Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[SH] T8s Bigblind

15 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
11.4 K Weergaven
pjerter

CO 31/16/2.5/4.2 1200 handen
WTSD 46
Pre standaard
Flop had ik moeten checken na zijn open raise pre (Zou iemand hier een check/raise spelen )
Omdat CO call/flop Bet ik de turn
River Bet waarop ik raise ik heb tenslotte de nuts.
Omdat hij gelijk een bet plaats twijfelde ik om te raisen omdat er een paar 6 op tafel ligt en zijn preflop raise

Pre Flop: (1.4 SB) Hero is BB with 8 :spade: T :spade:
2 folds, CO raises, 1 fold, SB calls, Hero calls

Flop: (6 SB) 3 :spade: 4 :spade: 6 :heart: (3 players)
SB checks, Hero bets, CO calls, SB calls

Turn: (4.5 BB) Q :diamond: (3 players)
SB checks, Hero bets, CO raises, SB folds, Hero calls

River: (8.5 BB) 6 :spade: (2 players)
Hero checks, CO bets, Hero raises, CO 3-bets, Hero calls

Beantwoorden
Citeren
14 reacties
Moderator
SDK1987

Ik had zelf de flop check/call gespeeld. Aangezien semi-bluffen denk ik maar weinig zal werken multi-way
Op de turn zit je wel nog steeds tegen 2 man te spelen en je hebt alleen een draw en lijkt me checken hier toch wel beter.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Flop is hier inderdaad geen bet, je zou een c/r kunnen overwegen maar denk dat gewoon callen beter is.

Verder as played turnbet wel redelijk ok maar goed je brengt jezelf op flop in spot die vervelend is :P.

Beantwoorden
Citeren
MrT61

flop kan je zowel XC als XR spelen, deze flop hit jouw handrange beter dan de preflopraiser

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

Welke stats heb je bovenaan neergezet?

Ik begrijp je redenatie niet voor je Turn bet. Je zegt omdat villain je donk alleen called bet je ook de Turn. Ik zie dit niet als een logische stap. Wat zegt de call van villain dan? Ik zou juist denken dat villain ook met sterke handen (QQ-AA, set, FD's etc) de F called om op de T te raisen of te her-evalueren.

Met welke handen denk je dat hij hier called?

Ik zou hier als volgt spelen:
F: x/c T: x/c R: d/c

As played op de Flop vind ik je T&R spel niet slecht, maar de redenatie achter je bet vind ik vreemd. Verder zou je misschien een keer kunnen berekenen of x/c op de T spelen en d/c op de R niet een betere optie is.

Beantwoorden
Citeren
pjerter Topicstarter
pjerter

Stats zijn VPIP/ PFR/ AF/ 3Bet

Over de turn omdat villain geen aggressie laat zien op de flop besluit ik om de turn weer uit te betten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

De beste speler is wel vrij passief en het is maar de vraag of je veel bereikt met de turnbet.
Ook al laat hij geen sterkte zien op de flop door alleen te callen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

As played is de bet op zich niet verkeerd zoals ik gisteren al zei, maar de flopbet is imo niet beste keuze :).

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

Pjerter, met welke handen denk je dat hij de Flop zou callen?

Zet die range eens af tegen waar hij mee fold/called/raised op de Turn. Dan zie je snel genoeg of een Turn bet een slimme keuze is...

Beantwoorden
Citeren
pjerter Topicstarter
pjerter

Met deze calt hij de flop
77+,A5s+,A9o+,K8s+,KJo+,Q9s+

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

Oorspronkelijk gepost door Sailer85
Pjerter, met welke handen denk je dat hij de Flop zou callen?

Zet die range eens af tegen waar hij mee fold/called/raised op de Turn. Dan zie je snel genoeg of een Turn bet een slimme keuze is...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door pjerter
Met deze calt hij de flop
77+,A5s+,A9o+,K8s+,KJo+,Q9s+

Ik denk dat je hier toch wel wat handen af zal moeten. Zo lijkt me dat een deel van zijn over paar handen zal worden geraised op de flop.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

Villain kan gaan voor call flop, raise Turn. Dat is een redelijk standaard line met een sterke hand. Of hij zo speelt weet ik niet (of juiste keuze is laat ik in het midden), het is alleen een redelijke mogelijkheid.

Daarbij zijn er idd handen die wel/niet in de range zitten die ik wel/niet zou verwachten, e.g 33,44,55,66 bijvoorbeeld.
Maar ik ben meer benieuwd naar de redenatie en logica tijdens de hand. Ik kan wel zeggen wat hij moet doen, maar als de redenatie van Pjerter verkeerd is heeft hij zeer weinig aan dat advies.

Beantwoorden
Citeren
pjerter Topicstarter
pjerter

AA KK QQ TT AQs+ met deze handen zal hij de turn raisen
Het is inderdaad een sterke line die hij neemt. Bijna altijd een paar
Op de turn besluit ik uit te betten ivm mijn FD en hou weinig rekening met vllian.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

Oorspronkelijk gepost door pjerter
AA KK QQ TT AQs+ met deze handen zal hij de turn raisen
Het is inderdaad een sterke line die hij neemt. Bijna altijd een paar
Op de turn besluit ik uit te betten ivm mijn FD en hou weinig rekening met vllian.

j

Verdeel zijn range in 3 groupen:
- fold vs jouw T bet
- call vs jouw T bet
- raise vs jouw T bet

Hier kan je dan zien of hij betere handen zal folden, of dat hij called met slechtere handen. En na zijn raise doe je hetzelfde, dan zie je dat je hier vaak achter ligt.

Beantwoorden
Citeren