Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

QJs FL SH 0,05/0,10

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
260 Weergaven
Dito8
PokerStrategist

Moet ik hier vanaf de turn anders spelen of niet?
In een aantal handen hiervoor speelden ze allebei erg loose en gingen met overpair en highcard naar de river.

Grabbed by Holdem Manager
Limit Holdem $0.05(BB) Poker Stars
SB ($42.46)
BB ($2.21)
CO ($1.97)
Hero ($1.20)

Dealt to Hero J♠ Q♠

fold, Hero raises to $0.10, SB calls $0.08, BB calls $0.05

FLOP ($0.30) 4♠ Q♥ Q♦

SB checks, BB bets $0.05, Hero calls $0.05, SB raises to $0.10, BB raises to $0.15, Hero raises to $0.20, SB calls $0.10, BB calls $0.05

TURN ($0.90) 4♠ Q♥ Q♦ 4♥

SB checks, BB checks, Hero bets $0.10, SB raises to $0.20, BB calls $0.20, Hero raises to $0.30, SB raises to $0.40, BB calls $0.20, Hero calls $0.10

RIVER ($2.10) 4♠ Q♥ Q♦ 4♥ T♣

SB checks, BB checks, Hero bets $0.10, SB raises to $0.20, BB calls $0.20, Hero raises to $0.30, SB raises to $0.40, BB calls $0.20, Hero calls $0.10

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je kent mijn mening al maar post hem toch, wie weet komt er iets fascinerends uit :coolface:.

Ik neig naar een downcall misschien al wel na zijn 3-bet op turn maar dan toch zeker wel op river. Zoals je in je blog zij ze kunnen veel hebben dus waarom geen 44 of zelfs op river QT?

Al moet ik natuurlijk wel toegeven dat je tegenstanders vooral op river raar spelen met hun check en vervolgens cap......

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
BlackMember

Flop vraag ik me af waarom je eerst enkel called en daarna capped? Denk dat hier slowplayen, dus ook de 3-bet enkel callen, beter is om dan vervolgens de turn te c/r.

Je ziet ze verder op dit limiet denk ik vaak genoeg met slechte handen callen hier. BB called de raise en de cap op de turn al enkel en die heeft dus eigenlijk altijd een slechtere hand (want geen Q of 44, want dan zou hij wel betten).

SB c/r de river wat wel erg apart is. Hij kan natuurlijk QT hebben of 44, maar ik zie je ook wel erg vaak splitten tegen Qx, waarbij je dan wel extra bets wint van BB die maar blijft callen. Daarom vind ik as played op de turn en river wel goed.

Tegen nits/TAGs kan je de river wel beter enkel callen na de raise.

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

Ja, denk dat ik daar toch nog te vaak 'slowplay' inderdaad. Moet ik dan enkel 3-bet callen of in eerste instantie niet callen maar raisen?

Het was tegen 2 spelers die de 10-20 handen daarvoor vrijwel met alles speelden, waar ze in deze handen soms ook maximaal bleven betten met A hoog of een middle pair. Vandaar dat ik er niet van uit ging dat er een 44 had.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
BlackMember

Vind deze slowplay dus juist goed, maar zou hem dan ook door zetten, door ook op de 3-bet niet opeens te gaan cappen.

Ja 44 kunnen ze natuurlijk prima hebben, maar zie ook nog wel vaak genoeg slechtere handen bij hun.

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

Oké. Dus als slowplay 3-bet callen ipv raisen om ze niet alsnog weg te jagen of af te schrikken.

Bedankt!

Beantwoorden
Citeren