2.65 - 27 BB
CO: $2.70 - 27 BB
BU: $1.56 - 16 BB
SB: $7.57 - 76 BB
BB: $5.89 - 59 BB

0.05/0.10 Fixed Limit Hold'em (8 Handed)
Hand recorder for this hand: PokerStrategy.com SideKick 1.0.51108.1

Preflop: Hero is SB with Q♥, 9♥
Hero posts small blind, BB posts big blind, 6 folds, Hero raises, BB 3-bets, Hero calls

Flop: ($0.30 - 3 BB) 9♣, 5♠, 3♠ (2 Players)
Hero checks, BB bets, Hero raises, BB 3-bets, Hero calls

Turn: ($0.60 - 6 BB) T♠ (2 Players)
Hero checks, BB bets, Hero calls

River: ($0.80 - 8 BB) 8♥ (2 Players)
Hero checks, BB bets, Hero calls

ben ik hier beat of niet?
had discussie met iemand, ze zij dat ik hier 99% van de tijd beat ben (moest op T opgeven), terwijl ik vond ik hier kon downcallen.

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Wederom snap ik je raise op flop niet helemaal. Je hebt toppair maar aangezien hij pre 3-bet zitten er ook overcards in zijn range. Dus ik denk dat je hier moet gaan voor downcallen en hopen dat je verbetert (en dus bij verslechtering opgeven).

Op zich is de T natuurlijk geen fijne kaart en as played zou je denk ik wel op moeten kunnen geven zeker omdat hij 2x 3-bet wat vaak wijst op overpair.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
BlackMember

Geheel standaard, in ieder geval tegen unknown.

Pairs zo makkelijk opgeven in SBvsBB kan een hele grote leak worden.

Er zit overigens wel iets achter het idee dat je op de turn tegen sommige spelers op kan geven aangezien sommige spelers dit soort flop 3-bets alleen gaan doen met betere (pocket) pair of flushdraw en beiden liggen op de turn ver voor.

Maar je gaat ook genoeg spelers iets raars zien doen, zodat ik zo makkelijk opgeven echt niet kan aanraden. 99% beat zijn is zwaar overdreven.

Voor downcall vanaf de turn betaal je 2 BB voor een pot van 10 BB, dus je moet 20% van de tijd goed zijn.

Ik call ook down om vervolgens info te verschaffen over wat voor hand hij zo IP 3-bet op dit board, en maak daar een note van.

Beantwoorden
Citeren