Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] K4s

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
318 Weergaven

Lol, totaal verkeerd gespeeld denk ik. Preflop weet ik niet zo goed, 2 en 3 hoop ik zelf wel goed geanalyseerd te hebben, wat denken jullie?

1) Mag ik dit preflop callen? Ik dacht wel goede odds te krijgen
2) 3bet flop? Coldcallen lijkt me verkeerd, ik weet niet waarom ik het deed. Misschien was het omdat ik OOP zat en dacht vaak op de turn weer geraised te worden dus call call
3) River donk/call ipv c/r denk ik.

Full Tilt - $0.25/$0.50 RUSH (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

BTN: $11.25
SB: $7.65
Hero (BB): $7.20
UTG: $8.15
MP: $4.45
CO: $30.20

SB posts SB $0.10, Hero posts BB $0.25

Pre Flop: ($0.35) Hero has K♠ 4♠

UTG calls $0.25, MP raises to $0.50, fold, BTN calls $0.50, fold, Hero calls $0.25, UTG calls $0.25

Flop: ($2.10, 4 players) 2♦ 2♠ J♠
Hero checks, UTG bets $0.25, MP raises to $0.50, BTN calls $0.50, Hero calls $0.50, UTG calls $0.25

Turn: ($4.10, 4 players) 9♦
Hero checks, UTG bets $0.50, fold, BTN calls $0.50, Hero calls $0.50

River: ($5.60, 3 players) Q♠
Hero checks, UTG bets $0.50, BTN calls $0.50, Hero raises to $1.00, UTG raises to $1.50, fold, Hero calls $0.50

3 reacties

1) Ja, jij krijgt heel goeie odds, dus call.

2) Met een 3-bet kan je hier niet veel bereiken omdat je zeker behind bent en je met een 3-bet misschien UTG laat folden, wat je eigenlijk niet wilt. Met een Flushdraw wil je zoveel mensen in de pot hebben als mogelijk.

3) River kan een donk beter zijn, omdat UTG toch wel AJ kan checken op deze gevaarlijke kaart. Op een donk word je wel altjid uitbetaald. Als UTG wel AJ hier altijd nog een keer gaat betten, is een c/r beter. Zonder informatie zou ik gewoon donken.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zou je dit IP wel kunnen 3betten op de flop om dan de turn behind te checken?

Zou kunnen. Het problem is: Als die andere capped en veel 2 bets moeten callen op de Flop en daarom folden heb je ook niet wat je eigenlijk wilt: veel tegenstanders met een sterke draw. Jouw hand zou ook face-up zijn, maar dit geeft op dit limiet niet zo veel omdat zij nog altijd uitbetalen.